Gå til innhold

Han sparka meg i ankelen og sa jeg fortjente det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krangla med kjæresten i stad, så plutselig spenner han meg i ankelen og sa jeg fortjente det. Er dette noe jeg bør tilgi, eller burde jeg gå? 

Anonymkode: 0b52c...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sparket han tilbake og sagt "du fortjener ikke meg", og gått

• Liker 29
Skrevet

Anonymkode: e0b61...2d4

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Krangla med kjæresten i stad, så plutselig spenner han meg i ankelen og sa jeg fortjente det. Er dette noe jeg bør tilgi, eller burde jeg gå? 

Gå, dra og ALDRI tilgi eller ta han tilbake. Vold uansett årsak er hverken bra eller sunt for deg. Ta de viktigste tingene dine og kom deg i sikkerhet nå!

Anonymkode: fd38e...c28

• Liker 12
Skrevet

Kan du gå med den ankelen? Seriøst: dumpegrunn. Du tilgir ikke før han har vært igjennom et eventuelt sinnemestringskurs. 

Anonymkode: 68945...d4c

Skrevet

Kan gå på den ja.

• Liker 1
Skrevet

Fortjente du det da?

Anonymkode: 5aa89...4af

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortjente du det da?

Anonymkode: 5aa89...4af

Faktisk er viktig spørsmål. Er aldri ok å ty til vold. Men ofte kan kvinner slå og klappe til mannfolk uten at det blir hylekor, hvorfor skal vi kvinnfolk bli hysteriske av det samme? Hvor hardt var det? Er det et lite dult så tåler du det. 

Anonymkode: 815f5...68d

• Liker 6
Skrevet

Kommer helt an på hva konteksten var. 

• Liker 11
Skrevet
13 minutter siden, Camillapb skrev:

Håper du hadde sparket skikkelig også da :) 

Anonymkode: 5e693...0e7

Skrevet

Hvis du var voldelig mot han eller barna hans først, så synes jeg du fortjente det. Jeg antar at det ikke er noe slikt siden du spør, og at du innerst inne vet at denne mannen vil deg vondt. Du kan nå velge å fortsette å ha det vondt, eller du kan dumpe drittsekken å leve det livet du fortjener ❤️

Anonymkode: c1863...74f

• Liker 2
Skrevet

Han er en idiot som behandler deg slik. 

• Liker 1
Skrevet

GÅ GÅ GÅ

Mannen er gal og hører hjemme i fengsel!!!

Anonymkode: d43c7...3c8

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du ble utsatt for er fysisk og psykisk vold. 

Vil råde deg til å bryte forholdet. Vold har en tendens til å eskalere ytterligere, så her er det viktig at du kommer deg i sikkerhet. 

Selvfølgelig fortjente du ikke dette. :hug:

• Liker 6
Skrevet
50 minutter siden, Camillapb skrev:

Du tenker at "hele situasjonen" ikke har noe å si? :klo: 

"Spenne" noen er jo noe man kan gjøre med kjærester/kompiser uten at det er noe annet enn fleip, lizm...

Her må du bare utdype, TS.... Om andre skal ha noen sjanse til å "KG-mantraaaee" deg med - DUUUUMP (eller ei), så trengs det mer info :opplyser:

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

GÅ GÅ GÅ

Mannen er gal og hører hjemme i fengsel!!!

Anonymkode: d43c7...3c8

Sannsynligheten er vel at hun er det også, siden vi ikke kjenner hele historien for hvorfor han mente hun fortjente det. Virker som hun ikke vil fortelle deg heller, tenker det da er fordi vi ville vært på hans side. 

Skrevet
4 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Du tenker at "hele situasjonen" ikke har noe å si? :klo: 

"Spenne" noen er jo noe man kan gjøre med kjærester/kompiser uten at det er noe annet enn fleip, lizm...

Her må du bare utdype, TS.... Om andre skal ha noen sjanse til å "KG-mantraaaee" deg med - DUUUUMP (eller ei), så trengs det mer info :opplyser:

TS sa de krangla, og han både spente og sa hun fortjente det. Da høres det ikke ut som fleip akkurat. Men klart om TS også var voldelig først stiller saken seg annerledes.

• Liker 2
Skrevet

Du ble utsatt for fysisk og psykisk vold, og det er sånn det starter.  LØP!!

• Liker 3
Skrevet

Kan du fortelle hva som skjedde TS? Var du voldelig først? Sa du vondt/ekkelt? Eller var det bare en «vanlig» krangel der man er uenig i noe?

Om det er den siste nevnte.. Løp! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

TS sa de krangla, og han både spente og sa hun fortjente det. Da høres det ikke ut som fleip akkurat. Men klart om TS også var voldelig først stiller saken seg annerledes.

Kansje var hun ikke "voldlig". Kanskje kom hun med den groveste personlige fornærmelsen hun kunne finne på og pønske ut... Alt dette har noe å si.

Kanskje dette går på "semantikk" men i min bok så betyr ikke å "spenne" noen vold/elig...     Mer kontekst er liksom poenget her :opplyser:  

Endret av Beeblebrox
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...