Gå til innhold

Biomor psykisk og fysisk syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har to barn med biomor. 
vi har vært sammen 1.5 år, og vi har det veldig fint. Jeg kommer godt overens med barna også. Vi bor ikke sammen og vi brukte et år før jeg møtte de. 
MEN biomor Lager så mye styr. Hun har en ganske alvorlig diagnose, fysisk- men måten hun behandler kjæresten min, og delvis barna, gjør at jeg tenker det også er no psykisk. 

Hun klarer å lage styr, hvis hun vet at jeg og kjæresten skal noe spesielt. Da ender det opp med det ene og det andre, og kjæresten må dra å hente barna. 

jeg kjenner jeg er lei. Dama styrer livet mitt indirekte- og «hun er jo syk, stakkars, så hun trenger hjelp». 

dere med erfaring på dette: blir det bedre eller må jeg belage meg på at dama indirekte- og direkte skal styre livet mitt i år fremover. Kjæresten prøver å sette grenser- men dama ender opp legevakten om hun ikke får det som hun vil... 

Anonymkode: c5513...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Mor" holder lenge. 

Min erfaring er at folk som overkjøres av eksen ett år etter et brudd, ikke vil bli bedre på å sette grenser for seg selv. 

Anonymkode: 29328...acc

• Liker 10
Skrevet

Kontakte kommunen og se om hun kan få en hjemmehjelp e.l. hvis hun blir så dårlig?? Må vel finnes noe? Tenker pipa hadde fått ei anna låt da ja....

Anonymkode: bd061...3f6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kontakte kommunen og se om hun kan få en hjemmehjelp e.l. hvis hun blir så dårlig?? Må vel finnes noe? Tenker pipa hadde fått ei anna låt da ja....

Anonymkode: bd061...3f6

Tydeligvis ikke- det er sjekket. Derfor jeg mistenker sterkt at hun faker, for å ødlegge.... hun er ikke fornøyd med vårt forhold. 

Skrevet

Biomor er like teit som Cis kvinne.

Anonymkode: af173...f15

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Biomor er like teit som Cis kvinne.

Anonymkode: af173...f15

Ja skjønner at biomor er feil uttrykk her 😅😅 ny i dette gamet- men MAMMAEN TIL KJÆRESTENS BARN DA! 

• Liker 2
Skrevet

Biomor høres ut som et eller annen innen insektverden.  

• Liker 4
Skrevet

Ender på legevakta med hva da? Pga selvmordsforsøk? Det er jo virkelig ikke normalt. Eller mener du med skader?

Anonymkode: de333...50d

• Liker 1
Skrevet

Lurer også på hvorfor hun ender opp på legevakta? Må dere informere om at dere skal noe spesielt?

Anonymkode: 555a4...519

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du og kjæresten ikke bor sammen er det kun en type MOR inne i bildet, du er ingen stemor, så slutt å kall mammaen til barnet for biomor!!! 

Og dere burde sterkt vurdere en bekymringsmelding til barnevernet om mor er så psykisk syk som du vil ha det!

Anonymkode: 26a47...f26

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde en eks som var slik og livet var vaskelig i mange år. Han gjorde også så det ble slutt med min kjæreste. Jeg klarte ikke og sette grenser for han dessverre.

Sett opp avtaler gjennom familevern kontor, og ha minst mulig kontakt med henne: send en bekymringsmeldig om hun er psykisk syk eller ikke gjør det beste for og samarbeide med pappan. Slike forhold vil påvirke barna. 

Skrevet

Biomor / biologisk mor, er noe vi bruker når f.eks barnet ser på en annen kvinne som mor. F.eks adoptivmor. Hvis barnet ser på sin biologiske mor som mor, så pleier vi ikke å bruke uttrykket biomor.

Anonymkode: d1f8b...5f8

• Liker 4
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Borderline- mor? Stakkars dere…

Anonymkode: 7cc9d...8cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 10/3/2020 at 11:54 PM, AnonymBruker said:

Kjæresten min har to barn med biomor. 
vi har vært sammen 1.5 år, og vi har det veldig fint. Jeg kommer godt overens med barna også. Vi bor ikke sammen og vi brukte et år før jeg møtte de. 
MEN biomor Lager så mye styr. Hun har en ganske alvorlig diagnose, fysisk- men måten hun behandler kjæresten min, og delvis barna, gjør at jeg tenker det også er no psykisk. 

Hun klarer å lage styr, hvis hun vet at jeg og kjæresten skal noe spesielt. Da ender det opp med det ene og det andre, og kjæresten må dra å hente barna. 

jeg kjenner jeg er lei. Dama styrer livet mitt indirekte- og «hun er jo syk, stakkars, så hun trenger hjelp». 

dere med erfaring på dette: blir det bedre eller må jeg belage meg på at dama indirekte- og direkte skal styre livet mitt i år fremover. Kjæresten prøver å sette grenser- men dama ender opp legevakten om hun ikke får det som hun vil... 

Skulle ikke sitere, men får det ikke vekk😅 

Men- kjære deg. Fra ei som har gått «stegene». Biomor til mine bonusbarn har diagnoser. Hun har hevdet at det var fysisk, men det har slått ut psykisk. I en ekstrem grad. Viste seg at det var psykisk. Det har vært et mareritt i årevis. Vi har et barn sammen også, så jeg kan ikke bare flytte. Men hadde jeg visst hva jeg kom til å måtte stå i, så hadde jeg vært særboer fra starten av. 
Hans barn er nå 20 år, og det er ille ennå. Hun manipulerer dem, og de tar det ut på oss. 

Tenk det godt om!! Det tar ikke slutt. For så kommer det barnebarn etter hvert også. Så blir det sikkert et nytt mareritt. 

Og jeg er rolig, voksen, tålmodig og vært god med ungene. Vi har holdt en lav profil ift.biomor. Hjalp ikke en dritt:( 

Anonymkode: b1cf6...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...