Gå til innhold

Menn.Hva er røde flagg hos en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aggressiv, sjefete, masete, dårlig psyke, sjalu, kontrollerende, ligget med mange, tåler alkohol dårlig, løgner, lite lysten på sex. 

• Liker 2
Skrevet

Liten sexlyst er det rødeste flagget av alle. Liten sexlyst legger en demper på absolutt alt, og fjerner alle drømmer og forhåpninger effektivt. Huff noe så trist!

Anonymkode: 2561e...784

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, norw said:

Aggressiv, sjefete, masete, dårlig psyke, sjalu, kontrollerende, ligget med mange, tåler alkohol dårlig, løgner, lite lysten på sex. 

Så hun skal ikke ha ligget med mange, men likevel ha ofte lyst på sex? 🤔

Anonymkode: 4a2cd...4b0

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hun skal ikke ha ligget med mange, men likevel ha ofte lyst på sex? 🤔

Anonymkode: 4a2cd...4b0

Jeg forventer et normalt sexliv der hun også viser at hun har lyst, at det ikke bare blir sex én gang i mnd eller lignende. Jeg kan likevel mene at hun ikke bør ha ligget med for mange. Er ingen logisk brist der. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, norw said:

Jeg forventer et normalt sexliv der hun også viser at hun har lyst, at det ikke bare blir sex én gang i mnd eller lignende. Jeg kan likevel mene at hun ikke bør ha ligget med for mange. Er ingen logisk brist der. 

Hvor mange er "for mange"?

Anonymkode: c9023...fbb

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange er "for mange"?

Anonymkode: c9023...fbb

Har ikke satt noen grense, men synes jo at 20+ begynner å bli mange. Samtidig har jeg blitt gammel nok til at rundt det antallet nesten må forventes, hvis vi er omtrent like gamle. Damer har jo ofte en helt vanvittig tilgang på ålreite menn, og da vil mange benytte seg av sjansen. 

Gjest Thoringen
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kom med eksempler.

Anonymkode: 7fbad...483

Vel, dette varier med alderen til de som svarer. Når jeg var 20 var lista både annerledes og meget kortere.  Jeg må også si, som en mann selv, at å stille spørsmålet du stiller på dette forum blir veldig spesielt - de fleste menn i dette forumet er "avvikere" fra normalen 🤣.

For meg røde flagg er :

•  Manglende empati (stort rødt flagg)
  •  Materialistisk/Overflatisk (stort rødt flagg)
  • Jeg har ingenting til felles med hennes venner - det her er faktisk en allright indikator på at man ikke har mye til felles med dama. Ikke at man liker alle, men hvis du ikke finner NOE til felles med de og det er slitsomt å være rundt de - ja, da bør det tennes et varsellys.
  •  Elsker negativitet. Alltid klager på noe - jobb, venninner, alt er fair game. No biggie hvis det er kun noen ganger, men blir fort slitsomt å høre på sutring over et eller annet hver dag vi treffes.
  •  Snakker veldig mye om eksen sin, i den forstand at jeg skjønner at hun har fortsatt ikke gjort seg mentalt ferdig med det forholdet. Eller på annen side har daglig kommunikasjon med sin eks (aka det forholdet er langt fra over).
  •  Virker som om hun ikke vet hva hun vil ha her i livet. (stort rødt flagg hvis hun har bikket 30)
  • Sta i den forstand at hun aldri innrømmer feil eller skifter mening. Det blir fort slitsomt i lengden.
  • Tester meg hele tiden - Ja, jeg skjønner at damer må forsikre seg om at jeg passer en eller annen mal men hvis det foregår hele tiden så slutter jeg fort å trives. 
  • 420 jente. Altså, har ingenting imot folk som bruker narkotika av ymse slag men jeg er da sannsynligvis for kjedelig/stright for deg.
  • Tro på alternative medisin/energibehandlinger/astrologi osv... Ingenting mot dette, har datet mange jenter av dette slaget men... foretrekker heller å ha slike som venner og ikke kjærester.
  • Ekstremt opptatt av enkelte politiske saker. Spiller ikke noe rolle hva du brenner for, hvis du kan kun snakket om et tema og prøver å vinkle alle våre samtaler inn på det teamet - livet mitt er for kort for det der.
  • Virker som om hun har bare noen få interesser som hele livet dreier seg om. Snakker kun om jobb eller kun om trening.
  • Hun har vært gjennom VELDIG mange forhold. Jeg blåser i hvor mange sexpartnere du har hatt, jeg liker kvinner med erfaring, men hvis du ikke har fått et eneste forhold til å fungere lenger enn 5-6 måneder... Hvor stor sjanse har vi?
Skrevet
35 minutter siden, PzMan said:

Vel, dette varier med alderen til de som svarer. Når jeg var 20 var lista både annerledes og meget kortere.  Jeg må også si, som en mann selv, at å stille spørsmålet du stiller på dette forum blir veldig spesielt - de fleste menn i dette forumet er "avvikere" fra normalen 🤣.

For meg røde flagg er :

•  Manglende empati (stort rødt flagg)
  •  Materialistisk/Overflatisk (stort rødt flagg)
  • Jeg har ingenting til felles med hennes venner - det her er faktisk en allright indikator på at man ikke har mye til felles med dama. Ikke at man liker alle, men hvis du ikke finner NOE til felles med de og det er slitsomt å være rundt de - ja, da bør det tennes et varsellys.
  •  Elsker negativitet. Alltid klager på noe - jobb, venninner, alt er fair game. No biggie hvis det er kun noen ganger, men blir fort slitsomt å høre på sutring over et eller annet hver dag vi treffes.
  •  Snakker veldig mye om eksen sin, i den forstand at jeg skjønner at hun har fortsatt ikke gjort seg mentalt ferdig med det forholdet. Eller på annen side har daglig kommunikasjon med sin eks (aka det forholdet er langt fra over).
  •  Virker som om hun ikke vet hva hun vil ha her i livet. (stort rødt flagg hvis hun har bikket 30)
  • Sta i den forstand at hun aldri innrømmer feil eller skifter mening. Det blir fort slitsomt i lengden.
  • Tester meg hele tiden - Ja, jeg skjønner at damer må forsikre seg om at jeg passer en eller annen mal men hvis det foregår hele tiden så slutter jeg fort å trives. 
  • 420 jente. Altså, har ingenting imot folk som bruker narkotika av ymse slag men jeg er da sannsynligvis for kjedelig/stright for deg.
  • Tro på alternative medisin/energibehandlinger/astrologi osv... Ingenting mot dette, har datet mange jenter av dette slaget men... foretrekker heller å ha slike som venner og ikke kjærester.
  • Ekstremt opptatt av enkelte politiske saker. Spiller ikke noe rolle hva du brenner for, hvis du kan kun snakket om et tema og prøver å vinkle alle våre samtaler inn på det teamet - livet mitt er for kort for det der.
  • Virker som om hun har bare noen få interesser som hele livet dreier seg om. Snakker kun om jobb eller kun om trening.
  • Hun har vært gjennom VELDIG mange forhold. Jeg blåser i hvor mange sexpartnere du har hatt, jeg liker kvinner med erfaring, men hvis du ikke har fått et eneste forhold til å fungere lenger enn 5-6 måneder... Hvor stor sjanse har vi?

Hva er en 420-jente?

Er fra bygda jeg skjønner du :) 

Anonymkode: 98455...3e7

Skrevet

1. Skjole, skjøtt, skjøpe. Du kan være så pen du vil, men bruker du de ordene så er det over og ut. Kjenner jeg blir provosert av bare tanken.

2. Trangsynt.

3. Mangler empati /følelser for folk.

4. Frekk/stygg mot andre folk.

Anonymkode: 6a479...568

• Liker 2
Skrevet

Hva med en dame på 40 som ikke har noen veldige lange forhold bak seg og aldri har bodd sammen en mann? Ingen barn selvsagt men en hund hun trener Agility med.

Anonymkode: 005f0...7ac

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva med en dame på 40 som ikke har noen veldige lange forhold bak seg og aldri har bodd sammen en mann? Ingen barn selvsagt men en hund hun trener Agility med.

Uff... Lite rødt lys tennes. Men du skårer høyere enn hun med 8 katter.

Anonymkode: a39e7...7e2

Skrevet
2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Damer med mere enn 50% samvær med barna og har ingen åpenbar god grunn til det.

Jeg har barna 100%. Du vil være enig i at grunnen er god. Men jeg forteller jo ikke på første date om fengselsstraffen eksen fikk for det han gjorde mot meg, og dommen der han mistet foreldreansvar.

Anonymkode: bd5ea...aaa

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser at noen ting er det flere som er mot : damer som snakker stygt/nedsettende om andre bl.a

Interessant. 

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en 420-jente?

Er fra bygda jeg skjønner du :) 

Anonymkode: 98455...3e7

Det e jeg og, men vet fortsett hva det er ;)

Anonymkode: a117f...f3e

• Liker 1
Skrevet

At hun ikke har noen skikkelig hobbyer er et stort rødt flagg.

SoMe og TV-titting er ikke en hobby.

At hun bruker Facebook/Instagram/Snachat osv hver eneste dag er også et gedigent rødt flagg.

Anonymkode: 16e91...d67

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det å ikke ha hatt seriøse forhold er ikke et problem i seg selv, men årsaken til det kan være et problem.

Jeg kjenner ei som er sånn, hun har hele livet klenget etter veldig kjekke menn som hun ikke har hatt sjans på forhold med. Aldri i livet om jeg da skal bli den hun tar fordi hun innser hun ikke kan få de hun egentlig vil ha.

Ellers kan jeg styre meg for hundefanatikere :)

Anonymkode: e2666...4dd

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det rødt flagg at dame har hatt mange sexpartnere..? Jeg tenker at så lenge det ikke skjer i et forhold og blir notorisk utroskap.. Kan noen forklare meg hvor problemet er

Anonymkode: 7bed8...a62

For mange er det nok rett og slett fordi en synes det i seg selv er veldig lite attraktivt og litt ekkelt. En foretrekker gjerne eksklusivitet.

Som rødt flagg handler det kanskje om at det ofte virker å være en indikasjon på andre negative aspekter. En del har sex for bekreftelse, fordi det er forventet eller andre ting enn at de vil ha sex, og det virker ofte som de mest "lettvinte" prøver å fylle andre hull i livet, på samme måte som alkoholikeren ikke drikker fordi en er så glad i "godt drikke". Så kommer en ikke bort fra at fortid er en av de beste indikatorene for fremtiden, og en som har et lettvint forhold til kropp og sex har gjerne nettopp det. 

Skrevet

Mine:

1. Rotete hjemme; kommer regelmessig for sent til avtaler.

3. Bruker kraftige og unyanserte ord og utrykk - spesielt hvis hun snakker om andre mennesker eller egne følelser.

3. Mangel på impulskontroll. Hun gjør ting som hun innerst inne vet ikke er bra (godteri flere dager i uken; kjøper klær fra Zalando selv om hun egentlig ikke har råd)

Anonymkode: 60552...a9e

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å ikke ha hatt seriøse forhold er ikke et problem i seg selv, men årsaken til det kan være et problem.

Jeg kjenner ei som er sånn, hun har hele livet klenget etter veldig kjekke menn som hun ikke har hatt sjans på forhold med. Aldri i livet om jeg da skal bli den hun tar fordi hun innser hun ikke kan få de hun egentlig vil ha.

Ellers kan jeg styre meg for hundefanatikere :)

Anonymkode: e2666...4dd

Da er jeg litt mer innafor😅 Har rett og slett ikke møtte noen hvor det har klaffet nok til å flytte sammen. Han jeg kom nærmest dit med nektet plent å bo andre steder enn midt i asfalt land mens jeg trenger å bo med litt grønt i nærheten, i det minste en stor park. Og er ikke hundefanatiker😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...