Gå til innhold

Uke 37 nå og er i påfallende dårlig form. Noen andre som følte seg sånn når det virkelig nærmet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekstremt dårlig og tung pust. Hodepine som ikke gir seg. Kynnere uansett hva jeg gjør. Ekstremt trøtt og sliten. Plutselig økt vannmengde i både føtter og hender, jeg klarer ingenting. Sliter med å stå oppreist. Jeg er helt ubrukelig.

Anonymkode: f4a10...ba5

Videoannonse
Annonse
Gjest Traktorkusken
Skrevet

37 uker her også! Føler akkurat det samme, bare at jeg får veldig vondt i korsryggen min i tillegg...

Skrevet

Sikkert individuelt, for jeg er 38 uker og kjenner meg ikke igjen. Jeg er faktisk i veldig god form og har ingen plager. 

Anonymkode: 13a16...943

Skrevet
1 time siden, Traktorkusken skrev:

37 uker her også! Føler akkurat det samme, bare at jeg får veldig vondt i korsryggen min i tillegg...

Ts her. Jeg er teipet opp av kiropraktor da jeg ikke klarer å sitte uten at ryggen svir. Går en gang i uken dit. Slitt med ryggen i mange uker. Hyperemesis til uke 20. Lavt blodtrykk, måtte få sprøyter pga lave verdier av jern, b-12, blodprosent, natrium etc. Karpal Tunnelsyndrom i hendene.

Klarer ikke stå mer enn maks 2-3 min i slengen. Vært innlagt to ganger på sykehus hittil.

Men nå er det som om noe er annerledes, noe i kroppen, det bare føles virkelig som om noe skjer.

Mine andre barn kom 4 og 3 uker før tiden.

Skrevet

Ring føden med en gang, du har jo symptomer på svangerskapsforgiftning og bør få en vurdering rimelig raskt. 

Anonymkode: e3bfa...5c7

• Liker 4
Skrevet

Ja, ring føden!

Anonymkode: f620f...4dd

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Selv med ekstremt lavt blodtrykk? Trodde man hadde høyt blodtrykk ved svangerskapsforgiftning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...