Gå til innhold

Føler noe mangler av spark med samboeren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen 2 år. Han er helt fantastisk mann! Drita snill, betaler mye, alltid hyggelig mot meg, stiller opp, er stabil og super god, Men, føler meg ikke så veldig tiltrukket av han lenger. Han er sexy innimellom men ikke mer enn hva jeg ville syntes om en ff, f. Eks. Dette plager meg enormt mye, da han er så flott og, han er så god forlovede. Vet gresset ikke er grønnere på den andre siden men føler ikke at det er rettferdig å holde på han når han er helt hodestups forelska i meg og jeg ikke klarer å gjengjelde det 😞 hva faen gjør man i en slik situasjon? 😖

Anonymkode: f9cec...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen 2 år. Han er helt fantastisk mann! Drita snill, betaler mye, alltid hyggelig mot meg, stiller opp, er stabil og super god, Men, føler meg ikke så veldig tiltrukket av han lenger. Han er sexy innimellom men ikke mer enn hva jeg ville syntes om en ff, f. Eks. Dette plager meg enormt mye, da han er så flott og, han er så god forlovede. Vet gresset ikke er grønnere på den andre siden men føler ikke at det er rettferdig å holde på han når han er helt hodestups forelska i meg og jeg ikke klarer å gjengjelde det 😞 hva faen gjør man i en slik situasjon? 😖

Du er ikke forelska mer. Mange slutter å være det etter ca 2 år, hvis ikke følelsen går over i dyp kjærlighet.

Du må vel nesten slå opp hvis følelsene ikke er der. 

Anonymkode: 63b24...1c4

• Liker 1
Skrevet

Veldig vanlig å prøve holde kjærligheten vedlike i lengre forhold. Gjør romantiske ting sammen! Reis bort! Google hvordan man finner piffen igjen, er hundrevis av tips på nettet om ting man kan gjøre eller prøve.

men om du ønsker å gå, ikke ha dårlig samvittighet for det heller. Følelser kan ikke tvinges på noen. Men hvis det er noe inni deg som fortsatt vil at dere skal fungere, så fokuser på det romantiske! Dere kan gå til en par terapeut også, til og med par som ikke har problemer går dit, og man kan lære så utrolig mye 

Anonymkode: 79388...e46

Skrevet

Forelskelsen har gått over virker det som. Noen ganger går det over i kjærlighet og andre ganger går det bare over.. 

Og du.. Jeg ble litt forvirret av overskriften din, manglet av spark liksom, har han sparket deg eller ønsker du han skal sparke deg? 

(neida, men synes det taes litt mer alvorlig om man ikke blander engelsk og norsk, bare et lite tips - og beklager avsporing) 

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke forelsket for alltid, de færreste er det. Så da må man velge ekte kjærlighet som er det som kommer etter forelskelse, det er respekt, lojalitet, glede overfor vedkommende osv, lista er lang, man har ikke den kriblende sommerfugl greia i magen lenger da, mn er glad i vedkommende slik personen er, gleden ved å dele ting og livet sammen. 

Eller du gjør slutt og finner deg kortvarige, ubetydelige ONS eller ff.

Anonymkode: 419be...69a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror spark er engelsk, og det handler vel om gnister kan jeg tenke meg. 

Når et forhold er forutsigbart, trygt og godt, det er da man kan slappe skikkelig av og nyte tiden sammen. Alt bare flyter fint av gårde 💕

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...