Maleficenta Skrevet 10. januar 2024 #102 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 8.47): Kort svar: 1. kan ikke lage mat 2. ikke jomfru 3. feminist 4. overvektig 5. sjalu Langt svar: En kvinne bør kunne gjøre det minimumet som å lage mat. Trenger ikke å være en 6 stjerners restaurant, men hun må klare å lage god og variert mat. Hvis jeg møter drømmedama, men hun kan ikke lage mat. Blir det et nei for meg, ellers så må hun lære fortere enn gjennomsnittet. Alt for mange kvinner i dag vet ikke godt nok om matlagingskulturen blant kvinner. Trenger ikke å utdype, vi menn liker rene kvinner som har selvrespekt. Feminister er Satans skapninger. De vil bare ta fra menns rettigheter for å så gi dem til kvinner. De er det motsatte av wifey material for å si det slikt. Ingen liker en overvektig usunn kvinne. De er typisk også feminister og sier at derfor kan de være så tykke som de vil på grunn av det. Sjalue kvinner er bare usikre paranoide kvinner. Stol litt mer på mannen din altså. Anonymkode: fd2aa...bae Du er iallefall et vandrende rødt flagg... Satans skapninger? Du høres ut som en religiøs fanatikergærning 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #103 Skrevet 10. januar 2024 Mange som ikke skjønner forskjellen på røde flagg og dealbreakers her, ser jeg. Anonymkode: 7073a...b1e 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #104 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 8.47): Kort svar: 1. kan ikke lage mat 2. ikke jomfru 3. feminist 4. overvektig 5. sjalu Langt svar: En kvinne bør kunne gjøre det minimumet som å lage mat. Trenger ikke å være en 6 stjerners restaurant, men hun må klare å lage god og variert mat. Hvis jeg møter drømmedama, men hun kan ikke lage mat. Blir det et nei for meg, ellers så må hun lære fortere enn gjennomsnittet. Alt for mange kvinner i dag vet ikke godt nok om matlagingskulturen blant kvinner. Trenger ikke å utdype, vi menn liker rene kvinner som har selvrespekt. Feminister er Satans skapninger. De vil bare ta fra menns rettigheter for å så gi dem til kvinner. De er det motsatte av wifey material for å si det slikt. Ingen liker en overvektig usunn kvinne. De er typisk også feminister og sier at derfor kan de være så tykke som de vil på grunn av det. Sjalue kvinner er bare usikre paranoide kvinner. Stol litt mer på mannen din altså. Anonymkode: fd2aa...bae 2 stykker i tilegg til deg syns dette er vikrig? 😂 Troll! Anonymkode: 60e27...a39
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #105 Skrevet 10. januar 2024 Alfon skrev (2 timer siden): Katt i profilbildet på Tinder. TROLL 😾 Anonymkode: 60e27...a39
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #106 Skrevet 11. januar 2024 Tydelig at folk ikke forstår forskjellen på preferanser og røde flagg. Et rødt flagg er et faretegn, som indikerer at her er det betydelig økt risiko for problemer. Eksempel: En utpreget promiskuøs fortid. Anonymkode: abfb2...f4e 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #107 Skrevet 11. januar 2024 Røde flagg hos kvinner, lært den harde veien... 1. Få/ ingen venner 2. Har ingenting positivt å si om noen, sjalu på alt og alle 3. Ingen har/ har hatt det så vanskelig som henne. Offerrolle, men med ekstremt høye tanker om seg selv likevel 4. Kan snakke om seg selv i timevis 5. Gjør altfor raskt et hvert forhold seksualisert. Overdreven/ påtatt seksuell personlighet, på grensen til det bisarre Anonymkode: c398a...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #108 Skrevet 11. januar 2024 Bruken av uttrykket rødt flagg er vel det rødeste flagget jeg kan tenke meg. Anonymkode: bc0bd...0a3 1
Maleficenta Skrevet 11. januar 2024 #109 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Røde flagg hos kvinner, lært den harde veien... 1. Få/ ingen venner 2. Har ingenting positivt å si om noen, sjalu på alt og alle 3. Ingen har/ har hatt det så vanskelig som henne. Offerrolle, men med ekstremt høye tanker om seg selv likevel 4. Kan snakke om seg selv i timevis 5. Gjør altfor raskt et hvert forhold seksualisert. Overdreven/ påtatt seksuell personlighet, på grensen til det bisarre Anonymkode: c398a...ae0 Høres ut som beskrivelse av en narsissist det der
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #110 Skrevet 11. januar 2024 Med tanke på siste tråder på KG kan vi tilføye : - shit-testers - damer som ikke klarer å stave Clas Ohlson Anonymkode: 88802...32b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #111 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Bruken av uttrykket rødt flagg er vel det rødeste flagget jeg kan tenke meg. Anonymkode: bc0bd...0a3 Kanibal, overgriper, stjele millioner fra noen er ikke verre? Anonymkode: 60e27...a39 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #112 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Med tanke på siste tråder på KG kan vi tilføye : - shit-testers - damer som ikke klarer å stave Clas Ohlson Anonymkode: 88802...32b Ble den Clas Ohlson tråden slettet? Anonymkode: 92270...12f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #113 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 14.13): Røde flagg hos kvinner, lært den harde veien... 1. Få/ ingen venner 2. Har ingenting positivt å si om noen, sjalu på alt og alle 3. Ingen har/ har hatt det så vanskelig som henne. Offerrolle, men med ekstremt høye tanker om seg selv likevel 4. Kan snakke om seg selv i timevis 5. Gjør altfor raskt et hvert forhold seksualisert. Overdreven/ påtatt seksuell personlighet, på grensen til det bisarre Anonymkode: c398a...ae0 Trikset er vel å ikke miste seg selv. Kan godt ha et kort og intenst forhold med ei som bruker sex Anonymkode: cd2ad...8f1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #114 Skrevet 22. januar 2024 Dårlige holdninger ovenfor menn Sjalu Kontrollerende Ikke kontroll på følelsene sine Anonymkode: cc676...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå