AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Vi er begge midt i 20-årene og har vært sammen i 5 måneder, på grunn av blant annet corona var den første perioden nokså turbulent, men nå de siste 2 månedene har ting gått veldig bra, men vi har også kommet til det stadiet hvor sexen rett og slett er preget av en rutine. I starten var jeg skikkelig nyforelsket, men nå ser jeg jo at sexen kanskje aldri var helt bra. -Rutinen består av "foreplay" som er å kysse i 5 minutter med minimalt bruk av hender (hendene er på rygg, nakke, hode), deretter fjerner han egne og mine klær så fort han bare klarer, rett på penetrering og peiser på, slik fortsetter det til han kommer, så er sexen ferdig. Jeg har forsøkt å bruke lengre tid på "foreplayet" vårt og introdusere nye ting, men han blir bare enda mer ivrig og plutselig er vi i gang med sexen 🙄 -Jeg kommer ikke av penetrering og har aldri kommet under sex i det hele tatt (med noen, så dette er vel strengt tatt ikke hans feil), så da har han sluttet å i det hele tatt prøve. Jeg kan ikke huske sist han prøvde å gå gi med oralsex, fingre meg, eller gni på klitoris, og de gangene dette har skjedd gikk han lei etter 10 sekunder fordi han ble så ivrig og ville gå rett på penetrering. Jeg suger han uoppfordret til han kommer på regelmessig basis og dette er egentlig ikke noe jeg ønsker å slutte med, da jeg ikke vil bruke oralsex som et "byttemiddel". Jeg har en vibrator som jeg får orgasme av, men han vil ikke involvere denne i sexlivet vårt (mulig at han føler seg litt "utkonkurrert" av vibrator og at det er sårt?) -Jeg er ikke nyforelsket lengre, jeg har derfor behov for litt oppvarming/foreplay. Det skjer at jeg er litt for tørr og ubevisst strammer musklene, noe som gjør at deler av sexen kan være på grensen til vond. Jeg sier likevel ikke ifra (jeg trenger tips til hvordan jeg kan bli mer verbal under sex, vi snakker ikke under akten i det hele tatt), jeg bare venter på at han blir ferdig. Jeg vet at dette er feil av meg og at jeg nesten ber om et dårlig sexliv, men ubevisst så vet jeg jo at sexen ikke blir noe bedre av å be ham om å gå roligere (det vil jo fremdeles ikke være god sex) -Tilbake til rutinen. Jeg er ofte på topp av eget initiativ, men han blir altfor ivrig og presser meg ned mot han og tar over jobben etter en liten stund, her har jeg forsøkt å forsiktig si "du, skal ikke jeg gjøre jobben litt til?", men det virker som om han er for opptatt og kåt til å høre etter. Jeg har forsøkt å "tease" han som foreplay, men han tar over med engang da også og tilbake til rutinen (evt. jeg mister interessen og slutter å tease, jeg avviser han og vi har ikke sex), foreslå å ha sex nye steder, leketøy, osv, men nei Før noen spør, nei jeg er på ingen måte den første han har hatt sex med. Han har definitivt mer erfaring enn meg. Jeg ønsker å gå litt pedagogisk til verks og motivere istedenfor å kritisere hva han gjør/ikke gjør, kanskje sette oss ned og ha en ordentlig samtale om at jeg ikke er helt fornøyd og se å forbedringsmuligheter og be om hans input. Dette er ikke noe jeg kan finne meg i i et forhold, så enten så må endringer til eller så er forholdet så godt som dødt (han er en utrolig flott fyr, så det håper jeg ikke). Så, kan jeg få noen veldig konkrete og utfyllende tips til hva jeg kan gjøre både på soverommet for å roe han ned og hvordan jeg kan ta opp dette på en minst mulig "slem" måte? 😊 Anonymkode: 73541...ac3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Nei, det kan du ikke. Det er ikke sånn det skal være etter 5 måneder, det er sånn det eventuelt er etter 20 år. Anonymkode: 86b79...15a 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kan du ikke. Det er ikke sånn det skal være etter 5 måneder, det er sånn det eventuelt er etter 20 år. Anonymkode: 86b79...15a Vi har hatt sex i mer enn 5 måneder, men selve forholdet er 5 måneder ts Anonymkode: 73541...ac3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge midt i 20-årene og har vært sammen i 5 måneder, på grunn av blant annet corona var den første perioden nokså turbulent, men nå de siste 2 månedene har ting gått veldig bra, men vi har også kommet til det stadiet hvor sexen rett og slett er preget av en rutine. I starten var jeg skikkelig nyforelsket, men nå ser jeg jo at sexen kanskje aldri var helt bra. -Rutinen består av "foreplay" som er å kysse i 5 minutter med minimalt bruk av hender (hendene er på rygg, nakke, hode), deretter fjerner han egne og mine klær så fort han bare klarer, rett på penetrering og peiser på, slik fortsetter det til han kommer, så er sexen ferdig. Jeg har forsøkt å bruke lengre tid på "foreplayet" vårt og introdusere nye ting, men han blir bare enda mer ivrig og plutselig er vi i gang med sexen 🙄 -Jeg kommer ikke av penetrering og har aldri kommet under sex i det hele tatt (med noen, så dette er vel strengt tatt ikke hans feil), så da har han sluttet å i det hele tatt prøve. Jeg kan ikke huske sist han prøvde å gå gi med oralsex, fingre meg, eller gni på klitoris, og de gangene dette har skjedd gikk han lei etter 10 sekunder fordi han ble så ivrig og ville gå rett på penetrering. Jeg suger han uoppfordret til han kommer på regelmessig basis og dette er egentlig ikke noe jeg ønsker å slutte med, da jeg ikke vil bruke oralsex som et "byttemiddel". Jeg har en vibrator som jeg får orgasme av, men han vil ikke involvere denne i sexlivet vårt (mulig at han føler seg litt "utkonkurrert" av vibrator og at det er sårt?) -Jeg er ikke nyforelsket lengre, jeg har derfor behov for litt oppvarming/foreplay. Det skjer at jeg er litt for tørr og ubevisst strammer musklene, noe som gjør at deler av sexen kan være på grensen til vond. Jeg sier likevel ikke ifra (jeg trenger tips til hvordan jeg kan bli mer verbal under sex, vi snakker ikke under akten i det hele tatt), jeg bare venter på at han blir ferdig. Jeg vet at dette er feil av meg og at jeg nesten ber om et dårlig sexliv, men ubevisst så vet jeg jo at sexen ikke blir noe bedre av å be ham om å gå roligere (det vil jo fremdeles ikke være god sex) -Tilbake til rutinen. Jeg er ofte på topp av eget initiativ, men han blir altfor ivrig og presser meg ned mot han og tar over jobben etter en liten stund, her har jeg forsøkt å forsiktig si "du, skal ikke jeg gjøre jobben litt til?", men det virker som om han er for opptatt og kåt til å høre etter. Jeg har forsøkt å "tease" han som foreplay, men han tar over med engang da også og tilbake til rutinen (evt. jeg mister interessen og slutter å tease, jeg avviser han og vi har ikke sex), foreslå å ha sex nye steder, leketøy, osv, men nei Før noen spør, nei jeg er på ingen måte den første han har hatt sex med. Han har definitivt mer erfaring enn meg. Jeg ønsker å gå litt pedagogisk til verks og motivere istedenfor å kritisere hva han gjør/ikke gjør, kanskje sette oss ned og ha en ordentlig samtale om at jeg ikke er helt fornøyd og se å forbedringsmuligheter og be om hans input. Dette er ikke noe jeg kan finne meg i i et forhold, så enten så må endringer til eller så er forholdet så godt som dødt (han er en utrolig flott fyr, så det håper jeg ikke). Så, kan jeg få noen veldig konkrete og utfyllende tips til hva jeg kan gjøre både på soverommet for å roe han ned og hvordan jeg kan ta opp dette på en minst mulig "slem" måte? 😊 Anonymkode: 73541...ac3 Snart 20år her. Og om vi har kjappiser så fingrer etterpå.De gangene vi har tid og lyst. Vi snakker sammen og er åpen og ærlig om alt. Kanskje dere burde prøve det? Vi har god sex.Komminikasjon er nøkkelen til mye i ett forhold Anonymkode: 73de4...1cd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snart 20år her. Og om vi har kjappiser så fingrer etterpå.De gangene vi har tid og lyst. Vi snakker sammen og er åpen og ærlig om alt. Kanskje dere burde prøve det? Vi har god sex.Komminikasjon er nøkkelen til mye i ett forhold Anonymkode: 73de4...1cd 20år sammen. Anonymkode: 73de4...1cd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Hvorfor er dere sammen egentlig? Anonymkode: 5d2dc...322 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Dette er jo jævlig dårlig sex. Det handler jo kun om han og han er ikke interessert i om det er godt for deg. Det verste her er jo at han ikke hører etter, legger ikke merke til og bryr seg ikke om hvordan sexen er for deg. Du får drikke deg til motet å spørre han om hva som skjer. At han går lei av å fingre deg etter 10 sekunder må jo føles veldig kjipt? At han ikke tenner på å gjøre deg kåt, se deg ha det godt og å få deg til å komme? Jeg slo faktisk opp med en fyr jeg var kjempe forelsket i fordi han kun kunne gå ned på meg i dusjen. Vi hadde mye sex, men som med din var han kun keen på penetetrering og at jeg sugde han. Følte meg ikke elsket. Det var jeg ikke heller for når du møter en som faktisk bryr seg så ser du forskjellen klart å tydelig. Ta deg ett glass vin og vær ærlig med han. Fortell han hvordan sexen deres oppleves for deg! Anonymkode: ffc7b...911 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dere sammen egentlig? Anonymkode: 5d2dc...322 Fordi han er en veldig fin fyr, vi har mye til felles, samme verdier, god kjemi, vi er glad i hverandre, og forholdet går ellers utrolig bra? Det virker bare som om han "spacer" vekk når han blir tent og det fører til diverse problemer i sexlivet som jeg gjerne vil ta tak i 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo jævlig dårlig sex. Det handler jo kun om han og han er ikke interessert i om det er godt for deg. Det verste her er jo at han ikke hører etter, legger ikke merke til og bryr seg ikke om hvordan sexen er for deg. Du får drikke deg til motet å spørre han om hva som skjer. At han går lei av å fingre deg etter 10 sekunder må jo føles veldig kjipt? At han ikke tenner på å gjøre deg kåt, se deg ha det godt og å få deg til å komme? Jeg slo faktisk opp med en fyr jeg var kjempe forelsket i fordi han kun kunne gå ned på meg i dusjen. Vi hadde mye sex, men som med din var han kun keen på penetetrering og at jeg sugde han. Følte meg ikke elsket. Det var jeg ikke heller for når du møter en som faktisk bryr seg så ser du forskjellen klart å tydelig. Ta deg ett glass vin og vær ærlig med han. Fortell han hvordan sexen deres oppleves for deg! Anonymkode: ffc7b...911 Jeg vet ikke om noen her har sett Sex and The City serien som gikk på tv før, men det er en episode hvor Charlotte har sex med en mann som plutselig begynner å kalle henne a dirty whore under akten. Når hun spør han om det etterpå så har han ikke fått det med seg fordi han var helt i sin egen verden. Jeg mistenker at kjæresten min har en lignende greie bare med å kun ha fokuset på seg selv istedenfor på meg, for ellers finnes han ikke egoistisk. Det at jeg ikke kommer uten en vibrator har nok også brutt ned selvtilliten hans litt når det kommer til oralsex og fingring. Et glass vin høres ut som en veldig god idé! ts Anonymkode: 73541...ac3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 Dersom du helt seriøst mener han ikke er egoistisk og bare soner helt ut og mister hjernen, så må du jo gjøre han oppmerksom på det. Klart og tydelig. Dere må kommunisere veldig mye mer rundt sex. Men seriøst, dere kommer aldri til å ha bra sex, det er noe grunnleggende galt her når han ikke automatisk bryr seg om din nytelse. Du kan lære han teknikker og få han til å gjøre ting med deg i x antall minutter, men når han ikke liker å gjøre det så vil det kjede han, og da vil ikke du nyte å motta heller. Ingenting er kjedeligere enn å bli slikket av en som ikke er spesielt glad i det eller bryr seg om du kommer eller ikke. Det er mulig å lokke frem det indre erotiske dyret i mange, noen kan komme ut av en slags seksuell dvale de har vært i hele livet og bare bli rene sexguder. Men det må ligge en latent lyst der fra før, en nysgjerrighet, raushet og sterkt ønske og ambisjoner om å ha den beste sexen overhode mulig for begge to. Med han her har du en jææævlig lang vei å gå, og det er ikke sikkert i det hele tatt at du vil lykkes, for noen har det bare ikke i seg å være gode i senga. Anonymkode: 1d43f...956 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du helt seriøst mener han ikke er egoistisk og bare soner helt ut og mister hjernen, så må du jo gjøre han oppmerksom på det. Klart og tydelig. Dere må kommunisere veldig mye mer rundt sex. Men seriøst, dere kommer aldri til å ha bra sex, det er noe grunnleggende galt her når han ikke automatisk bryr seg om din nytelse. Du kan lære han teknikker og få han til å gjøre ting med deg i x antall minutter, men når han ikke liker å gjøre det så vil det kjede han, og da vil ikke du nyte å motta heller. Ingenting er kjedeligere enn å bli slikket av en som ikke er spesielt glad i det eller bryr seg om du kommer eller ikke. Det er mulig å lokke frem det indre erotiske dyret i mange, noen kan komme ut av en slags seksuell dvale de har vært i hele livet og bare bli rene sexguder. Men det må ligge en latent lyst der fra før, en nysgjerrighet, raushet og sterkt ønske og ambisjoner om å ha den beste sexen overhode mulig for begge to. Med han her har du en jææævlig lang vei å gå, og det er ikke sikkert i det hele tatt at du vil lykkes, for noen har det bare ikke i seg å være gode i senga. Anonymkode: 1d43f...956 Vi må absolutt jobbe med kommunikasjon under sex. Jeg kommer fra et nokså konservativt miljø, så det å snakke om sex er kanskje litt vanskeligere for meg enn for andre. Sexen var bedre i starten selv om jeg var skikkelig ruset av forelskelse, det var mer variasjon og utforskning selv om hovedfokuset ikke helt lå på meg da heller (før prøvde han faktisk å få meg til å komme, men ga opp etter at jeg skaffet meg en vibrator). Nå har han funnet denne rutinen som han liker og holder seg til den hver bidige gang. Det føles litt som å møte på en utfordring som par flest først møter på etter 10-20 år sammen ts Anonymkode: 73541...ac3
Lykkeligliten Skrevet 4. oktober 2020 #11 Skrevet 4. oktober 2020 Du bør ta en prat med han ikke gjør det når dere har sex men utenfor soverommet. Fortell han at du liker sexen men du bare vil ha alt med han, du ønsker å prøve ut nye ting. Utforske og erfare med sammen med han. Fortell han at vibrator ikke er en erstatning for at han ikke er god nok, men at du trenger den for å få orgasme. Det er utrolig frustrerende når man er sikkelig kåt, at mannen kommer og seansen er ferdig. Jeg trenger hvertfall vibrator for å komme, trenger ikke vibrator hver gang vi har sex men en gang i blant. Variasjon er viktig for sexlysten, selv er jeg ikke så glad i forplay. Det er deilig når han fingrer, men slikking får jeg absolutt ingenting ut av. Jeg lar samboern gå ned på meg fordi han liker det, og jeg blir tent av å se han opphisset.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 13 timer siden, Lykkeligliten skrev: Du bør ta en prat med han ikke gjør det når dere har sex men utenfor soverommet. Fortell han at du liker sexen men du bare vil ha alt med han, du ønsker å prøve ut nye ting. Utforske og erfare med sammen med han. Fortell han at vibrator ikke er en erstatning for at han ikke er god nok, men at du trenger den for å få orgasme. Det er utrolig frustrerende når man er sikkelig kåt, at mannen kommer og seansen er ferdig. Jeg trenger hvertfall vibrator for å komme, trenger ikke vibrator hver gang vi har sex men en gang i blant. Variasjon er viktig for sexlysten, selv er jeg ikke så glad i forplay. Det er deilig når han fingrer, men slikking får jeg absolutt ingenting ut av. Jeg lar samboern gå ned på meg fordi han liker det, og jeg blir tent av å se han opphisset. Akkurat det skal jeg fortelle han! Du satte ord på det, tusen takk! ts Anonymkode: 73541...ac3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #13 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg klarer ikke å forstå at så mange menn er så egoistiske i senga. Mye av gleden med sex er jo samspillet, å føle seg begjært av partneren, å se nytelsen hos den andre. Tror de faktisk at damen får noe ut av det. eller bryr de seg ikke? Uansett er det veldig trist. Hvor mange menn hadde giddet å ha sex hvis det aldri gav dem orgasme..? Anonymkode: e0d2d...76f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #14 Skrevet 5. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å forstå at så mange menn er så egoistiske i senga. Mye av gleden med sex er jo samspillet, å føle seg begjært av partneren, å se nytelsen hos den andre. Tror de faktisk at damen får noe ut av det. eller bryr de seg ikke? Uansett er det veldig trist. Hvor mange menn hadde giddet å ha sex hvis det aldri gav dem orgasme..? Anonymkode: e0d2d...76f Du sier noe der ts Anonymkode: 73541...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå