AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Babyen min tok smokk fra han var 2 uker. Men når han begynte å klare å ta ting med hendene så «sluttet» han med smokk selv, for da tok han den alltid bare ut og skulle bite på den, det samme gjør han nå. Han er 8 mnd og jeg ønsker at han skal bruke smokk da det er en fordel når vi skal begynne å avvenne nattamming. Noen som har tips til å få han til å bli glad i den igjen? Anonymkode: 51b21...84b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Hvorfor ikke fokusere på hva babyen din har behov for og ikke hva dine behov er.. Anonymkode: c90ec...5ef 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Tenker kanskje det er dumt å la han bli avhengig av smokk når han nå er så stor som 8 måneder gammel. Noen barn liker bare ikke smokk. Minstejenta her har aldri tatt smokk, og avvenning av nattamming gikk likevel helt greit. Anonymkode: b88b2...41e 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke fokusere på hva babyen din har behov for og ikke hva dine behov er.. Anonymkode: c90ec...5ef Hvorfor kommentere når du bare skal skape negativ stemning isteden for å svare på spørsmålet? Idioti! Anonymkode: 51b21...84b
Regnbuefisk Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Min tok aldri smokk, og avvente seg selv fra nattammingen da han var rundt året. Ingen vits i å begynne å stresse med ting før du vet om det i det hele tatt blir et problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå