Gå til innhold

Betennelse etter tanntrekking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trakk tann på Onsdagen å lurer på om det er normalt å ha vondt opp til Øret og så heftige smerter såpass lenge etterpå? Det kommer også verk ut av såret å lurer på om det er normalt. Første gang jeg har trukket tann å vet ikke om jeg skal ringe tannlege vakta eller vente til I morgen. Eller om dette er helt normalt å at jeg ikke trenger å bekymre meg. Takk for svar :)) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en infeksjon. Ring tannlegevakten nå

Anonymkode: 9fe24...9b0

• Liker 1
Skrevet

Når det kommer ut verk, så er det en rimelig klar indikasjon på at det er en betennelse... jeg ville ha tatt kontakt så raskt som overhodet mulig.

• Liker 1
Skrevet

Ring tannlegen i morgen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har trukket alle visdomsjekslene mine og har aldri opplevd at det har kommet puss ut av såret. Var det en komplisert trekking eller fikk de ut hele tannen med en gang? Jeg hadde ringt tannlegevakta, infeksjoner i munnen er ikke å spøke med. 

Anonymkode: 57a31...d58

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har trukket alle visdomsjekslene mine og har aldri opplevd at det har kommet puss ut av såret. Var det en komplisert trekking eller fikk de ut hele tannen med en gang? Jeg hadde ringt tannlegevakta, infeksjoner i munnen er ikke å spøke med. 

Anonymkode: 57a31...d58

De brukte over 2 timer på å få den ut å fikk ikke ut alt, det er fremdeles en liten del av rota som er igjen som blir tatt ut om ca 4 uker. Så det var en komplisert trekking 

Skrevet

Ring på dagtid, så får du en kontroll på klinikke der du trakk den. Er ikke vits i å vente til kveld/natt og dra på vakta, det blir også dyrere. 

Anonymkode: 0a23a...3c9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...