AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Kan det bli så lange køer i en butikk at man hindres fra å få kjøpt det man skal? At folk dytter eller river varen ut fra hendene dine? Er noe jeg frykter litt noen ganger, hvertfall når jeg skal kjøpe noe litt stort. Noen som har opplevd noe sånt? Blir snart ny sykkel, og tenker, tenk om jeg aldri får kjøpt den. Sikkert teit, men sånne tanker jeg får noen ganger. Men så klart, det finnes verre problemer i verden. Anonymkode: f156e...60e
miztyia Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Ja, har opplevd det, særlig på black friday. Og på Ikea under supersalg har varer blitt revet ut av hendene mine og ut av handlevognen. Fikk de tilbake etter knuffing og nær ved slåsskamp da. Men ved normalt salg, eller ordinære priser er det sjeldent noe problem
AndreasBR Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Ikke under normale omstendigheter nei. Kanskje i USA. Men som Miztyia sier, Black Friday osv kan vel være litt sånn. Men da er det bare å anmelde for vold. Butikker har overvåkningskameraer. 1
jordbær86 Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Skulle inn i en butikk en gang, det var dagen de fikk inn nye varer og det var lang kø. Før jeg rakk å komme inn hadde jeg blitt dyttet over ende 😡
Gjest Villfisker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, jordbær86 skrev: Skulle inn i en butikk en gang, det var dagen de fikk inn nye varer og det var lang kø. Før jeg rakk å komme inn hadde jeg blitt dyttet over ende 😡 Hva feiler det folk? Hva slags varer var dette?
jordbær86 Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Villfisker skrev: Hva feiler det folk? Hva slags varer var dette? Det kan man lure på ja. Er en bruktbutikk der de selger mest klær. De får inn påfyll av klær, osv hver Torsdag.
Gjest Villfisker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, jordbær86 skrev: Det kan man lure på ja. Er en bruktbutikk der de selger mest klær. De får inn påfyll av klær, osv hver Torsdag. Merkelig og stygg oppførsel. Ville i hvert fall ikke satt beina mine der nå. Sånne folk driter nok i smittevern også.
jordbær86 Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Villfisker skrev: Merkelig og stygg oppførsel. Ville i hvert fall ikke satt beina mine der nå. Sånne folk driter nok i smittevern også. Ja, helt enig i det. De gjør nok det ja. Jeg har ikke vært der på en stund nå.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Hæ hva er det dere snakker om? Dette har jeg ALDRI sett eller opplevd, hverken på salg, black friday eller til vanlig! Anonymkode: 0bcbf...06c
MarianneE Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 Aldri opplevd, verken som kunde eller ansatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå