Gå til innhold

Club Fantasy Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der i det siste? Hvordan er det der på fredager nå? Mye folk, unge, eller er det mye eldre? Jeg er kvinne, 30 år og har vært der en gang i fjor sommer, da med en partner. Tenkte dra alene, men er litt usikker om det kun er par i 50 årene der eller bare masse eldre menn (ikke noe galt i det, liker alle mennesker jeg) men håper det kan være noen på min alder der også siden jeg tenkte reise dit alene.

Anonymkode: 0aa9f...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså...Korona. Og du vil på en trang, dampende sexklubb og ha sex med fremmede? Årets dårligste tanke...

Anonymkode: 208f5...1ea

• Liker 7
Skrevet

Ser ut på reviews som at der er endel eldre.. altså 50isj

Anonymkode: 5cc1d...295

• Liker 2
Skrevet

Ja, sant. Tenkte ikke helt på det. 

Anonymkode: 0aa9f...820

Skrevet
35 minutter siden, Bos43 said:

Det er vel det dummeste du kan gjøre nå, i disse coronatider. 

Er faktisk ikke helt enig... På en slik klubb er vel de fleste relativt edru, eller i det minste ikke fulle, i motsettning til en helt vanlig nattlubb/utested. Det er jo lettere å velge hvem man vil være nærmere en en meter når alkoholkonsumet er lavere. 

PS: Jeg har ikke vært der, så jeg vet ingenting om det som ble spurt om :) 

• Liker 1
Skrevet

Har vært der en gang, før koronadriten.

Var hyggelig der, og opplevde ingen frekke eller ufine menn. Mennene som var der da jeg var der, varierte vel i alder fra sent i 20-årene til 60ish kanskje. Vil tro de fleste var i 40-årene kanskje, vanskelig å gjette alder helt nøye. Jeg er selv kvinne midt i 30-årene.

Anonymkode: d1940...f4b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...