AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg driver å ser etter barnevogn og har funnet underdel + bagdel emmaljunga nxt90 som jeg ønsker å kjøpe hver for seg. Følger det da med madrass, myggnetting og vanntrekk? Står ingenting om det derfor jeg spørr her😊 Anonymkode: d6497...d39
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Vi kjøpt ferdig nxt90 og måtte kjøpe regntrekk utenom iallefall. Faktisk litt usikker på myggnett. Anonymkode: ac505...7f1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Madrass og myggnett fulgte med da jeg kjøpte, regntrekk måtte kjøpes utenom, men jeg kjøpte fra fysisk butikk. Anonymkode: b86e4...d18
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Det skal stå hva som følger med. Minimum er bare understell og liggedel til den vognen. Madrass følger selvfølgelig med da, for den er en del av vogna. Myggnett og regntrekk følger ikke med som standard, ei heller sittedel/sportsdel, som brukes fra 6 mnd. Hvis det er en pakke-deal du ser på, kan allikevel noe av dette følge med, så det er viktig at du leser hva som står. Anonymkode: a12f0...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå