AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Samboeren min dro på tidlig vakt idag så jeg var alene med hunden. Jeg tok den ut da jeg stod opp og den tissa og bæsja. Etter det satte jeg meg til for å game. Tida flyr når jeg spiller og plutselig hadde samboer kommet hjem igjen. Da oppdager hu at hunden har tisset i et av romma. Jeg reagerer selvfølgelig med å si fy, men samboer spør når i all verden jeg sist var ute med hunden, den tisser aldri inne. Jeg tok jo hunden ut da jeg stod opp. Hu blir forbanna og sier det er jo timesvis siden! Jeg måtte jo merke at hunden måtte på do, siden den begynner å pipe og sette seg ved døra. Jeg kunne jo ikke høre det pga headsetet! Hu blir forbanna og sier nå er det nok! Jeg er en stor egoist sier hu! Så hu pakka bagen og stakk til foreldrene sine! Så nå sitter jeg her alene og syntes hu overdriver noe sykt! Anonymkode: 984e6...5b9
Populært innlegg appelsinjuice Skrevet 3. oktober 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 3. oktober 2020 Rart hun ikke har reist fra deg før. 77
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 3. oktober 2020 Forståelig reaksjon, og hvorfor sa du fy til hunden? Det er jo du som har feilet. Anonymkode: f477e...0c6 65
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Hvor gammel er du? 8 år? Datteren min på 12 år klarer huske gå tur med hunden vår når hun er alene hjemme med den. Hvorfor? Fordi det et levende vesen og hun har empati. Skjønner samboeren din godt!!! Anonymkode: e2e78...79f 43
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Det tar deg 2 min å slippe ut hunden. Herregud, forstår godt at samboeren din er irritert. Anonymkode: c99de...da9 15
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 La meg gjette; du er den samme dusten som furta over nyttårsaften, at samboeren din ville dra på hytta med hunden og du ville feste med gutta? På tide at hun dro 👏🏻 Anonymkode: 856ad...f5d 35
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Skulle ikke forundre meg om du er den samme som har lagd flere tråder om hund, samboer og krangler. For så mange kan umulig bruke «hu» i nevnte tråder. Ja, jeg må si at du er en fjott og egoist! Anonymkode: b8978...bd1 10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Dette er dyremishandling. Du har fullstendig ignorert hundens behov. Hunden har gitt mange beskjeder med sitt kroppspråk og goså ev med litt piping til slutt, men alså mange runder med beskjeder før ulykken var ute, uten at du TS merket dette, du satt med headsett på, fullstendig oppslukt av gaming. Hunden har vært helt desperat, den vet at den ikke har lov å tisse inne, men di har ikke tatt noen av signalene hunden har gitt. Å så kjefter du på hunden?! Djises! Forstår godt dama er sur på deg, du oppfører deg jo som en 5 åring! Anonymkode: 463ce...bbd 27
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg hadde først klappet til deg fordi du kjefter på hunden da den har tissa inne fordi DU er idiot. Så hadde jeg anmeldt deg for dyremishandling og deretter pakket og dratt. Anonymkode: 65eec...e03 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 Herregud så mange som kjeder seg her inne da...leser jo ingenting annet enn teite trolletråder. Anonymkode: d4ac3...3e7 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 Dette må da være troll? Anonymkode: e2a27...99d 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde først klappet til deg fordi du kjefter på hunden da den har tissa inne fordi DU er idiot. Så hadde jeg anmeldt deg for dyremishandling og deretter pakket og dratt. Anonymkode: 65eec...e03 Sånn at du selv kan anmeldes for vold? Anonymkode: 74a74...53b 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 Så bra at hunden slipper å bo med deg mer! Hvis du er han i de andre trådene hvor hunden er redd deg når du drikker deg drita. Anonymkode: f3f6b...bcb 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Skrevet 4. oktober 2020 Nettopp derfor har man ikke bikkja inni huset. Det er et utedyr, sett det i hundehus eller inngjerding. Anonymkode: c3a7d...153 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #15 Skrevet 4. oktober 2020 Går da ann mellom et game og bare sjekke til hunden om hunden vil ut................ Anonymkode: e1a01...ee7 3
Frøyamor Skrevet 4. oktober 2020 #16 Skrevet 4. oktober 2020 Hadde aldri brukt tid på en fyr som er så avhengig av å spille dataspill at han ignorerte/glemte av hunden. Det er en del timer mellom hver gang den må luftes. Fy faen du er en tafatt fyr som bruker så mye tid på livet på gaming. Håper dama di tar til fornuften å aldri kommer tilbake. Voksne folk bruker ikke hele dagen på SPILL. 14
little fairy Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 Du er en idiot. Men kjefter heller ikke på en hund som tisser inne. Den tisset fordi du ikke tok den ut, ikke fordi den ville være stygg. Og en liten tissetur ute holder ikke. Slapp du den løs? Kanskje den ikke fikk tid å tisse? Er det felles hund? I så fall bør du skjerpe deg, for da har du ingen anelse om hva hundehold betyr! 5
MiniMjau Skrevet 4. oktober 2020 #18 Skrevet 4. oktober 2020 Hadde jeg vær hjemme en hel dag, og hatt hund, hadde jeg ikke satt meg ned og gamet!! Da hadde vi vært ute på tur, trent og lekt! Så kunne jeg heller spilt litt på ettermiddagen når vi var rilbake, og hunden var trøtt og fornøyd!! 4
liljene Skrevet 4. oktober 2020 #19 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg tror ikke at hi er ekte, men gir et seriøst svar like vel. Å ha et dyr innebærer å ha et ansvar for et annet levende vesen. Det samme gjelder hvis man har en samboer. Nå kan samboeren selv bestemme om dovaner, mat, drikke, trening, etc. Det kan ikke dyr. Det er prisgitt eiers omsorg og omtanke. Hvis du er ekte Ts, så vil du nok se for deg et liv som singel evt i forhold, men uten barn og dyr, siden du kun klarer å tilfredsstille egne behov. 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #20 Skrevet 4. oktober 2020 Du sa "fy" 😂😂😂😂 Anonymkode: b8dee...53d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå