Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, K@tt skrev:

Jeg har alltid vært plaget med kviser, i forskjellig grad. Er litt dårlig til å ta tak i ting fordi det er så mye styr og så tenker jeg at det ikke er så farlig. Jeg renner ikke ned dørene hos legen, for å si det slik. Har planer om å kontakte hudlege, men er litt styrete bare... 

Må bare legge til at jeg angrer så innmari for at jeg ikke oppsøkte hudlege for mange år siden da jeg har slitt i maaaange år! Elsker å ha kvisefri hud! Og det har vært verdt hver bidige krone!

Anonymkode: 2c1a2...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt med samme problem. Ikke iform av at jeg har mange kviser., men hvis jeg først får kviser får jeg disse såkalte «underjordiske». De hovner opp, er ekstremt vonde og jeg er i tillegg en manisk «pirker»selvom jeg vet det ikke ikke er lurt :( med meg har det vært såpass at jeg blir skikkelig hoven i lymfeknutene av dem.. får alltid det på haka eller ved øyenbrynene. Og der er det skummelt å klemme også pga blodårer til hjernen som legen sa til leg 😕 jeg fikk foreskrevet en salve fra legen som het Zalna. Den hjalp meg og forhindret utbrudd.. får jeg det nå er det ikke så ille som det var 🙈

Anonymkode: 7a63c...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...