Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet nylig profil på en chatteside for single for å komme i kontakt med menn. I løpet av det første døgnet mottok jeg 250 meldinger (og dèt uten engang og ha lagt ut bilde av meg selv, kun alder og kjønn). 
Jeg er helt satt ut av hvor mange menn som både har samboer, barn og er gifte som spør om jeg vil være elskerinnen deres eller møtes for sex fordi jeg er «ung og dristig». Er dette kødd!? Stakkars, stakkars, stakkars alle de uvitende kvinnene der ute som har drittsekker av noen menn i hjemmet sitt. 

jeg sier bare én ting, og det er å ha kontroll på hva din kjære gjør på tlf. Verden er gal.

Anonymkode: e3345...9ef

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opprettet nylig profil på en chatteside for single for å komme i kontakt med menn. I løpet av det første døgnet mottok jeg 250 meldinger (og dèt uten engang og ha lagt ut bilde av meg selv, kun alder og kjønn). 
Jeg er helt satt ut av hvor mange menn som både har samboer, barn og er gifte som spør om jeg vil være elskerinnen deres eller møtes for sex fordi jeg er «ung og dristig». Er dette kødd!? Stakkars, stakkars, stakkars alle de uvitende kvinnene der ute som har drittsekker av noen menn i hjemmet sitt. 

jeg sier bare én ting, og det er å ha kontroll på hva din kjære gjør på tlf. Verden er gal.

Men du er i hvert fall heldig som får meldinger. Menn sliter jo med å få høre noe som helst.

Anonymkode: 38ca9...233

• Liker 9
Skrevet

Thaimenn er neste. Norske menn leverer ikke. 

Anonymkode: e6c3e...69c

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror ikke det er kødd. Jeg tror genuint det er en hel drøss av så desperate menn der, som sender meldinger før man i det hele tatt rekker legge ut bilder. «Høl er høl» mentalitet. MYE griser der ute. 

• Liker 25
Skrevet

Er dette nytt for deg? Både notorisk utro menn og kvinner er desperate griser. 

Anonymkode: 171a1...9bf

• Liker 3
Skrevet

Jeg lukter BS. Hvilken app? Matchet du med 250 menn på en dag uten bilder? Troll

Anonymkode: bb97a...c08

• Liker 7
Skrevet

Det er vel godt over 2 millioner hannkjønn i Norge, godt å se at du ikke generaliserer.

Anonymkode: cda30...5aa

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en singel mann i 40-årene. Er ikke desperat, men har et ønske om å finne kjærligheten igjen. Chattesider og nettdating er testet ut, meldinger er sendt, men det er veldig sjelden man får svar.

Ja, det finnes kanskje uærlige menn der ute som burde ta vare på det de har fremfor å lete etter nye erobringer. Men, det finnes også ærlige menn som gjerne vil finne en kvinne å dele livet med. Ikke bare en "One Night stand", men ei som vil bli bestevenn og kjæreste, samboer og kone. 

Så, ikke gi opp håpet. 💘

DEC1EABD-A385-4E5E-9977-9181BE94B31B_1_105_c.jpeg

• Liker 17
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem land tenkte du har gode menn? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, RoH skrev:

Hvem land tenkte du har gode menn? 

Ga deg et pluss, men tok det vekk igjen. Hvilket!

Skriv det på en blokk 100 ganger. Hvilket.

Anonymkode: 93355...755

• Liker 35
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åhh :( nå ble ting trist 

• Liker 4
Skrevet

1 minutt siden, RoH skrev:

Åhh :( nå ble ting trist 

Hvilke blir jo enda riktigere vel.

• Liker 16
Skrevet
5 hours ago, Frøyamor said:

Jeg tror ikke det er kødd. Jeg tror genuint det er en hel drøss av så desperate menn der, som sender meldinger før man i det hele tatt rekker legge ut bilder. «Høl er høl» mentalitet. MYE griser der ute. 

Mulig konemor har lukket igjen der hjemme. 

Anonymkode: d78f2...426

Skrevet

Jepp, sånn er det. Jeg stakk innom chat.no i går, er lenge siden sist og var nysgjerrig på om ting var ved det samme som før, ikke minst etter å ha lest noen tråder her inne. Logget inn anonymt, oppga ikke engang kjønn. Det gikk 2 - TO - minutter så hadde jeg 5 meldinger fra menn som ville flørte. Gang det opp til et døgn. 🙄

Anonymkode: 14136...5a6

• Liker 9
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv med nick! Skriv det på ei blokk 100 ganger. Nick!  (Det blir omtrent det samme, ikke sant? ;) )

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, sånn er det. Jeg stakk innom chat.no i går, er lenge siden sist og var nysgjerrig på om ting var ved det samme som før, ikke minst etter å ha lest noen tråder her inne. Logget inn anonymt, oppga ikke engang kjønn. Det gikk 2 - TO - minutter så hadde jeg 5 meldinger fra menn som ville flørte. Gang det opp til et døgn. 🙄

Anonymkode: 14136...5a6

Skriver under på dette. Det er ikke trivelig på de plassene. Kjøttsultne menn over alt. 

Anonymkode: c8d42...0c9

• Liker 5
Skrevet

Men hva skal vanlige menn gjøre da egentlig, om de har lyst til å møte noen?

Vente til de blir kontaktet? Kanskje 20% av menn blir kontaktet av damer, dette er menn som uansett svømmer i tilbud og muligheter. 

Plukke ut 1 eller noen få de sender melding til? Sannsynligheten for å få napp er nesten null, det blir som å vinne i lotto.

Anonymkode: 76d33...05a

• Liker 2
Skrevet

Men hva skal vanlige menn gjøre da egentlig, om de har lyst til å møte noen?

Vente til de blir kontaktet? Kanskje 20% av menn blir kontaktet av damer, dette er menn som uansett svømmer i tilbud og muligheter. 

Plukke ut 1 eller noen få de sender melding til? Sannsynligheten for å få napp er nesten null, det blir som å vinne i lotto.

Anonymkode: 76d33...05a

De kan jo begynne med å gjennomgå verdiene sine og hva de forventer av en eventuell partner. Deretter kan de jo være seriøse, ha et genuint ønske om å forplikte seg og etablere seg i et meningsfullt, monogamt forhold. Gjerne før de er 45år. Da tror jeg enden på visa hadde blitt ganske annerledes for en del ensomme menn. 

Anonymkode: 95eba...aa6

• Liker 16
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Thaimenn er neste. Norske menn leverer ikke. 

Anonymkode: e6c3e...69c

Ja Tahimenn er kjent for å ta vare på sine kvinner? Sikkert derfor alle Thaidamene gladelig gir en arm for å komme seg til vesten. Om du liker en utro mann, som banker deg, krever at du er moren hans, som ser på deg som en "husmor" og sexrugemasikn? Ja så lykke til. Thailand er et av landene i verden som har et brutalt og negativt kvinnesyn så det holder. Det finnes ikke noe positivet med det Thailandske samfunnet om man ikke har masse penger, derfor vil så mange kvinner derfra også finne seg vestlige menn.

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lukter BS. Hvilken app? Matchet du med 250 menn på en dag uten bilder? Troll

Anonymkode: bb97a...c08

Sånn var det på gaysir før i alle fall. Mottok mange meldinger før jeg hadde ferdigstilt profilen min. Og sånn fortsatte det. Menn som ville være utro og som trodde det var lurt å prøve seg på lesbene. Ikke bare utro, men generelt dumme. Det holder å opplyse om kjønn, så skriver de, behøver ikke bilde. Heldigvis lot de oss blokkere menn etterhvert. 

Anonymkode: 59d51...2a5

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...