AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Vi chattet og traff hverandre en gang og gikk tur. Så ringer hun en fredag. Var ute med venninner fra jobb. Ville jeg skulle komme, hvilket jeg gjorde. Tok en dusj og gikk ut. Endte opp på natten hjemme hos henne. Lå på sofaen og klinte halve natten. På morgenkvisten går vi til sengs. Jeg tar en dusj først og spør om hun ikke vil gjøre det samme. Nei, svarte hun. Jeg har dusjet i dag. Anonymkode: a5dde...44d 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 OG DET VAR??!!! Anonymkode: 06cf2...ecb 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 14 minutter siden, Nerine_ skrev: Hva vil du frem til? Jeg hadde større krav til renslighet en hun hadde. Det ble ikke noe særlig suksess. Full busk i tillegg. Ekkelt! Anonymkode: a5dde...44d 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde større krav til renslighet en hun hadde. Det ble ikke noe særlig suksess. Full busk i tillegg. Ekkelt! Anonymkode: a5dde...44d Mange gjør det slik for å slippe sug og slikk. Anonymkode: 7236b...453
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde større krav til renslighet en hun hadde. Det ble ikke noe særlig suksess. Full busk i tillegg. Ekkelt! Anonymkode: a5dde...44d Kjipt for deg da. Anonymkode: 72bc8...12f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange gjør det slik for å slippe sug og slikk. Anonymkode: 7236b...453 Hun suget meg, men jeg gikk hjem like etter fordi jeg tenkte på hunden min. Anonymkode: a5dde...44d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun suget meg, men jeg gikk hjem like etter fordi jeg tenkte på hunden min. Anonymkode: a5dde...44d Zoofil, med andre ord... Anonymkode: 481a5...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Full busk er det som er naturlig btw. Slik vi er skapt. Men er man ikke kompatibel seksuelt så er det jo bare å droppe det Anonymkode: 289ff...46c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar en dusj først og spør om hun ikke vil gjøre det samme. Nei, svarte hun. Jeg har dusjet i dag. Jeg er forvirret... Snakker vi en dusj ETTER sex eller før? Etter vil jeg si er naturlig, men før?? Anonymkode: 1ebb8...ba6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 Bra du tømte og rømte. Nå kan du ghoste henne. Anonymkode: 09382...ce2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 Så.. Hun dusjet før hun gikk ut, og følte det var godt nok. Jeg ser ikke problemet her, luktet hun? Kjentes hun uren ut? Hår på steder hvor mennesker normalt sett har hår, betyr ikke at man er uren. Det er ikke bra å dusje for mye heller... Anonymkode: 97036...435
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde større krav til renslighet en hun hadde. Det ble ikke noe særlig suksess. Full busk i tillegg. Ekkelt! Anonymkode: a5dde...44d Ekkelt er det ikke. Menn har ikke noe med hvordan kvinner steller seg eller eventuelt ikke, der nede. Det er alt for masse press og forventninger til det i dag, men faktum er at det er en del av kvinnens kropp. Hvordan menn liker det burde ikke ha noe å si for hvordan hun velger å ha det, så nå må dere slutte å si at det er ekkelt! Det er faktisk sårende og skaper press! Hvis du ikke likte det så er det likevel forståelig. Da er det lov å avbryte, fordi det var ikke helt sånn du ville ha det. Men husk på dette med at det faktisk et kvinnens kropp, og skal du ha sex kan du ikke ha noen krav til hvordan den andres kropp er. Du kan godta eller avslå sex, men hun er som hun er, og det er ikke ekkelt. Anonymkode: ac2fa...7d1
Nerine_ Skrevet 3. oktober 2020 #14 Skrevet 3. oktober 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde større krav til renslighet en hun hadde. Det ble ikke noe særlig suksess. Full busk i tillegg. Ekkelt! Anonymkode: a5dde...44d Hun hadde allerede dusjet den dagen. Er det nødvendig for deg å dusje flere ganger per dag? Har du ekstremt sterk kroppslukt eller noe? Full busk er flott det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå