Gjest Dilla Skrevet 26. juli 2005 #1 Skrevet 26. juli 2005 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig tykk og god morgenkåpe? Og da mener jeg en skikkelig tykk og god en altså. En slik som de har i amerikanske serier/filmer. Det må være i området Oslo/omegn eller evt. på postordre/nettet.
Catzy Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 For dame eller herre? Jeg kjøpte en fin en som morgengave til min mann på Gant på Aker Brygge. Den er i god frotté, kostet 1400 kr. Fikk også tips om å prøve på Bodi Mondi. De har i hvertfall en butikk på Oslo City. For damer er det større utvalg. Jeg kjøpte en på Kappahl som er i fleece for noen år siden, mulig de har fremdeles. Ellers er det mulig du må vente til høsten. Kan være at butikkene ikke har tatt inn tykke morgenkåper enda. Prøv også div. trauste undertøysbutikker. Mener det ligger en like ovenfor Steen og Strøm, der de har typisk undertøy for voksne damer. De har sikkert bra morgenkåper, selv om undertøyet ikke er så hot. Catzy
Gjest Dilla Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Det er til dame. Og den må være lang (ned til anklene) og som sagt, tykk og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå