Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er halvveis og det føles som at baby ligger oppå blæra mi 🙈 Men hver gang jeg går på butikken får jeg skikkelig vondt i magen, virker som at kroppen har det best når jeg er i ro hjemme. 

Er dette normalt? Så tidlig i svangerskapet eventuelt? Blir skikkelig andpusten også, også når jeg snur meg i senga på natta. 

Er min andre graviditet. 🥰

Anonymkode: e4400...bca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere?

Anonymkode: 05d86...b80

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kynnere?

Anonymkode: 05d86...b80

Vet ikke, hvordan føles det ut? 🙈

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, hvordan føles det ut? 🙈

Som en muskelkrampe i magen/livmoren, bare uten de vonde smertene som ofte kjennes ved krampe. 

Anonymkode: 7497f...91a

Skrevet

Kan være kynnere. Jeg hadde det masse i andre svangerskap. Var på sykehuset i uke 23 og 27 for ultralyd av livmorhalsen for å se om den ble påvirket. For meg kjennes kynnere ut som at magen ble hard som en basketball og strammet slik at jeg ikke klarte å gå skikkelig oppreist, måtte bøye meg litt. Og så varte de lenge etter jeg hadde lagt meg ned. 

Anonymkode: c7a36...cab

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan være kynnere. Jeg hadde det masse i andre svangerskap. Var på sykehuset i uke 23 og 27 for ultralyd av livmorhalsen for å se om den ble påvirket. For meg kjennes kynnere ut som at magen ble hard som en basketball og strammet slik at jeg ikke klarte å gå skikkelig oppreist, måtte bøye meg litt. Og så varte de lenge etter jeg hadde lagt meg ned. 

Anonymkode: c7a36...cab

Beskrivelsen er akkurat som mine kynnere. De kan også trekke pusten ut av meg, og lugger skikkelig i ligamentene som går bak i ryggen. Om jeg takker på butikker i en liten time har jeg så vondt at jeg må ligge i minst en time for å få slappet ordentlig av i magen/livmoren... Er 20 uker på vei med andremann. 

Anonymkode: e93f8...e74

Skrevet

Ja, da stemmer det nok at det er kynnere 🙈 Veldig slitsomt. Orker ikke være sosial nesten, bare kort tid, for må lade opp før støresøster kommer hjem fra bhg.. 

Skrevet

Hadde samme problem, var kynnere. Noen dager ble de veldig ubehagelige selv ved små fysiske anstrengelser. På jobb satt jeg på en kontorstol og rullet mest mulig rundt omkring. Husker jeg ble sittende på en benk på senteret, midt i julehandelen og dirigere mannen fra butikk til butikk for å få alt gjort. 😂 Tips: Bestill julegavene på nett i år!

Anonymkode: d8864...7fa

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...