AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Hei Synes det er vanlig å bli kjent med andre og stiller spørsmål rundt dette, fordi jeg anser meg selv som sosial. Jeg er singel 33 år og har masse fleksibilitet. Geit at jeg studerer og er uten jobb akkurat nå, paga dette, men det betyr jo ikke at andre, som også synes det er gøy å ha noe som skjer, slutter med dette. Men hvor er dere? Jeg er aktiv på SOME og prøver å være så mye med i tiden som mulig, ikke fordi jeg føler at dette er viktig, men fordi jeg også liker å ha noe som skjer. Føler at alle har nok med sitt, selv de som er i samme situasjon! Oppleves litt som at det å ha noe som skjer, er for alle andre. Skjønner at det koster og at det må brukes tid på, men det største problemet er egentlig å møte på folk som er villig til å gå litt under huden på relasjonen selv. Har fått kontakt med en jente, men merker kjeller der ikke helt sitter. Vi har forskjellig syn på f eks livsstil, jeg synes det er kleint svmt hun kaller bilen sin for <gullet >. Ser for meg at hennes omgangskrets er type mennesker jeg blir veldig sjenert av, og at hun derofr kommer kun til å være en bekjent, sånn jeg ser for meg relasjonen vår. Synes der er så tungt å oppleve meg selv så total annerledes fra hvordan jeg blir oppfattet av andre. Skjønner liksom ikke helt, for jeg gjør jo så mye for å få kabalen til å gå opp. Når det kommer til gutter, så faller jeg for de som er sosiale og kan< hvile i seg selv >, disse er naturlig nok ganske populære, og det er vondt å merke at jeg antakeligvis er kjedelig, og også at jeg mangler sosiale skills. Fordi hvordan skal du få sosiale skills,npr du aldri blir invitert eller møtt på en måte som får deg til å føle deg ønsket? Er redd for å ende opp som hun som har et kjedelig liv, og at det forblir sånn, fordi jeg ikke finner en løsning. Merker at dette begynner å gå utover studier, og sånnsett bli et problem. Vet det Kansje kunne vært prøvd høbbher, men må også fokusere på den ene halvåret si. Er igjen av skole, og klarer jeg ikke skolen, så får jeg ikke utdannelsen. Klarer jeg ikke utdannelsen, får jeg ikke jobb. får jeg ikke jobb, så får jeg ikke penger, og får jeg ikke penger, så har jeg ikke krav på penger fra nav heller, slik det er nå. Så trenger tips og råd fra andre so. Er gode til å kaste ball på hvordan du endrer sosiale skills og får mer og knytter gode relasjoner og bånd. Er det noen her, som har klart å snu fra det å ønske flere venninner, som ser deg, og er mer lik deg? For de venninnene jeg har er ikke single, og bruker ikke SOME og dermed føler jeg meg ikke sett heller. Tror dette er mer det at jeg har et større behov enn dem for å 1)være sosial 2)følge mer med i tiden vi lever i 3) jeg liker egbeøtig oppmerksom het også;) men vil på ingen måte kalle meg sttention whore, bare så det er sagt. Noen tips og råd? Anonymkode: 46ac8...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå