AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Noen som har opplevd det? Hvordan merket dere at noe var galt? Hva ble gjort da du/legen oppdaget det? Anonymkode: 4b261...f6d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Sterke smerter som er utover det som er forventet tidlig i graviditeten. Jeg har tatt tidlig ultralyd i uke 6-7 i alle mine svangerskap for å utelukke. Man kan i verste fall få store indre blødninger dersom egglederen skulle sprekke. Anonymkode: 020f8...74a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Hadde lett vaginalblødning som ikke gikk over, og fikk etterhvert vondt i magen. Gjorde litt vondt å rette seg ut, gå og hoppe, men ikke verre enn at jeg var på jobb som vanlig. Ble etterhvert såpass ubehagelig at jeg gikk til gynekolog (dette var ifbm ivf, så jeg trodde det var bivirkning av medisinene), det ble tatt ultralyd og graviditetstest, og da ble det påvist. Henvist til sykehuset og operert samme dag. Anonymkode: 8ec10...0a8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg husker ærlig talt ikke detaljene for jeg føler at jeg gikk i en døs hele tiden. Alt jeg husker er at jeg hadde gått med magesmerter og feber et par dager. Jeg dro etterhvert til fastlegen, og ble henvist direkte til ultralyd. Etter ultralyden kom en gynekolog inn for å snakke med meg. Jeg husker at legen trykket på magen min, og spurte om jeg hadde mest vondt når han trykket eller når han slapp. Jeg sa at det var like vondt uansett, og han smilte til meg og sa at "jeg tror ikke helt på deg". Så ble jeg lagt inn, pumpet siden jeg hadde spist litt tidligere på dagen, og ble operert samme kveld. Da hadde egglederen sprukket, og jeg hadde 0,5 l blod i bukhulen. Anonymkode: 764e7...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå