AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Okei, dette er veldig avansert. Men jeg har vært i et ganske turbulent forhold, og vi holder fortsatt på. Nå i sommer fikk jeg egentlig nok av alt som har vært mellom oss, så jeg tok en ganske lang pause fra oss to, da vi møttes igjen var det veldig koselig og jeg sa jeg ville ta det litt rolig for å se om vi to kunne funke igjen. Hun respekterte det ikke og ville allerede bo hos meg i flere dager på rad etter jeg hadde fortalt det. Det kan gå to uker per gang vi møtes nå fordi jeg er redd for at det skal gå tilbake til det "helvete" som var mellom oss. Men hun forstår det ikke og jeg syntes bare alt er så vanskelig. Om jeg egt bare burde gå videre? Hun gjør meg også veldig usikker ettersom hun blokker og sletter meg hele tiden noe som gjør ting useriøst. Og forteller at hun egt vil gå videre, så sender hun melding dagen etterpå som om ingenting har skjedd og vil møtes. Hun var veldig kontrollerende og manipulerende i starten av forholdet og det holdt på i flere år, derfor jeg til slutt fikk nok. Men det er som hun bare "glemmer" alt og later som om ting aldri har skjedd. Men jeg klarer ikke å glemme alt som har skjedd mellom oss. Har dere noen gode tips? Anonymkode: 9aa2f...fe9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Slik du fremstiller dette, skjønner jeg ikke hvorfor du vil være sammen med henne? Virker ikke som det er mye positivt? Hva får du ut av denne relasjonen? Anonymkode: e3d95...619 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Om hun ikke er 17-ish og svært umoden, så vil jeg anta at dette er personligheten hennes, og at hvis du fortsetter å være med henne så velger du å ha det vondt! Skriv opp alle de vonde grunnene til at det ble slutt, og så leser du det når du savner henne og kun husker de fine stundene. Anonymkode: da41a...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Du finner ei bedre dame enn henne Anonymkode: 5100f...c93
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Dump, hun driver med manipulering, kommer aldri til å bli bedre Anonymkode: dc193...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå