AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Kort fortalt: Kjæreste har fortalt om et one-night-stand med en 25 år yngre "mann" (23 år). Hun har også bedyret at hun nå har null kontakt med vedkommende, ikke venner på sosiale medier etc. Dette var fortid, og skal ha skjedd 1 år før vi møttes. 7 mnd uti vårt forhold kommer det frem at hun likevel er venn med vedkommende på sosiale medier, og de har kommunisert mens vi har vært kjærester. Jeg er ikke kjent med at det har vært kommunikasjon av flørtende art, men dette er altså holdt skjult/løyet for. Det kom også frem i lyset at deres forhold ikke var noe one-night-stand, men en serie treff som pågikk over tid. Er dette OK? Dette ER fortid, men samtidig har hun løyet, og hatt kontakt mens vi var i forhold. Anonymkode: 9be0a...9ac
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Hun var redd for dine reaksjoner, derfor turte hun ikke fortelle deg. Hun var usikker på deg. Nå er hun mer trygg på deg. Ta det positivt. Anonymkode: 03619...32b 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun var redd for dine reaksjoner, derfor turte hun ikke fortelle deg. Hun var usikker på deg. Nå er hun mer trygg på deg. Ta det positivt. Anonymkode: 03619...32b Løgn er altså helt OK?! Anonymkode: 9be0a...9ac 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Hmmmmm jeg hadde vært skeptisk... er uansett ikke en bra egenskap å lyve bare fordi man er redd for en reaksjon. Så at hun i det hele tatt har lyvet om dette, mener jeg er et dårlig tegn Anonymkode: 3f3a6...4a2 11
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løgn er altså helt OK?! Anonymkode: 9be0a...9ac Måten en person i (angivelig) din situasjon ville reagert på ville vært, "aha, da forstår jeg henne, uff, godt hun tør stole på meg". Måten du reagerer på gjør at jeg ikke tror ett sekund på at det du skisserer i hovedinnlegget er sant. Så da svarer du på spørsmålet ditt helt selv. Anonymkode: 03619...32b 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Måten en person i (angivelig) din situasjon ville reagert på ville vært, "aha, da forstår jeg henne, uff, godt hun tør stole på meg". Måten du reagerer på gjør at jeg ikke tror ett sekund på at det du skisserer i hovedinnlegget er sant. Så da svarer du på spørsmålet ditt helt selv. Anonymkode: 03619...32b Vel, har vel ingen grunn til å bløffe/overdrive. Hvorvidt du tror et sekund/minutt på dette, må du selv stå for. Men takk for svar, uansett. Anonymkode: 9be0a...9ac 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, har vel ingen grunn til å bløffe/overdrive. Anonymkode: 9be0a...9ac Jo, for å skape reaksjoner. Anonymkode: 03619...32b 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun var redd for dine reaksjoner, derfor turte hun ikke fortelle deg. Hun var usikker på deg. Nå er hun mer trygg på deg. Ta det positivt. Anonymkode: 03619...32b Tull. Hvorfor skal hun i det hele tatt ha kontakt med en hun har hatt et seksuelt forhold til? Anonymkode: 6e548...3c1 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Måten en person i (angivelig) din situasjon ville reagert på ville vært, "aha, da forstår jeg henne, uff, godt hun tør stole på meg". Måten du reagerer på gjør at jeg ikke tror ett sekund på at det du skisserer i hovedinnlegget er sant. Så da svarer du på spørsmålet ditt helt selv. Anonymkode: 03619...32b ???? Anonymkode: 6e548...3c1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 Ble det oppdaget, eller fortalte hun det av egen fri vilje? Du velger selv om du godtar løgner i et forhold eller ikke. Evt hvor alvorlige løgner du godtar. Vi på KG vet ikke hvilke løgner du kan leve med. Her finnes det kvinner som godtar grov utroskap gang på gang, så du vil få veldig sprikende svar. Kjenn inni deg selv. Kan du tilgi dette? Eller vil det gnage i det uendelige? Anonymkode: 24af5...b96 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #11 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg hadde også en kjekkas som var 20 år yngre enn meg før jeg fikk kjæreste. Jeg beholdt kontakten med han mens jeg hadde kjæreste frem til jeg visste om forholdet ville vare. Holdt han litt på gress altså. Hvis forholdet ikke varte, ville jeg fortsatt å møte han unge. Sikkert det samme hun gjør. Anonymkode: e9439...687 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #12 Skrevet 4. oktober 2020 Har du noe annet valg enn å stole på henne? Du hadde vel neppe tydd til kg hvis du egentlig var i posisjon til å dumpe henne? Anonymkode: 704ec...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #13 Skrevet 4. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull. Hvorfor skal hun i det hele tatt ha kontakt med en hun har hatt et seksuelt forhold til? Anonymkode: 6e548...3c1 Nettopp! Andre her med tilsvarende erfaringer? Og hva gjorde dere med det? Anonymkode: 9be0a...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Skrevet 4. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde også en kjekkas som var 20 år yngre enn meg før jeg fikk kjæreste. Jeg beholdt kontakten med han mens jeg hadde kjæreste frem til jeg visste om forholdet ville vare. Holdt han litt på gress altså. Hvis forholdet ikke varte, ville jeg fortsatt å møte han unge. Sikkert det samme hun gjør. Anonymkode: e9439...687 Smart 🙂 Anonymkode: 9be0a...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 På 4.10.2020 den 10.16, AnonymBruker skrev: Ble det oppdaget, eller fortalte hun det av egen fri vilje? Du velger selv om du godtar løgner i et forhold eller ikke. Evt hvor alvorlige løgner du godtar. Vi på KG vet ikke hvilke løgner du kan leve med. Her finnes det kvinner som godtar grov utroskap gang på gang, så du vil få veldig sprikende svar. Kjenn inni deg selv. Kan du tilgi dette? Eller vil det gnage i det uendelige? Anonymkode: 24af5...b96 Veldig kloke ord 🙂 Og de ble fulgt. Anonymkode: 9be0a...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 På 4.10.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev: Nettopp! Andre her med tilsvarende erfaringer? Og hva gjorde dere med det? Anonymkode: 9be0a...9ac Er midt i det. Jeg har tatt det opp med han flere ganger. Han sier det ikke er noe. Eneste rette er å droppe han. Det holdes hemmelig av en grunn. Anonymkode: ee4e9...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er midt i det. Jeg har tatt det opp med han flere ganger. Han sier det ikke er noe. Eneste rette er å droppe han. Det holdes hemmelig av en grunn. Anonymkode: ee4e9...8cc Og du er HELT sikker på at han ikke snakker sant? Løgn er vel det verste, for når skal man da ellers kunne stole på vedkommende? Anonymkode: 9be0a...9ac
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du er HELT sikker på at han ikke snakker sant? Løgn er vel det verste, for når skal man da ellers kunne stole på vedkommende? Anonymkode: 9be0a...9ac Hadde han snakket sant nå så hadde han vel ikke løyet i starten? Jeg som fant ut, han sa ikke ett ord. Eller han sa han ikke hadde sett henne på mange år. Anonymkode: ee4e9...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #19 Skrevet 7. oktober 2020 Det er aldri ok å lyve. Kjæresten min løy om en tilsvarende ting, dog en eks han prøvde å komme seg unna så jeg på meldingene dem i mellom. Men det at han løy om at han ikke hadde sett eller hørt fra henne siden det ble slutt, uten å blunke, flere ganger, har satt sine spor i forholdet. Han var redd jeg ville bli sjalu og tenkte det var en god ide å bare få henne vekk, og nå snakker vi om bare noen uker etter vi møttes og jeg aldri hadde vist noen form for sjalusi. Han løy i noen måneder før jeg skjønte det. Det har vært noen løgner til, og for hver gang jeg nøster dem opp eller han forsnakker seg eller det kommer frem på annen måte, så synker følelsene mine. Forholdet kunne ellers vært veldig bra, men det at jeg innimellom blir redd han lyver og dermed føler han seg mistenkeliggjort etc. ødelegger vanvittig mye. Så jeg får ønske deg lykke til med tilliten, for min del er den ikke på plass og nå nærmer det seg at vi har vært sammen to år. Jeg tror han har sluttet å lyve, de siste tingene som kom frem var ting han løy om i fjor og nå forteller han sannheten, men det sitter i. Hver gang han sier noe "rart" lurer jeg på om han lyver eller snakker sant, det tærer på å leke detektiv. Anonymkode: a421c...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #20 Skrevet 7. oktober 2020 Ja det der med at følelsene synker kjenner jeg godt til. Særlig med tanke på de gangene det har vært snakket om, og det hver gang dukker opp nye "versjoner". I mitt hode er slike personer kapable til å lyve om andre ting også, noe jeg også har tatt henne på. Her lyser varsellampene knallrødt.... Anonymkode: 9be0a...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå