AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Vet vi er veldig tidlig ute, meeeen 😋 Vi har egentlig en avtale i familien der vi ikke gir julegave til de voksne, men i år ønsker vi å gi en oppmerksomhet til alle. Har derfor tenkt på å gi en kurv med ulike ting i. Er dette teit? Eventuelt, hva ville du blitt glad for i din kurv? (ønsker ikke å gi alkohol) Anonymkode: 05cb7...66f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Vi har gitt kurv til foreldre og tante og onkel. I kurvene har vi hatt gavekort på kino, god sjokolade, kaffe/te, godteri, spekepølse, servietter, lys, kopper med morsomme tekster på 😁 Anonymkode: 2afd3...a74 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat i julen er slike kurver noe jeg ikke setter pris på. Blir så klart takknemlig, men vi har jo alt overflod av mat og godis vi ikkw får spist opp før langt uti januar. Når vi har fått motkrav i tillegg så blir mat kastet. Så da heller opplevelsesturer som kinotur. Men til bursdager mm, er slike kurver geniale, da med spekemat, oster, kjeks, sjokolade osv. Anonymkode: 076c6...5b1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Kurv med spiselige ting eller forbruksvarer er helt supert! Jeg vil mye heller ha sånt enn ting og tang som bare fyller opp huset. Jeg hadde blitt glad for sjokolade, kaffe/te, spekemat, marmelader/geleer for å ha på ost, kjeks/småkaker, krydder o.l. Anonymkode: 018e9...844 3
temolitus Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Badesalt, fot/håndkrem, te/kaffe, godteri, spekemat, spill 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Hvis dere har en avtale om å ikke gi gaver, så hold den, eller reforhandle den. Jeg ville blitt litt irritert hvis jeg fikk gave fra noen jeg har avtalt ikke skal utveksle gaver med. Ikke fordi jeg har noe spesielt imot gaver, men en avtale er en avtale, og jeg ville oppfattet det som at giver ønsker vi skal droppe den avtalen fremover. Anonymkode: 53966...218 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Takk for innspill om både innhold og det å droppe det ☺️ jeg ønsker hovedsakelig å gi en oppmerksomhet pga de har alle stilt opp og gitt så mye til oss alle nå i år når vi har fått baby. Anonymkode: 05cb7...66f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 Hvis dere har en avtale om å ikke gi gave til jul, men du likevel vil gi en oppmerksomhet, ville jeg heller gitt en kurv i adventsgave. Ville da ha lagt i en adventskalender med sjokolade, lys, røkelse, juleblader, pepperkaker osv.rett og slett ting de kan kose seg med i adventen.... Anonymkode: ce051...0ff 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 Hva med en førjulsoppmerksomhet, eller nyttårsoppmerksomhet? Da bryter du ikke avtalen om "ingen julegaver". Anonymkode: 53966...218 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for innspill om både innhold og det å droppe det ☺️ jeg ønsker hovedsakelig å gi en oppmerksomhet pga de har alle stilt opp og gitt så mye til oss alle nå i år når vi har fått baby. Anonymkode: 05cb7...66f Ikke noe galt i det, om du presiserer at det er derfor. Men vil bare nevne at jeg selv nettopp har fått en slik gave, uten noen spesiell anledning annet enn for å vise takknemlighet. Veldig koselig, og jeg føler meg ikke forpliktet til å gi noe tilbake, som jeg ville gjort ved å få gave til jul i stedet. Anonymkode: 8ad0b...4b9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #11 Skrevet 4. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Ikke noe galt i det, om du presiserer at det er derfor. Men vil bare nevne at jeg selv nettopp har fått en slik gave, uten noen spesiell anledning annet enn for å vise takknemlighet. Veldig koselig, og jeg føler meg ikke forpliktet til å gi noe tilbake, som jeg ville gjort ved å få gave til jul i stedet. Anonymkode: 8ad0b...4b9 Fikk forresten forskjellige typer sjokolade og kjeks. Det var også mye mer stas nå enn til jul når vi allerede har masse sånt. 😛 Anonymkode: 8ad0b...4b9
Sirah Skrevet 4. oktober 2020 #12 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg er veldig glad for "luksusartikler" jeg ikke nødvendigvis bruker penger på selv En ekstra god olivenolje, noe godt krydder, deilig badesalt osv. Siden det er til jul er det kanskje dumt med mat og ting som må brukes kjapt. Det har man ofte allerede i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå