Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du! 

Tørker du deg når du har tisset? 

Kjæresten min sitter å tisser, men tørker seg aldri når han er ferdig. I tillegg har han trang forhud, og det blir sur lukt og osting..ser for meg at han ikke klarer å vaske seg skikkelig der nede heller....uhygenisk og uggh! Er det vanlig at menn ikke tørker seg, eller er det bare jeg som er rar? 🤔

Anonymkode: cd1ba...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æææh er det eksen min du har blitt sammen med? Tips: Si kraftig fra hvor disgusting og usexy det er. Det gjorde jeg og da tok han seg sammen.

Anonymkode: 15294...83f

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men kan uansett være litt urin igjen i urinrøret som kommer etterhvert.

Anonymkode: 7efdb...480

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æææh er det eksen min du har blitt sammen med? Tips: Si kraftig fra hvor disgusting og usexy det er. Det gjorde jeg og da tok han seg sammen.

Anonymkode: 15294...83f

Har sagt ifra, men skjer ingen endring. Blir jo i prinsippet det samme som at vi bare skal "riste det av" dåsa uten å tørke oss...nam🤦‍♀️

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sagt ifra, men skjer ingen endring. Blir jo i prinsippet det samme som at vi bare skal "riste det av" dåsa uten å tørke oss...nam🤦‍♀️

Vi får bedre sleng på kølla. Med unntak av de som har dåse på 15-20 cm. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, den tørkes. Om jeg mistenker at dama er i det romantiske hjørnet så slenger jeg den også opp i vasken og gir den en kjapp skrubb. 

Anonymkode: d5806...632

• Liker 11
Skrevet

Nei, stapper den rett i kjeften på dama.

Anonymkode: 71237...d54

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg. Men kan uansett være litt urin igjen i urinrøret som kommer etterhvert.

Anonymkode: 7efdb...480

Det kan ordnes med heavy risting etter tørk. Sentrifugalkraften vil da få peist det ut.

Deretter ny tørk.

Anonymkode: 7682c...971

Skrevet
33 minutter siden, RoH skrev:

Vi får bedre sleng på kølla. Med unntak av de som har dåse på 15-20 cm. 

Du mener 10-15 cm egentlig, ikke sant? Fort gjort å dra på litt når en forteller fiskeskrøner. I know. :fnise: 

Anonymkode: 292e0...145

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener 10-15 cm egentlig, ikke sant? Fort gjort å dra på litt når en forteller fiskeskrøner. I know. :fnise: 

Anonymkode: 292e0...145

🤐 Å nei. Under gjennomsnittet igjen. 

Skrevet

Min aupair rister eller tørker den - greit å få ut siste dråpen 

Anonymkode: 05428...e3a

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei du! 

Kjæresten min sitter å tisser, men tørker seg aldri når han er ferdig. I tillegg har han trang forhud, og det blir sur lukt og osting..ser for meg at han ikke klarer å vaske seg skikkelig der nede heller....uhygenisk og uggh! Er det vanlig at menn ikke tørker seg, eller er det bare jeg som er rar? 🤔

Ekte mannfolk sitter å tisser! Det er bra for prostata og blæra, og det blir mindre søl. 👍

Sjelden jeg ser menn som står å tisser, tørke seg når de er ferdige, så hva er egentlig forskjellen? Faktisk tømmer man seg bedre ved å sitte å tisse. 

Hvis kjæresten din sliter med sur lukt og osting, virker det mer som at kjæresten din er dårlig på normalt renhold. Dusj og vask er nødvendig, men jeg tror ikke det kommer av at han ikke tørker seg etter et tissing på toalettet.

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei du! 

Tørker? nei, rister... Gutter tørker ikke, det er noe jenter gjør. 

Ekte mannfolk står og tisser. 

Anonymkode: 0a2fa...99a

• Liker 2
Skrevet

Ja, på håndhåndkle.

Anonymkode: 187ec...373

Skrevet
1 minutt siden, remix2020 skrev:

Ekte mannfolk sitter å tisser! Det er bra for prostata og blæra, og det blir mindre søl. 👍

Sjelden jeg ser menn som står å tisser, tørke seg når de er ferdige, så hva er egentlig forskjellen? Faktisk tømmer man seg bedre ved å sitte å tisse. 

Hvis kjæresten din sliter med sur lukt og osting, virker det mer som at kjæresten din er dårlig på normalt renhold. Dusj og vask er nødvendig, men jeg tror ikke det kommer av at han ikke tørker seg etter et tissing på toalettet.

Det er jeg faktisk helt enig i! Oppdaget at jeg redusert antall do-besøk etter jeg begynte å sitte. I tillegg blir det mindre gris på badet.

Og til TS, klart det tørkes. Ellers drypper det alltid 2-3 dråper i boksershortsen, noe som både er ubehagelig og lukter etter hvert. :)

Anonymkode: db38c...f9b

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tørker? nei, rister... Gutter tørker ikke, det er noe jenter gjør. 

Ekte mannfolk står og tisser. 

Anonymkode: 0a2fa...99a

Nei. Ekte mannfolk sitter og tisser. Ekte mannfolk bryr seg om helsa si og er renslige.

• Liker 5
Skrevet

Er ikke mann, men mannen min sitter og tisser, samt tørker seg etterpå. Faktisk sitter alle tre "gutta" i huset når de tisser, men om tenåringene tørker seg, har jeg ikke kontroll på. 🤣 Kom akkurat på igår at jeg aldri har dosete-"problemer".. Ene gutten i huset hadde besøk av en kompis som åpenbart står og tisser.. 🙈 Dosetet oppe, òg det var gris.. 

Anonymkode: 22783...49b

• Liker 4
Skrevet

Min mann sitter og tisser og rister. Han vasker pikken to ganger daglig, den ene gangen med ordentlig dusj så synes han er hygenisk uansett. 

Anonymkode: 9cb72...0a6

• Liker 1
Skrevet

Av ren nysgjerrighet og fordi jeg jobber i barnehage og alltid ber smågutter om å tørke seg, spurte jeg mannen om dette en gang, og heldigvis svarte han at han naturligvis tørket seg etter dobesøk. 😅

Anonymkode: d6a47...f68

Skrevet

Mannen min sitter og tisser, tørker seg og skyller den i vasken etterpå. Han er litt i overkant hygienisk og dusjer mininum 2 ganger daglig.. Skal ikke klage 😍

Anonymkode: 6cd52...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...