Gå til innhold

Menn.Hva er røde flagg hos en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort svar:

1. kan ikke lage mat

2. ikke jomfru

3. feminist

4. overvektig

5. sjalu

Langt svar:

En kvinne bør kunne gjøre det minimumet som å lage mat. Trenger ikke å være en 6 stjerners restaurant, men hun må klare å lage god og variert mat. Hvis jeg møter drømmedama, men hun kan ikke lage mat. Blir det et nei for meg, ellers så må hun lære fortere enn gjennomsnittet. Alt for mange kvinner i dag vet ikke godt nok om matlagingskulturen blant kvinner. Trenger ikke å utdype, vi menn liker rene kvinner som har selvrespekt. Feminister er Satans skapninger. De vil bare ta fra menns rettigheter for å så gi dem til kvinner. De er det motsatte av wifey material for å si det slikt. Ingen liker en overvektig usunn kvinne. De er typisk også feminister og sier at derfor kan de være så tykke som de vil på grunn av det. Sjalue kvinner er bare usikre paranoide kvinner. Stol litt mer på mannen din altså. 

Anonymkode: fd2aa...bae

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kort svar:

1. kan ikke lage mat

2. ikke jomfru

3. feminist

4. overvektig

5. sjalu

Langt svar:

En kvinne bør kunne gjøre det minimumet som å lage mat. Trenger ikke å være en 6 stjerners restaurant, men hun må klare å lage god og variert mat. Hvis jeg møter drømmedama, men hun kan ikke lage mat. Blir det et nei for meg, ellers så må hun lære fortere enn gjennomsnittet. Alt for mange kvinner i dag vet ikke godt nok om matlagingskulturen blant kvinner. Trenger ikke å utdype, vi menn liker rene kvinner som har selvrespekt. Feminister er Satans skapninger. De vil bare ta fra menns rettigheter for å så gi dem til kvinner. De er det motsatte av wifey material for å si det slikt. Ingen liker en overvektig usunn kvinne. De er typisk også feminister og sier at derfor kan de være så tykke som de vil på grunn av det. Sjalue kvinner er bare usikre paranoide kvinner. Stol litt mer på mannen din altså. 

Liker at du kan snakke for all verdens menn  :ler: det er en god egenskap

Tror for øvrig du vil slite med å finne kvinner som er jomfru. De fleste har vel i grunn hatt minst én partner 

Anonymkode: e04d8...961

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kort svar:

1. kan ikke lage mat

2. ikke jomfru

3. feminist

4. overvektig

5. sjalu

Langt svar:

Er du jomfru selv, da?

Anonymkode: 750c6...10e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker at du kan snakke for all verdens menn  :ler: det er en god egenskap

Tror for øvrig du vil slite med å finne kvinner som er jomfru. De fleste har vel i grunn hatt minst én partner 

Anonymkode: e04d8...961

Nettopp. Og veldig unge jenter (typ 17-18 år) er ikke interessert i satte, gamle menn med 1950-talls holdninger. Det finnes jo også jomfruer i mer moden alder, men de er enten svært religiøse (og vil da kreve at mannen også er jomfru) eller svært lite attraktive, ofte veldig overvektige.

Anonymkode: 750c6...10e

• Liker 4
Skrevet
On 10/4/2020 at 1:17 PM, AnonymBruker said:

Hva med en dame på 40 som ikke har noen veldige lange forhold bak seg og aldri har bodd sammen en mann? Ingen barn selvsagt men en hund hun trener Agility med.

Anonymkode: 005f0...7ac

That was oddly specific... 

Men plusspoeng for agility da. Både bryr seg om dyr på en sunn måte og aktiv samtidig 👍

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke trener eller er fysisk aktiv på andre måter. Om hun bruker tid på influencere o.l. Om hun sier det er bare fordi det er gøy, og selv om hun gjør narr av dem er det ingen god nok unnskyldning for å kaste bort tid på slike vattnisser.
Dersom hun ikke takler vold i filmer er det også negativt. Sier ikke at hun skal digge vold, men akseptere som en del av en handling, og ignorere, er et fint alternativ.
Lite sexlyst er selvsagt også et stort rødt flagg. Spesielt om hun ikke skjønner hvorfor jeg har det, hva min lyst skyldes liksom, fitta hennes altså.

Anonymkode: 85c9b...5d6

Skrevet

Mine Red-Flags i kvinner:

- Kvinner som skal bestemme alt, tar full kontroll og overkjører mannen.

- Er kald og manipulerende.

- Sitter mer på mobilen enn å være til stede.

- Ikke er selvstendig, kan ikke holde deg i hånden livet ut.

- Skal konstant ha lyset av under sex og ikke villig til å prøve nye ting.

- Skriker og skjeller ut når man har en diskusjon, det er ofte bevis på lav IQ.

- Eier ikke humor og er alltid seriøs. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2020 den 23.38):

1. Veldig festglad/drikker mye alkohol (flere ganger i mnd)

2. Mange sexpartnere (mer enn 15 ish, kommer ann på alder, men kommer ann på setting også da)

3. Hvis hun ikke er feminist - viktig å ikke ha internalised misogyny.

4. Homifobisk/rasistisk/diskriminerende holdninger

5. Lyst på barn raskt/eller har barn fra før

6. Dersom hun ikke står opp for seg selv/lar seg bli behandet respektløst av familie/venner (toxice folk burde kuttes ut av livet uavhgengi av tidligere relasjon)

Anonymkode: 96320...5ac

15 sexpartnere🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 53f51...1a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- Unger med flere forskjellige menn.

- Lange negler og veldig opptatt av utseende.

- Stemmer Rødt, MDG, SV eller Arbeiderpartiet.

- Er for innvandring fra MENA-land og er Pro-Palestina.

Anonymkode: 57f4d...2d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2020 den 21.51):

Jeg er trygg nok på meg selv til å ikke bruke uttrykk som røde flagg for å føle meg bedre enn andre. Det vil jeg at partneren min også skal være.

Anonymkode: 57a7f...4a8

Du har garantert noen preferanser og fordommer du, som alle andre. 

Anonymkode: f2c86...4d9

Skrevet (endret)

Røde flagg, altså en ytterpol som gjør at jeg rømmer på øyeblikket:

- Er ustrukturert, rotete og null "tak" i henne, der kåken hennes ser ut som et bomba grustak.
For jeg har vært "pleier" og "mor" for en kvinne tidligere i livet, og aldri, aldri igjen.

- Trutmunn med fillers
Herregud så turnoff, og totalt i konflikt med mine verdier og preferanser.

- Null økonomisk sans
Kaster bort penger på alt og ingenting, og går blakk halve måneden - gjerne med kredittkortgjeld oppetter øra.

- Mannehater.
Ekstremfeminist eller insol. Beklager altså, men ei slik ei ønsker jeg ikke dele livet med.

- Dramaqueens. 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2020 den 0.37):

Så hvis man har hatt en komplisert fortid, med dårlig selvbilde, og ikke evne til å elske, men senere får et nytt perspektiv.. Så har du likevel stempelet som uforpliktende?😯

Er det sånn menn tenker? 

Anonymkode: 7bed8...a62

Vet ikke om det er dét han snakker om. Det finnes noen kvinner og menn som har en tendens til å ta dårlig evaluering. F.eks: slikkepott på denne linken her, ta opp dette lille forbrukslånet, gå på jobb når man er syk for så å bli mye sykere og ikke lære noe som helst av det, satse på at ting går bra når alt rundt sier det motsatte. Med slike folk får man ALLTID noe ekstraarbeid, for de havner o situasjoner de trenger hjelp ut av hele tiden, pga sin dumhet eller at de har altfor, altfor mye tilstede til folk 

Skrevet (endret)
Brunello skrev (På 4.10.2020 den 11.23):

Jeg er fullstendig klar over at det går an å kjøpe jekk. Men hvorfor skal jeg gidde å ha en jekk stående å ta opp plass, når jeg kan få andre til å skifte dekk for meg.

Det der er ikke god argumentasjon. Hvis du har mer penger enn tid, er det et argument. Uansett om du KAN betale for det BØR alle som kjører bil i det minste vite hvordan - altså: man kan hvis man må. Det er litt sånn "survival skills" alle bør ha.

Dårlig grunn er hvis man ikke vet hvordan og "bare bryr meg ikke", for det er litt turn-off å ville velge å være dum. Eller hvis man som frisk mann ikke er sterk nok til det, eller klønete, så er ikke det sexy heller. 

Vet ikke om det kan kalles rødt flagg da, men kan jo signalisere at man er en litt for priviligert person som sløser penger på ting man burde klare selv. Eventuelt: dum. Det havner litt på samme nivå for meg som ei som ikke kunne knuse egg. Hvorfor skulle hun lære seg det, liksom? Oftest kunne jo noen andre bare gjøre det, og hun kunne finne seg noe annet å spise hvis det ikke var noen der. 

Endret av katties
AnonymBruker
Skrevet

-lager unødvendig drama av småting, bruker drama som ett krydder i hverdagen

-Har alvorlig pms og når hun er i hormonell ubalanse så tar hun det ut på deg

-Langt ut på venstresiden politisk og har veldig klare meninger om ting hun egentlig ikke kan noe om

-Lider av akutt manualvegring, forventer at jeg skal sette opp hennes nye mobil feks, sutrer når jeg ikke gjør det.

-Er humørsyk, forventer at jeg skal lese tankene hennes, surmuler som en bortskjemt drittunge om jeg ikke føyer henne

-Klengete, forventer at vi skal gjøre alt sammen hele tiden

-Syter om sine ekser som hun alle diagnostisert som psykopater, av en eller annen merkelig grunn så er det aldri noe feil med henne, livet hennes er fylt med mer drama enn en dobbel countryskive.

-Overdrevent positiv, fyller opp fb feeden sine med håpløse livstil sitater, tror det er galt med folk som ikke smiler hele tiden, hvert bidige bilde på fb profilen hennes har love is love ramme.

Det kommer mer.....

Anonymkode: 27a1b...2be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke dere menn som svarer her oppgi alder, utdanning og yrke? Litt interessant å se hva som er røde flagg for ulike alder/samfunnslag.

Anonymkode: 03a65...5ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2020 den 0.37):

Så hvis man har hatt en komplisert fortid, med dårlig selvbilde, og ikke evne til å elske, men senere får et nytt perspektiv.. Så har du likevel stempelet som uforpliktende?😯

Er det sånn menn tenker? 

Anonymkode: 7bed8...a62

I hvilken grad du virkelig "senere får et nytt perspektiv" eller vet da vel ikke mannen noe om?

Så hvorfor skulle han drive og ta unødvendig risiko?

Anonymkode: abfb2...f4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2020 den 22.39):

Jeg bruker bilbelte for det. Har ennå ikke møtt på en person jeg ikke kan takle. Når jeg velger partner er ikke sikkerhet en faktor jeg vurderer en gang. Du undervurderer meg.

Anonymkode: 57a7f...4a8

En manns privilegier det der. Ikke for det. Det fins farlige kvinner der ute og. Du bør ikke være for cocky. Selv de sterkeste av oss kan bli fanget i nettet til en psykopat. Man finner det ofte ikke ut før det er for sent. Just saying

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du har garantert noen preferanser og fordommer du, som alle andre. 

Anonymkode: f2c86...4d9

Det handler ikke om røde flagg da. Ser også i denne tråden at svært mange misforstår hva rødt flagg er og blander det sammen med preferanser

Skrevet (endret)

For meg er dette (42 år, Data Konsulent):

-Snakker mye om penger

-Har barn yngre enn 1 år

-Kommunisere bare for eksempel sent om kvelden (rundt sove tiden)

-Har barn hos 3 eller mer forskjellige menn

-Snakker om sex når vi ikke har møtes enda 

-Sier alt for fort: elsker deg eller sånn ting.

-Har nettopp kommet ut en forhold 

Dette gjelder røde flagg på datingsider og apper.

Endret av Q2012
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...