AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Del Skrevet 4. oktober 2020 hei. jobber i nærheten av oslomet, og kunne tenke meg et sted å sitte og jobbe med skole noen timer før jeg skal på jobb. fra internett virker det som det åpner kl 8, noen som vet om dette stemmer? er vel kanskje strengere hvem som får komme inn pga korona? (er ikke student ved oslomet) noen som eventuelt har tips til andre steder man kan sitte i nærheten? (ønsker helst å begynne i 7:30 tida) Anonymkode: 5d857...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Del Skrevet 5. oktober 2020 Dette lurer jeg og på.. spesielt på P35 (økonomibygget). Anonymkode: 8cc43...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 5. oktober 2020 #3 Del Skrevet 5. oktober 2020 Får man vanligvis lov å henge på skoler man ikke studerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Del Skrevet 5. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Får man vanligvis lov å henge på skoler man ikke studerer på? Jeg studerer ved UiO, på Blinderen, og det er ingen adgangskontroll i åpningstidene. F.eks. er bibliotekene åpne for alle, man må ikke være student for å låne, ikke-studenter kan låne med nasjonalt lånekort. Anonymkode: 5914d...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 5. oktober 2020 #5 Del Skrevet 5. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer ved UiO, på Blinderen, og det er ingen adgangskontroll i åpningstidene. F.eks. er bibliotekene åpne for alle, man må ikke være student for å låne, ikke-studenter kan låne med nasjonalt lånekort. Anonymkode: 5914d...181 Ahh skjønner. Visste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Del Skrevet 5. oktober 2020 Vet ikke med OsloMet, men på NTNU må man bruke adgangskort, samt booke plass grunnet korona. Tidligere var det vel åpent for alle og først til mølla. Anonymkode: 89bdf...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå