Gå til innhold

Et godt seksualliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker sex med mannen min, og vi har blitt bedre kjent og har fått en ny dimensjon i forholdet. Det går av seg sjøl og vi trenger ingen ekstra stimuli for å trives sammen. Alt bare flyter. Vi har hatt våre utfordringer, men tid og tilgivelse har vært stikkordet for oss. 

Kan vi ikke dele gode historier? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du vite, holdt jeg på å si 😋 Jeg har nettopp fått fire orgasmer med den deilige, utrolige, nydelige, mandige mannen min som jeg bare vil ha mer av for hver dag som går. Vi har vært sammen i syv år og det blir bare bedre og bedre 😻

Anonymkode: cdb42...96e

• Liker 3
Skrevet

Uansett hvor mye sex vi har kommer jeg bestandig til å onanere, onani for meg er faktisk nødvendig, og blir ofte superkåt jo mere jeg onanerer. Aldri har vært helt tom for å ha sex. Jeg vil gjerne at min partner onanerer like mye🤞😍

Skrevet

Herlig å lese det du skriver, TS. 🙂 Godt med gode historier iblant.

Faren er at det er lett å sammenligne sitt eget sexliv med summen av alle de gode historiene man hører/leser. Og det blir jo en helt urealistisk og urettferdig sammenligning.

Jeg har likevel delt en del gode historier fordi jeg har tro på at sex kan være supergodt i lange, trygge forhold. Og jeg tror eksempler sier det bedre enn ord. Hos oss har god kommunikasjon vært nøkkelen, men også viljen til å Ikke gi opp når livet ikke akkurat er rosenrødt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...