K@tt Skrevet 3. oktober 2020 #1 Del Skrevet 3. oktober 2020 Noen gode, og gjerne billige, råd til hvordan unngå at madrassen får en glippe midt på? Vi har dobbeltseng med separate madrasser: én tykk madrass hver og én tynnere overmadrass. Det irriterer meg veldig at de to madrassene glir sakte men sikkert fra hverandre og lager glippe midt i senga. Noen gode idéer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 3. oktober 2020 #2 Del Skrevet 3. oktober 2020 Vi løste det med en tung overmadrass. Eventuelt lag ramme til sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, førstedamen skrev: Vi løste det med en tung overmadrass. Eventuelt lag ramme til sengen. Har du noen tips til tung overmadrass? Det er ramme rundt senga, men går kanskje an å lage noe som gjør den smalere slik at det sitter bedre på plass? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 9 minutter siden, K@tt skrev: Noen gode, og gjerne billige, råd til hvordan unngå at madrassen får en glippe midt på? Vi har dobbeltseng med separate madrasser: én tykk madrass hver og én tynnere overmadrass. Det irriterer meg veldig at de to madrassene glir sakte men sikkert fra hverandre og lager glippe midt i senga. Noen gode idéer? Hmm... Har dere rammemadrasser? I så fall finnes det muligheter til å feste disse så de ikke sklir fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duttings Skrevet 3. oktober 2020 #5 Del Skrevet 3. oktober 2020 https://www.ikea.com/no/no/p/siggerud-madrasskile-40272353/ Denne redder meg fra å kjenne sprekken, er alltid jeg som ender med sove på den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, remix2020 skrev: Hmm... Har dere rammemadrasser? I så fall finnes det muligheter til å feste disse så de ikke sklir fra hverandre. Nå ble jeg litt usikker her, men jeg tror det ja. Vi har en seng med bein og en bunn med trefjøler og to madrasser oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, duttings skrev: https://www.ikea.com/no/no/p/siggerud-madrasskile-40272353/ Denne redder meg fra å kjenne sprekken, er alltid jeg som ender med sove på den Takker! Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 3. oktober 2020 #8 Del Skrevet 3. oktober 2020 Min dobbeltseng består av 2x90cm rammemadrasser, 2x90 madrasser og 1x180 overmadrass. Jeg løste problemet ved å kjøpe bein til senga på jysk også stripse beina nærmest midten fast i hverandre. Har ikke hatt problemer siden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 3. oktober 2020 #9 Del Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, K@tt skrev: Nå ble jeg litt usikker her, men jeg tror det ja. Vi har en seng med bein og en bunn med trefjøler og to madrasser oppi der. Da har dere vendbare madrasser, ikke rammemadrasser. Da ligger jo madrassene ned i sengerammen og skal ikke skli fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. oktober 2020 #10 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg byttet for en stund siden ut doble hovedmadrassen med to enkle. De sklei fra hverandre i løpet av natten. Løsningen ble her, å bruke trekket til den gamle doble madrassen til å ha de to enkle i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Del Skrevet 3. oktober 2020 På jysk har de noe som heter madrasskile. Funket hos meg Anonymkode: 8a9dd...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Sola de skrev: Jeg byttet for en stund siden ut doble hovedmadrassen med to enkle. De sklei fra hverandre i løpet av natten. Løsningen ble her, å bruke trekket til den gamle doble madrassen til å ha de to enkle i. Smart! Men blir det stramt nok? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På jysk har de noe som heter madrasskile. Funket hos meg Anonymkode: 8a9dd...774 Ja, jeg fant ut det og skal sjekke det ut på mandag. De har på Ikea også men frakten kommer på mer enn selve madrasskilen så jeg må enten be noen som skal på Ikea om å kjøpe til meg eller kjøpe hos jysk. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. oktober 2020 #13 Del Skrevet 3. oktober 2020 6 minutter siden, K@tt skrev: Smart! Men blir det stramt nok? Ja, jeg fant ut det og skal sjekke det ut på mandag. De har på Ikea også men frakten kommer på mer enn selve madrasskilen så jeg må enten be noen som skal på Ikea om å kjøpe til meg eller kjøpe hos jysk. 😅 Ja. De to nye ble til sammen like stor som den gamle, så passet perfekt i trekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamalama Skrevet 3. oktober 2020 #14 Del Skrevet 3. oktober 2020 Noen jeg kjenner løste det med å bruke jekkestropp til å holde madrassene sammen og så hel overmadrass. Funker visst for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå