Brunello Skrevet 5. oktober 2020 #21 Skrevet 5. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Silas 😊 Vi binga Weeds da jeg var gravid 😂 Anonymkode: 50cea...dc2 Fantastisk serie.
Brunello Skrevet 5. oktober 2020 #22 Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du ikke har plukket opp det navnet i barndomslitteraturen? Dette er ikke "bakgrunnen" til navnet. Den mytiske helgenen Silas var selvsagt kalt opp etter noen andre, ikke etter seg selv. Det blir som å påstå at bakgrunnen for navnet "Jesus" (eller Jehsus, Joshua etc) er figuren Jesus fra bibelhistorien. Selv om det var et helt vanlig navn da Jesus ble født. TS: å gi barn et sjeldent navn kan være belastende. Særlig voksne har null filter på tilbakemelding om at de synes et navn er "teit" "dumt" "flåsete" etc og de sier dette helt ukritisk både til ditt barn og sine egne barn. Barn videreformidler sine foreldres mobbing, og så har du det gående. Anonymkode: 7b986...cda Navnet er ikke sjeldent. De siste årene er det ca. 30 gutter som er døpt det, og det er mer enn veldig mange andre navn. I dagens samfunn er det den bibelske bruken som er opphavet.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #23 Skrevet 5. oktober 2020 Synes det høres russisk ut. Anonymkode: 6f223...d5b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #24 Skrevet 5. oktober 2020 Silas er et vanlig navn i Danmark (så vanlig at du finner ballonger, krus etc med navnet på i butikkene). Mange forbinder det med Bibelen, andre med film og TV. Og etter Funkygine har det selvfølgelig blitt enda mer kjent blant folk. Jeg er så glad i det at jeg lett hadde valgt det igjen. Det kan jeg nemlig ikke si om de andre navnene vi har her i huset 😂 Men men, ingen blir mobba her og alle er fornøyde 👍🏻 Anonymkode: 50cea...dc2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #25 Skrevet 5. oktober 2020 Anser det ikke som et navn 😆 Anonymkode: 06401...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå