Gå til innhold

Brude sko

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!!

Skal gifte meg om en mnd..... :klem:

Bare har et lite problem:

Har sett ut to sko typer som var fine: Etr par hvite som var lukket og et par sandaler med medium hel......

Hva ville dere gått for til en halvlang kjole? (hvit selfølgelig.......) m/ slør

Passer det med tights/strømebukse under brudekjolen, eller ville dere gått for bar hud?

Klem fra Natalie S.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

I utgangspunktet syns jeg det hørtes fint ut med sandalene.. Men kanskje ikke, siden du skal ha slør!? Tror jeg mener følgende; uten slør: sandaler. Med slør: lukkede. ;)

Lukkede sko - kan godt ha strømpebukse, syns jeg. Siden sandaler har åpen tå, er det jo ikke så stilig med strømpebukse.. Så der hadde jeg gått for bare legger.

Lykke til! :)

Skrevet

Hvis du syns de er like fine, ville jeg gått for dem du syns er best å ha på foten.

Syns det er vanskelig å si hva som passer best når jeg ikke har sett verken kjole eller sko... Sandaler blir jo mer sommerlig enn lukkede sko.

Skrevet

Ingen problem å ha strømper i åpne sandaler, men sørg for å kjøpe uten forsterket tå/uten søm.

Skrevet

Jeg ville gått for lukket sko, og så ville jeg nok ha hatt stayups.. Strømpebukse blir vel litt voldsomt på sommeren - og helt uten er litt "harry" syntes jeg.. Men smaken er jo delt..

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg ville nok gått for lukket sko.

Skrevet

Ville gått for lukket sko tror jeg, og med stay-ups. Men det viktigste er å tenke på om du klarer å gå med skoene hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...