SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #21 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, Jolsen skrev: Ikke så lurt å komme med trusler rett før man dreper noen. De fleste trusler er uansett tomme. Dette virker som noen muslimer som har tatt i bruk sharialoven. Nei, men truslene kan jo være anonyme. Jeg tenker at visse mennesker er mer utsatt for trusler enn andre. Jeg noterer meg at det var spetakkel i leiligheten før han ble drept. Jeg spekulerer ikke på hvem som står bak, men det virker ikke planlagt av det en vet... Og han har tydeligvis sluppet personen(e) inn. 2
Gjest sunriseandsunset Skrevet 4. oktober 2020 #22 Skrevet 4. oktober 2020 51 minutter siden, strynejenta said: Fascister fortjener ikke barmhjertighet Farlig holdning.
Tiuren Skrevet 4. oktober 2020 #23 Skrevet 4. oktober 2020 1 hour ago, Apis said: For et kommentarfelt, alt blir jo bare spekulasjoner så lenge vi ikke vet noe konkret enda, De fleste kommentarfelt leses kun som bekreftelse på at det er en grunn til at det selges sko med borrelås til voksne, det gjelder ikke bare Document. 6
Gjest sunriseandsunset Skrevet 4. oktober 2020 #24 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 2 hours ago, SoWhat? said: Drapssaker, eller det en mistenker er drap og nyheter om dette har da alltid blitt diskutert her inne? Ja, det kan du si, men Sian er vel litt spesielt? Jeg tenker på Vær Varsom-plakaten og at enkelte mennesker kanskje trenger ekstra beskyttelse. Red: ..og jeg er ikke helt sikker på om Sian er de som ivaretar mannens interesser på den beste måten. Endret 4. oktober 2020 av sunriseandsunset
Tiuren Skrevet 4. oktober 2020 #25 Skrevet 4. oktober 2020 1 hour ago, strynejenta said: Fascister fortjener ikke barmhjertighet Huff, du er der at du forsvarer mord og andre overgrep mot politiske motstandere? Gjelder det bare mord eller er det greit med voldtekt og? 13
SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #26 Skrevet 4. oktober 2020 3 timer siden, sunriseandsunset skrev: Ja, det kan du si, men Sian er vel litt spesielt? Jeg tenker på Vær Varsom-plakaten og at enkelte mennesker kanskje trenger ekstra beskyttelse. Red: ..og jeg er ikke helt sikker på om Sian er de som ivaretar mannens interesser på den beste måten. Jeg syns det er rart at "alle" tror at dette er politisk drap. Kommentarfeltet på Resett viser en haug med helt totalt sprø tullinger. Er enig i det siste du skriver. 3
AlkoMann Skrevet 4. oktober 2020 #27 Skrevet 4. oktober 2020 Enkelte muslimer mener at drap kan rettferdiggjøres. Slike drap har skjedd før 6
SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #28 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, AlkoMann skrev: Enkelte muslimer mener at drap kan rettferdiggjøres. Slike drap har skjedd før Hvorfor legger du ut dette i denne tråden? 9
Thaila Skrevet 4. oktober 2020 #29 Skrevet 4. oktober 2020 Vi aner ikke hva som har skjedd her, så blir dumt å spekulere rett og slett. 5
AndreasBR Skrevet 4. oktober 2020 #30 Skrevet 4. oktober 2020 6 timer siden, 420marcuus skrev: Utrolig tragisk. Alle har rett til sin mening, uansett om det er ikke-rasister eller folk fra Sian. Ingen fortjener å bli drept på denne måten. Det finnes ikke-rasister i sian vettu? SIAN er ikke rasistisk. 3
Tiuren Skrevet 4. oktober 2020 #31 Skrevet 4. oktober 2020 24 minutter siden, Thaila said: Vi aner ikke hva som har skjedd her, så blir dumt å spekulere rett og slett. Helt rett! 1
AlkoMann Skrevet 4. oktober 2020 #32 Skrevet 4. oktober 2020 26 minutter siden, SoWhat? skrev: Hvorfor legger du ut dette i denne tråden? Mener du at muslimers direkte drapstrusseler mot SIAN i denne videoen ikke er relevant ? Hva ønsker du å skjule ? 4
SoWhat? Skrevet 4. oktober 2020 #33 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AlkoMann skrev: Mener du at muslimers direkte drapstrusseler mot SIAN i denne videoen ikke er relevant ? Hva ønsker du å skjule ? Nei, den er ikke relevant i denne tråden i det hele tatt. Ingen vet hvem som står bak dette drapet, og ved å legge ut dette vil du kaste mistanker, altså spekulere. Hva i all verden skulle jeg skjule? 7
AlkoMann Skrevet 4. oktober 2020 #34 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Nei, den er ikke relevant i denne tråden i det hele tatt. Ingen vet hvem som står bak dette drapet, og ved å legge ut dette vil du kaste mistanker, altså spekulere. Hva i all verden skulle jeg skjule? Nei . Det er klart at jeg ikke påstår at muslimer har drept Dan Eivind. Jeg legger ut videoen fordi fyren i videoen ønsker SIAN medlemmene døde .Generelt blir du truet om du offentlig går imot Islam . Jeg var selv på denne demonstrasjon. Det var mildt sagt en hatsk stemning . 5
Jolsen Skrevet 4. oktober 2020 #35 Skrevet 4. oktober 2020 45 minutter siden, AlkoMann skrev: Enkelte muslimer mener at drap kan rettferdiggjøres. Slike drap har skjedd før Drap rettferdiggjøres i koranen så det er ikke rart. 4
AlkoMann Skrevet 4. oktober 2020 #36 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 16 timer siden, Jolsen skrev: Drap rettferdiggjøres i koranen så det er ikke rart. Ja. Det er offisiell dødsstraff i 13 muslimske land for homofili, blasfemi og frafallelse. Jeg synes det er rart at religionshistorikere, sosialantropologer osv ikke har fortalt oss om alle sider ved Islam . Han som ønsker SIAN døde her er fra Syria. Han gikk rundt med et syrisk flagg under demonstrasjonen. En del muslimer har kort fartstid i Norge .Hans følelser er ekte følte selv om han ikke nødvendigvis mener det han sier Endret 5. oktober 2020 av AlkoMann 5
Jolsen Skrevet 4. oktober 2020 #37 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, AlkoMann skrev: Ja. Det er offisiell dødsstraff i 13 muslimske land for homofili, blasfemi og frafallelse. Jeg synes det er rart at religionshistorikere, sosialantropologer osv ikke har fortalt oss om alle sider ved Islam . Han som ønsker SIAN døde her er fra Syria. Han gikk rundt med et syrisk flagg under demonstrasjonen. En del muslimer har kort fartstid i Norge . Og jo mer vi importerer derfra jo flere slike hendelser får vi. 5
AlkoMann Skrevet 4. oktober 2020 #38 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, Jolsen skrev: Og jo mer vi importerer derfra jo flere slike hendelser får vi. Ja. Jeg har forstått det i noen år nå. Det fleste nordmenn er nok ikke enige i vårt syn . 4
AlkoMann Skrevet 4. oktober 2020 #39 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 18 timer siden, I Grosny skrev: Trenger ikke å være fascister for å være i Sian. Jeg antar at det er en god del vanlige folk der som bekymrer seg for gjengkultur, gjengkulturer som ikke nødvendigvis er bedre moralsk enn Sian. Den mest effektive måten muslimer kan stoppe Sian på er å oppdra barna sine til å ligge unna voldelige gjenger. Innvandrergjengskeptiske organisasjoner mister sitt grunnlag når voldelige innvandrergjenger forsvinner. En Ummah er selve Islam ! Endret 5. oktober 2020 av AlkoMann 1
AndreasBR Skrevet 5. oktober 2020 #40 Skrevet 5. oktober 2020 15 timer siden, AlkoMann skrev: Jeg synes det er rart at religionshistorikere, sosialantropologer osv ikke har fortalt oss om alle sider ved Islam De vil påstå at dette har ikke noe med islam å gjøre, men menneskene der.. Men det er jo rart at det KUN forekommer i islamske stater. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå