Gjest SummerBoy Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Hei, skal i bursdag i dag og tenkte dere kunne hjelpe meg Skal i bursdag til ei jente jeg er ganske så glad i, har vært nære hverandre noen ganger, men har ikke utviklet seg til noe forhold... Hva bør jeg kjøpe? Kan koste noe sånn ca. opptil 200, sikkert mer hvis dere finner og vet om en perfekt gave Hun blir 22 så vet dere det...
Catzy Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Liker hun å pynte seg? I så fall kan et morsomt smykke være en greie. Ikke gull eller sølv, det kan føles litt for seriøst. Men et med farger du tror hun liker. Går hun ofte i pasteller, se etter et armbånd eller halskjede med f.eks. steiner i forskjellige pastellfarger. Hvis hun liker sterkere farger, så gå for det. (Tenk på hva hun har på seg til vanlig, så vet du hvilke farger hun liker. Hvis hun alltid går i sort, så kan du gå for noe i sort og hvitt.) Butikker som Accessorize har mye rart. Hvor bor du? Bogstadveien og Hegdehaugsveien har masse små og store butikker med pyntestæsj. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå