AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Ekstremt dårlig og tung pust. Hodepine som ikke gir seg. Kynnere uansett hva jeg gjør. Ekstremt trøtt og sliten. Plutselig økt vannmengde i både føtter og hender, jeg klarer ingenting. Sliter med å stå oppreist. Jeg er helt ubrukelig. Anonymkode: f4a10...ba5
Gjest Traktorkusken Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 37 uker her også! Føler akkurat det samme, bare at jeg får veldig vondt i korsryggen min i tillegg...
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Sikkert individuelt, for jeg er 38 uker og kjenner meg ikke igjen. Jeg er faktisk i veldig god form og har ingen plager. Anonymkode: 13a16...943
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, Traktorkusken skrev: 37 uker her også! Føler akkurat det samme, bare at jeg får veldig vondt i korsryggen min i tillegg... Ts her. Jeg er teipet opp av kiropraktor da jeg ikke klarer å sitte uten at ryggen svir. Går en gang i uken dit. Slitt med ryggen i mange uker. Hyperemesis til uke 20. Lavt blodtrykk, måtte få sprøyter pga lave verdier av jern, b-12, blodprosent, natrium etc. Karpal Tunnelsyndrom i hendene. Klarer ikke stå mer enn maks 2-3 min i slengen. Vært innlagt to ganger på sykehus hittil. Men nå er det som om noe er annerledes, noe i kroppen, det bare føles virkelig som om noe skjer. Mine andre barn kom 4 og 3 uker før tiden. Anonymkode: f4a10...ba5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Ring føden med en gang, du har jo symptomer på svangerskapsforgiftning og bør få en vurdering rimelig raskt. Anonymkode: e3bfa...5c7 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Ja, ring føden! Anonymkode: f620f...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Takk for svar. Selv med ekstremt lavt blodtrykk? Trodde man hadde høyt blodtrykk ved svangerskapsforgiftning? Anonymkode: f4a10...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå