miss summers Skrevet 3. oktober 2020 #1 Del Skrevet 3. oktober 2020 Trenger en løpejakke som tåler litt kjøligere vær. Har nå en uforet fra Nike jeg liker godt, men trenger nok foret etterhvert. Helst en som er tettsittende. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg synes det er bedre med flere lag, og bruker ikke foret løpejakke. Bruker ull under. Anonymkode: d18ed...d4b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Del Skrevet 4. oktober 2020 Støtter dette med lag. Og ull. Ikke kjøp noe som er foret. Jeg løper året rundt, og har prøvd det meste av klær. Sjekk ut Swix, både kolleksjon for løp og for ski. Jeg løper blant annet i skitights om vinteren. Og opplever også at jakker og overdeler er bedre tilpasset norsk klima enn for eksempel Nike. Anonymkode: 5442f...ca5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg bruker Swix både til løp og ski. Er også fornøyd med Bjørn Dæhlie og Craft. Har denne https://www.fjellsport.no/merker/a-g/bjorn-daehlie/bjorn-daehlie-jacket-legend-3-0-wmn-bright-rose.html Prisen er jo sinnsyk da, men jeg kjøpte den til halv pris. Anonymkode: bc81a...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 4. oktober 2020 Takk for gode tips. Kjører på med lag nå også. Tenkte kjøpe en ulltrøye for trening av Dæhlie. Tilbud på outlet 😃 Nike-jakken jeg har nå er vanntett og vindtett, så den er egentlig ålreit. Så lag under er nok bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Del Skrevet 4. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Swix både til løp og ski. Er også fornøyd med Bjørn Dæhlie og Craft. Har denne https://www.fjellsport.no/merker/a-g/bjorn-daehlie/bjorn-daehlie-jacket-legend-3-0-wmn-bright-rose.html Prisen er jo sinnsyk da, men jeg kjøpte den til halv pris. Anonymkode: bc81a...e5b Skikkelig fin, men dyr ja! 😬 Anonymkode: d18ed...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterRose Skrevet 4. oktober 2020 #7 Del Skrevet 4. oktober 2020 Trenger ikke foret løpejakke, holder fint med superundertøy under, evt en tynn vest utenpå i tillegg hvis det er veldig kaldt/vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg støtter lag på lag. Har to lag ullundertøy under en vindtett løpejakke, hansker, hals og pannebånd. Og vintertights eller en vanlig joggebukse med superundertøy under. Anonymkode: 4f046...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #9 Del Skrevet 6. oktober 2020 Mye bedre med flere lag. Vindtett jakke ytterst, ull innerst, og kanskje et mellomlag i fleece om du føler du trenger det. Anonymkode: 0734e...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #10 Del Skrevet 6. oktober 2020 På 4.10.2020 den 8.51, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Swix både til løp og ski. Er også fornøyd med Bjørn Dæhlie og Craft. Har denne https://www.fjellsport.no/merker/a-g/bjorn-daehlie/bjorn-daehlie-jacket-legend-3-0-wmn-bright-rose.html Prisen er jo sinnsyk da, men jeg kjøpte den til halv pris. Anonymkode: bc81a...e5b Denne har jeg også. Den er tykkere i stoffet enn vanlige løpejakker, noe jeg synes er nødvendig når jeg løper i vinterhalvåret (kuldegrader). Nå spørs det selvsagt hvor i landet du bor, men her på indre østland hvor jeg bor er det helt nødvendig med litt tykkere jakke. Løper forøvrig aldri med ull, da dette stikker og klør, men tar heller flere lag med tynn super, f.eks Swix sine. Anonymkode: ffc12...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 10. oktober 2020 #11 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Craft Trimtex Swix Nike Når er Høst vinter har jeg bruker jeg en vintett og vanntett sykkeljakke, bruker en baselayer under atm. Men når det blir enda kaldere blir d superundertøy, kaldere en det også kansje en genser over der igjen. Endret 10. oktober 2020 av Sunset90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Del Skrevet 10. oktober 2020 Støtter lag på lag! Superundertøy innerst og en lett vindtett jakke ytterst. Da jeg begynte å løpe så gjorde jeg den feilen at jeg pakket meg inn for mye, og brukte de forete klærne jeg ville brukt av å bevege meg ute. Det ble fort overopphetet og ubehagelig. Snudde for meg da jeg deltok i et løp i november da jeg så eliteløperne med shorts og t-skjorte i 8 graders vær. Selv om jeg ikke er på det nivået, så skjønte jeg fort at tykke plagg ikke var nyttig. Anonymkode: 63aeb...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå