AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg trenger å få ut frustrasjon, så hvorfor ikke legge ut på en lang sykkeltur. Men kan ikke akkurat sykle på E18. Så hvilken rute burde jeg velge? Anonymkode: bb0a3...05e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 En kombinasjon av "gule" veier og kyststien? https://www.oslofjorden.com/kyststi/kart_kyststier_oslofjorden.html Anonymkode: f965c...c8e
Kjetil E Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 På 3.10.2020 den 23.08, AnonymBruker skrev: Jeg trenger å få ut frustrasjon, så hvorfor ikke legge ut på en lang sykkeltur. Men kan ikke akkurat sykle på E18. Så hvilken rute burde jeg velge? Anonymkode: bb0a3...05e Hva med å følge veien fra Tønsberg via Åsgårdsstrand til Horten og videre til Nykirke. Derifra følger dere gamle E18 forbi Holmestrand og til Sande. Fra Sande sykler du videre til Svelvik. Tar ferja over til Verket. Og sykler så opp til Klokkarstua og fortsetter videre mot Slemmestad, Sandvika og Oslo. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå