Gå til innhold

Er det vits i å prøve å denge en brukt seng?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det ligger dødsmange ute på finn og de fleste ligger lenge. Virker som folk har litt urealistiske priser. Vi kjøpte en bolig seng til 6000 eller noe for 5 år siden. Er det vits? 

Anonymkode: bbb2e...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde det, var til og med en helt ubrukt overmadrass, endte med å gi den vekk selv da tok det lang tid, beholdt overmadrassen selv. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe en brukt seng og spesielt madrass er det samme som å kjøpe brukte sokker og truser, det er for fattigfolk og spesielt interesserte med syke fetisjer.

Anonymkode: 60360...e5b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sengen må være godt brukt siden dere har brukt den som bolig! Og nå vil du denge den også? 😯

Anonymkode: f7c9d...b60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har du to muligheter.

a) skru av den helvetes autocorrecten på telefonen din

b) korrekturles meldingene dine før du poster/sender dem

Jeg har selv solgt to pent brukte madrasser, men overmadrassen kastet jeg. Madrassene var dermed "ubrukt", i den forstand at ingen hadde ligget direkte på madrassene. Det var ikke vanskelig å få dem solgt, fikk raskt henvendelser. Antar det hadde noe med å gjøre at madrassene hadde hatt en overmadrass på som var kastet, og dette sto i annonsen, så madrassene selv fremsto som nye (de var ikke mye brukte heller). Kom et ungt par og kjøpte dem. Kanskje studenter som trengte noe billig og bra.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En seng til 6000 er jo relativt billig, og i tillegg 5 år gammel. Da ville jeg gitt den bort eller kastet. 

Anonymkode: 58246...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte brukte senger til hytta. Både for å spare penger, men mest fordi jeg ikke syns det passer med rammemadrasser på en tømmerhytte, og det er elendig utvalg i møbelbutikkene. Alle selger jo det samme.

Anonymkode: 40cd4...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...