AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Hei. Har en 9åring som har vært veldig snørrete og tett i ca 5 dager. Almenntilstanden er helt fin og ingen feber. Han er fortsatt snørrete og tett og han var borte fra skolen 3 dager forrige uke. Det er ikke mistanke om korona(ringt koronatelefonen), og pga almenntilstanden er helt fin så ville de ikke teste han. De er mye ute på skolen og jeg er litt engstelig for å sende han på skolen itilfelle han skulle bli mer syk. Ville du sendt ditt barn på skolen i dette tilfellet? Anonymkode: b79ec...902
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Nei, på mitt barns skole skal de holde seg hjemme. Anonymkode: 08888...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Dette kan vare lenge! Ut fra dine beskrivelser så kan du sende ham på skolen igjen nå, siden du har hatt han hjemme. Det han har er restsymptom. Så send han på skolen med mindre du vil svi av mange sykt-barn dager og ikke er redd for å gå tom😁 Anonymkode: f4b95...620
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg hadde sendt på skolen. Ringte legesenteret ang det samme hos min datter. Hun var hjemme i 3 dager. Hu. Kunne gå på skolen 4. dagen selv om hun fortsatt var snørrete og hostet litt. Anonymkode: 59556...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå