Gå til innhold

Er dette for mange sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med 5 menn. 2 av dem var jeg i lange forhold med, 1 hadde jeg sex med tre-fire ganger på fylla, 1 møtte jeg kun for sex og hadde sex med to ganger, 1 hadde jeg sex med på fylla en gang. 

Føler selv jeg har hatt sex med for mange og jeg angrer på de 3 jeg ikke har vært sammen med. Fyllesex gir meg ingenting og for at sexen skal være god og jeg skal klare å slippe meg løs, må jeg ha en tilknytning til vedkommende. Er i midten av 20-årene. 

Anonymkode: 175b3...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mange egentlig. Er jo mange tøyter her på forumet som har hatt sex med 20+.

Anonymkode: a9ac5...f6b

• Liker 1
Skrevet

Ikke for mange, men muligens av feil årsaker? Er det en fremmed tanke å ha sex med menn du liker fordi de er ålreit og gjør det bra for deg?

Anonymkode: 6df8e...267

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så mange egentlig. Er jo mange tøyter her på forumet som har hatt sex med 20+.

Anonymkode: a9ac5...f6b

Og der ødela du tråden min ved å kalle folk som har sex med mange forskjellige partnere, for tøyter... Nå vil alle henge seg opp i det og ikke svare på mitt spørsmål. Takk skal du ha... 

• Liker 23
Skrevet

Det er ikke mange. Jeg er i begynnelsen av 30-årene og har hatt ca. 13 partnere og 3 parforhold. Er vel en tøyte, men vi har alltid brukt kondom for beskyttelse. 

Anonymkode: cbc46...bd8

• Liker 4
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Om noe er jeg mer negativ til fyllesexen, men antallet hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om. Dobler du det synes jeg det blir mye igjen, men det er mest fordi jeg har hatt så få selv og er så himla kresen. Det er uansett ikke avgjørende, hun jeg debuterte med var eldre enn meg og hadde sikkert hatt ti partnere før meg.

Anonymkode: 622a5...a2f

Skrevet

Kun DU kan bestemme hva som er for mange for deg. Syns du disse 5 er for mange, så er det det for deg. 

Jeg syns ikke 5 er mange. 

Anonymkode: d8e26...ba3

• Liker 4
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med 5 menn. 2 av dem var jeg i lange forhold med, 1 hadde jeg sex med tre-fire ganger på fylla, 1 møtte jeg kun for sex og hadde sex med to ganger, 1 hadde jeg sex med på fylla en gang. 

Føler selv jeg har hatt sex med for mange og jeg angrer på de 3 jeg ikke har vært sammen med. Fyllesex gir meg ingenting og for at sexen skal være god og jeg skal klare å slippe meg løs, må jeg ha en tilknytning til vedkommende. Er i midten av 20-årene. 

Jeg opplever +/- 30 som ganske normalt når man er i slutten av 20-årene eller i 30-årene. Så nei, ikke for mange. 

Innlegget er ryddet for brukerdebatt.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

Skrevet
9 minutter siden, Kinksten skrev:

Jeg opplever +/- 30 som ganske normalt når man er i slutten av 20-årene eller i 30-årene. Så nei, ikke for mange. 

Jeg opplever +-30 som ekstremt mange, på grensen til at man burde begynne å ta betalt for det, siden man garantert ikke føler noe lengre likevel. Folk er forskjellige. 

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever ikke dette som mange. Hadde det vært nuller bak alle tall her så hadde det vært mange.

• Liker 1
Skrevet

Tenker at tall ikke er så fryktelig viktig. Så lenge man ikke sprer kjønnssykdommer, så bestemmer man over kroppen sin selv.

Vi dør en dag uansett, og det blir ikke nevnt i talen hvor mange du har hatt sex med. Om 100 år er du glemt uansett- lev etter dine lyster og prinsipper til lovligheten grense. 

Anonymkode: 002a8...7c4

• Liker 7
Gjest Maxwell
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun DU kan bestemme hva som er for mange for deg. Syns du disse 5 er for mange, så er det det for deg. 

Jeg syns ikke 5 er mange. 

Anonymkode: d8e26...ba3

Skulle til å skrive det samme 😊

Skrevet
14 minutter siden, Kinksten said:

Det er mange statistisk sett. Jeg har ikke sett noen ny troverdig kilde på dette, men tidlig på 2000-tallet var visst medianen på 4-7 alt ettersom man var gift/samboende eller ikke. Jeg kjenner strengt tatt ikke en eneste mann som skryter på seg noe over dette, selv om jeg kjente et par rundbrennere i militær- og studietida. Jeg kan ikke se for meg at noen av dem eller meg selv hadde kommet opp i 30 om det så var et mål i seg selv, det er urealistisk høyt for de aller fleste.

Anonymkode: 622a5...a2f

• Liker 1
Skrevet (endret)
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke et antall jeg hadde blitt skeptisk av.

Det som er uthevet er noe jeg hadde tenkt 👍  så bra av.  At du har kommet til den konklusjonen at du er avhengig av en tilknytning for at sex skal være interessant da, det er positivt hos en partner.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at tall ikke er så fryktelig viktig. Så lenge man ikke sprer kjønnssykdommer, så bestemmer man over kroppen sin selv.

Vi dør en dag uansett, og det blir ikke nevnt i talen hvor mange du har hatt sex med. Om 100 år er du glemt uansett- lev etter dine lyster og prinsipper til lovligheten grense. 

Der jeg er fra, blir det vel ikke nevnt av presten, men nå folk prøver å fortelle hvem noen var, er gjerne merittlisten en av tingene som gjør at andre minnes hvem det er snakk om, selv om de har gått bort. Problemet er at når man har gått over noen terskler, blir det i beste fall en slags fornektelse/falsk fremtoning uansett hva man ønsker å fremstå som. Bor du på et forholdsvis lite sted, glemmer ALDRI folk at du sugde en fyr bak Shell. I beste fall er de for glad i kjæresten din til å nevne det for ham 😉

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Der jeg er fra, blir det vel ikke nevnt av presten, men nå folk prøver å fortelle hvem noen var, er gjerne merittlisten en av tingene som gjør at andre minnes hvem det er snakk om, selv om de har gått bort. Problemet er at når man har gått over noen terskler, blir det i beste fall en slags fornektelse/falsk fremtoning uansett hva man ønsker å fremstå som. Bor du på et forholdsvis lite sted, glemmer ALDRI folk at du sugde en fyr bak Shell. I beste fall er de for glad i kjæresten din til å nevne det for ham 😉

Hvis man er opptatt av andre sexliv og erfaringer, har man lite liv altså. Kan være enig at det er dumt å fornekte, når alle vet da. Men jeg kan skjønne det. Det er jo  ikke en fin tanke at alle i byen vet du pulte Nils og fikk klamydia. 

Og hvis kjæresten blir opphengt av at du sugde en fyr bak Shell når det har gått flere år, vil jeg si at han får ta seg en bolle 🤫

• Liker 1
Skrevet

Hvis man er opptatt av andre sexliv og erfaringer, har man lite liv altså. Kan være enig at det er dumt å fornekte, når alle vet da. Men jeg kan skjønne det. Det er jo  ikke en fin tanke at alle i byen vet du pulte Nils og fikk klamydia. 

Og hvis kjæresten blir opphengt av at du sugde en fyr bak Shell når det har gått flere år, vil jeg si at han får ta seg en bolle 🤫

Kan han ikke droppe bollen og dama, og heller finne seg ei som IKKE sugde en fyr bak Shell? Dere har vel ikke sugd noen bak Shell alle sammen? 

Skrevet

Kan han ikke droppe bollen og dama, og heller finne seg ei som IKKE sugde en fyr bak Shell? Dere har vel ikke sugd noen bak Shell alle sammen? 

Jeg svarer meg selv nå, men jeg tror rett og slett ikke folk forandrer seg 🙂 Har man vært i overkant en gang i livet, er man en person som er i overkant. 

Skrevet

Jeg er 38, har vært seksuelt aktiv siden jeg var 18. Har ligger med totalt 7 stk. Tre lange forhold. Jeg synes ikke det er hverken mange eller få. 

Anonymkode: 21792...96c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...