Gå til innhold

Champions League

Minimor

Anbefalte innlegg

Endelig er CL endelig i gang igjen. Hvor langt kommer de Norske lagene? Vil RBK gjøre skam på oss i år, eller vil de gjøre en god innsats mot de beste? Hva kan Enga gjøre? Blir det Tore Andre og Lille Ivers på topp etterhvert? Eller forsvinner Ivers?

Klarer Liverpool og beholde Trofeet? Vinner de i år igjen?

Vi har så mye å glede oss til, jeg vet at jeg gleder meg heftig. Gleder meg til å se United, med en Van Nistelrooy i form. Arsenal uten Anelka, Chelski og mye mere.

Real-Madrid? Er de med i CL i år? Har de noe her å gjøre etter siste kamp i kina?

Mange spørsmål, som vi får svar på utover høsten. Jeg får vel bare begynne å gjøre meg klar igjen, for nå blir det mye fotball fremover.

:klappe::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dilla

Enga på topp! :danse:

Jeg tror Steffen blir her hos oss. Og med han, Tore Andre, Magne og Arni på laget tror jeg vi klarer brasene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Gleder meg uansett til å se europa cup igjen. hehe. Må jo innrømme at jeg ikke er enga fan eller rbk fan. Men når det er snakk om europa cuper, da er jeg fan av hvert norske lag som er i cupen. hehe

Go Norge

:klappe::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dilla

Jeg er medlem i Klanen og da selvfølgelig Enga-fan, men bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Men det er jo gøy at andre norske lag gjør det bra også. Synes vi har hatt nok med bare RBK i alle år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE. Hvem er ikke lei av RBK utenom Trønderne. hehe. Men uansett, så har de vist verden at norge også kan spille fotball. Når de vant i italia og mere til. Så jeg håper de ikke blir helt ødelagt.

Hadde vært godt med et år uten RBK Gull.

Men tilbake til tråden, jeg håper på best mulig norske resultater.

:ironi::ironi::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på liverpool igjen jeg da.

og i dag heier jeg på haka

Morsomt med norske lag med.. men

Lært å krabbe, lært å gå, lært og hate Enga og RBK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe. Jeg er heller ikke glad i noen av de lagene, men når det er snakk om europa. Da elsker jeg alt som er norskt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...