Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd at f.eks.man har hatt en tiltrekning til en annen, det har bygget seg opp over tid - mer og mer attraktert.

Så skjer det man finner en plass, kanskje få til en kjapp en.. stemningen sitrer - ulovlig - og så blir bare hele den delen (sexen) fiasko.  F.eks. etter å ha kysset, jeg var våt som f.. og klar som f... han stappet den inn jeg tenkte dette blir tidenes knull... hva skjedde ??  To jukk og der kom han...

Så stor sjanse, så mye for å prøve å holde dette hemmelig - og så ræva greier... på toppen av det hele anger og dårlig samvittighet... snakk om å drite seg ut og få bekreftet gresset er ikke grønnere på andre siden... det er faktisk helt brunt....

Anonymkode: 88e0d...52d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahahahaha 🤣

Anonymkode: 1baa1...57c

• Liker 2
Skrevet

Hahaha. Disse fortellingene hører man lite til, men de må jo være der. I hopetall. Tenk den skammen...

Anonymkode: 6025e...9d4

• Liker 3
Skrevet

Haha, kjenner igjen den følelsen. Altså, ikke i utroskaps-sammenheng, men generelt. Var et par tilfeller hvor jeg hadde datet noen, og gledet fordi kjemien var bra og tenkte at ja, sexen blir fantastisk. Og så når øyeblikket kommer....alt er bare feil, så dårlig. Ble flau på mennenes vegne, lurte på om det var like jævlig for dem uten å tørre å spørre. Bare late som om alt er ok, for så å sende en melding senere om at jeg ikke tror tror vi burde møtes igjen, jeg hadde ikke de rette følelsene. Og så håpe at de fikk bedre opplevelser med andre.

Anonymkode: e1e62...877

• Liker 2
Skrevet

Hvis du tenker deg godt om, så er det kanskje ikke så rart at han kom kjapt. 

For det første: Dere har sikkert bygd opp ei slags spenning over tid.
For det andre: Har hørt at det som er ''forbudt'' ofte kan være ekstra pirrende? og derav ble det nok så han kom kjapt av disse to faktorene. 

For min egen del hadde jeg matchet med ei på tinder, vi prata lenge og hun begynte å sende pirrende bilder. Visste at jeg ikke kunne få møtt henne før om 3 uker, så det var vanskelig. Jeg har aldri vært så kåt som den dagen vi møttes og 1 min etter vi starta å ha sex så kom jeg. 😮 Men jeg slikka henne til hun kom slik at begge fikk noe ut av det. 

Neste runde så var vi oppe i 20 min med sex da ''spenningen'' på en måte hadde lagt seg og da nøyt vi bare hverandres nærhet  😄

Anonymkode: ed3d2...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...