AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Noen som har vært der i det siste? Hvordan er det der på fredager nå? Mye folk, unge, eller er det mye eldre? Jeg er kvinne, 30 år og har vært der en gang i fjor sommer, da med en partner. Tenkte dra alene, men er litt usikker om det kun er par i 50 årene der eller bare masse eldre menn (ikke noe galt i det, liker alle mennesker jeg) men håper det kan være noen på min alder der også siden jeg tenkte reise dit alene. Anonymkode: 0aa9f...820
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Altså...Korona. Og du vil på en trang, dampende sexklubb og ha sex med fremmede? Årets dårligste tanke... Anonymkode: 208f5...1ea 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Ser ut på reviews som at der er endel eldre.. altså 50isj Anonymkode: 5cc1d...295 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Ja, sant. Tenkte ikke helt på det. Anonymkode: 0aa9f...820
Tiuren Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 35 minutter siden, Bos43 said: Det er vel det dummeste du kan gjøre nå, i disse coronatider. Er faktisk ikke helt enig... På en slik klubb er vel de fleste relativt edru, eller i det minste ikke fulle, i motsettning til en helt vanlig nattlubb/utested. Det er jo lettere å velge hvem man vil være nærmere en en meter når alkoholkonsumet er lavere. PS: Jeg har ikke vært der, så jeg vet ingenting om det som ble spurt om 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Har vært der en gang, før koronadriten. Var hyggelig der, og opplevde ingen frekke eller ufine menn. Mennene som var der da jeg var der, varierte vel i alder fra sent i 20-årene til 60ish kanskje. Vil tro de fleste var i 40-årene kanskje, vanskelig å gjette alder helt nøye. Jeg er selv kvinne midt i 30-årene. Anonymkode: d1940...f4b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå