AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Han har tydeligvis skrudd av varslene på tlf sin. Er dette normalt blant mannfolk når man er i et seriøst forhold? Han er ganske voksen også. Eller burde det ringe noen bjeller..? Har ikke spurt han, bare bet meg merke i det lørdagskveld, siden det var usedvanlig stille. Anonymkode: d29a0...109
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg tror ikke jeg kjenner et eneste voksent og modent menneske som har lyd på varsler på telefonen? Utover ringing, selvfølgelig. Anonymkode: 7df80...e92 17
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg har også slått av varsling. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men gidder ikke å bli forstyrret av alt og ingenting. Anonymkode: 0dc39...0fd 15
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Varsler på telefonen er vel litt 2015? Skal man høre på plingelyder hele kvelden? Hadde ringt noen bjeller hvis samboern hadde på det Anonymkode: a9dca...b30 3
Jdz Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Slår av alle varsles jeg ikke trenger og har alltid telefonen på lydløs... 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Verste jeg hører er kaaaaPLIIIIIIIIING hver gang det ramler inn en melding eller mail eller varsel på en dum app. Jeg har kun lyd på ringing. Folk får ringe hvis det haster å få tak i meg. Anonymkode: 28fc6...670 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Hverken jeg eller mannen har lyd på våre telefoner. Hadde blitt sliten hvis begge mobilene skulle gi lyd fra seg til enhver tid. Synes det er ille nok at ungene har lyder på sine.. Anonymkode: 595f1...8fa 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har tydeligvis skrudd av varslene på tlf sin. Er dette normalt blant mannfolk når man er i et seriøst forhold? Han er ganske voksen også. Eller burde det ringe noen bjeller..? Har ikke spurt han, bare bet meg merke i det lørdagskveld, siden det var usedvanlig stille. Anonymkode: d29a0...109 Har ingen varsler aktivert på telefonen utover SMS og anrop. Er noe viktig så ringer de eller sender SMS. Øvrige meldinger (messenger, snap, osv) ser jeg det når jeg gidder å kikke på telefonen. M40 Anonymkode: d3fa2...166 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 Har kun varsling på sms, Mail og anrop. Ingen pushmeldinger heller. Det er kun masete. Anonymkode: 318da...412 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 Har ingen varslinger på telefonen, med unntak av anrop og SMS (men det er lydløst). Anonymkode: 7763c...de9 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #11 Skrevet 4. oktober 2020 Min telefon er alltid på lydløs, og 95% av tiden uten vibrasjon også. Det er fordi jeg ikke vil bli forstyrret av den. Får kun varsler, som er synlig, fra snap, messenger, sms og telefon. Alt det andre må jeg selv aktivt gå inn på. Kjæresten min har aldri reagert på det. Hvorfor skulle han? Vi er begge flinke på å legge vekk telefonene på kveldene når vi har tid sammen. Ingen av oss sitter og nistirrer i mobilen hele tida. Men du vet, du kan jo spørre. "Hvorfor er telefonen din så stille?". Anonymkode: 73bff...422 1
BMF Skrevet 4. oktober 2020 #12 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg syns det er du som er unormal, som har på varsler. Er du redd for å gå glipp av noe? 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #13 Skrevet 4. oktober 2020 Har kun varsel på anrop, alt annet er avslått. Men jeg hadde nok tenkt mer over det hvis typen plutselig slo av alle varsler. Jeg gjorde det når jeg kjøpte ny tlf. Kan være mannen din fikk mye snap og meldinger og ble lei av å høre på også. Anonymkode: 0dd37...1df 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Skrevet 4. oktober 2020 Det er ikke uvanlig å ha av varslinger, enten man er singel eller i et seriøst eller useriøst forhold 😛 Alle har vel slått av varslinger til en viss grad, det er bare et spørsmål om hvilke. Jeg har varsler på noen apper, noen med lyd og noen bare bilde, noen med forhåndsvisning og noen uten. Og de aller fleste helt avslått.. Men har han alltid hatt dem av, eller slått av nå nylig? Det siste kan jo være grunn til bekymring om du ønsker å gå inn for å tenke det verste her. Anonymkode: 774a2...696 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #15 Skrevet 4. oktober 2020 Eksen min skrudde av varslene sine plutselig. Han var utro. Anonymkode: 204a8...531 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #16 Skrevet 4. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Varsler på telefonen er vel litt 2015? Skal man høre på plingelyder hele kvelden? Hadde ringt noen bjeller hvis samboern hadde på det Anonymkode: a9dca...b30 Trenger vel ikke å ha på lyd for å få et varsel. Slår man plutselig av dette så er det mistenkelig. Anonymkode: 04962...b35 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 Er på besøk til en som har skrudd av alle varsler og gjemmer mobilen sin. Han er min eks og jeg vet så godt hva han egentlig driver på med... Anonymkode: a1cac...2e8 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #18 Skrevet 4. oktober 2020 Det er vel ikke det at kjæresten vanligvis ikke har varsler på som TS reagerer på, heller det at han plutselig skrudde dem av? Eller misforstår jeg, TS? Jeg har faktisk varsler på og har alltid hatt det. Men jeg har lite venner da.... Anonymkode: 7622a...2df 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #19 Skrevet 5. oktober 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke det at kjæresten vanligvis ikke har varsler på som TS reagerer på, heller det at han plutselig skrudde dem av? Eller misforstår jeg, TS? Jeg har faktisk varsler på og har alltid hatt det. Men jeg har lite venner da.... Anonymkode: 7622a...2df Ja, det var poenget 🙂 Som om han ikke vil at jeg skal se det lenger, når det popper opp ikoner på skjermen hans.. Jeg finner det litt rart at han har begynt med det, for selve tlf kunne han jo bare satt på lydløs, hvis det plaget han. Jeg vet sånn ca hva slags ikoner som pleier å poppe opp fordi vi har alltid tlf våre liggende nært, på bordet feks. Bare en ting jeg har bitt meg merke i, men ikke har laget sak utav.. Anonymkode: d29a0...109 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #20 Skrevet 5. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har tydeligvis skrudd av varslene på tlf sin. Er dette normalt blant mannfolk når man er i et seriøst forhold? Han er ganske voksen også. Eller burde det ringe noen bjeller..? Har ikke spurt han, bare bet meg merke i det lørdagskveld, siden det var usedvanlig stille. Anonymkode: d29a0...109 Herregud, det er så jævla kleint når folk har på lyd varsler på mobilen! Samboeren min slutta med det for ikke så lenge, skrudde av alle lyder, og så deilig det er ! Var så sykt plagsomt med alle de lydene. Anonymkode: fd58c...f3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå