Gå til innhold

Passiv-aggressive handlinger mot partner

Anbefalte innlegg

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Noen andre som driver på med dette? Morsomme historier? 😇 Jeg kan begynne.. Samboer lar alltid søppel og tomgods etter ham og barna ligge igjen i bilen. Irriterer meg grønn, og tatt det opp flere ganger (ber dem plukke med seg om jeg er med), så nå kaster jeg alt søppelet ut av bilen før jeg kjører, slik at det ligger strødd i garasjen. Det irriterer samboer grønn at det ligger der, men kan ikke klage til meg, og tror han antar det er barna som trør det med seg ut av bilen når de kommer hjem.. Han plukker det opp uten å nevne noe til meg værtfall 

En kollega fortalte at han lager fingermerker på brillene til konen når han er sur på henne 😄

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt vitsen... 

Anonymkode: 8206d...fee

• Liker 4
Skrevet

Kjempegøy! Er jo bedre å få ut aggresjonen  på denne måten enn å gå og småkrangle.  Holdt på å skrubbe doen med eksens tannbørste, men besinnet meg. Dessverre. 

Anonymkode: 676a4...fff

• Liker 1
Skrevet

Morsom tråd 😄 Mannen min pleide å legge brukte, småskitne kopphåndklær tilbake i skuffen på kjøkkenet,  der de rene lå. (Jeg mener de skulle henges opp eller legges i skittentøyet) 

Tilslutt la jeg de brukte sokkene og undertøyet hans tilbake i kommoden der de rene lå. Men etter noen timer fikk jeg dårlig samvittighet og ordnet opp i det 😄😄

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, kruspersilletaco skrev:

En kollega fortalte at han lager fingermerker på brillene til konen når han er sur på henne 😄

Haha, dette er jo diabolsk! 😂

Anonymkode: ed2a4...aff

• Liker 5
Skrevet

en gang jeg var skikkelig sur på dama ga jeg blaffen i slankingen hennes, og hadde flere spiseskjeer smør i sausen hennes😆

Anonymkode: ab2c7...298

Skrevet

Var sammen en fyr som ikke var så glad i fisk men han påstod selv at det ikke var sant. (Søsteren som fortalte hvor mye han hatet det) Så hver gang han oppførte seg som en dust så ble det fiskemiddag noen dager. 😂 

Anonymkode: c5662...2aa

• Liker 4
Skrevet

Så patetisk!

Hvorfor oppsøker dere ikke heller terapi, slik at dere klarer å ordne opp på en voksen måte?

Anonymkode: 8f779...0d3

Skrevet

Hvis typen har blitt skikkelig full og kommet hjem dritseint, har jeg av og til dytta dyna hans på gulvet "i søvne"...

Anonymkode: ecc13...3a1

• Liker 2
Skrevet

Eksen min fant ofte frem ny såpe i dusjen når den gamle var nesten tom. Han fjernet ikke den gamle. Da jeg ble lei av å kaste den for han, tok jeg den nye inn igjen i skapet, så han kunne bruke opp den gamle, eller kaste den i søpla. Han heiv den gamle på baderomsgulvet og tok den nye inn i dusjen igjen. Jeg tok den nye inn i skapet igjen, og tok den gamle opp fra baderomsgulvet og inn i dusjen igjen. Han heiv den gamle i søpla selv da. Ble det bedre? Nei, men det var ganske morsomt. Tragikomisk.

Anonymkode: 133fd...23e

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tragikomisk.

Akkurat!

Skrevet

Eksen synes heller ikke at jeg vasket klærne hans fort nok. Vi var en familie på 5, jeg vasket klær hver dag, men prioriterte klærne som ble lagt i skittentøyskurven fremfor de som ble slengt på gulvet. I stedet for å si fra at "nå har jeg 1 bokser igjen, så ventet han til han var tom. Tok på seg lange underbukser og slengte skapdøren hardt igjen. Vi var også på en sportsforretning. Da spurte han betjeneningen om hun hadde noen treningsbukser. Han trengte litt flere, for det ble ikke vasket klær så ofte hos oss.

• Liker 2
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så patetisk!

Hvorfor oppsøker dere ikke heller terapi, slik at dere klarer å ordne opp på en voksen måte?

Kan bare svare for min egen del; Ser søppelet i bilen når jeg skal kjøre på jobb, blir irritert, hiver det ut, ler inni meg, tenker/irriterer meg ikke mer over det, kjører hjem fra jobb, parkerer på søppelet, har en fin dag hjemme 💁‍♀️ Alternativt kan jeg sende sur melding fra jobb, komme hjem sur, krangle - igjen- om hvorfor han ikke evner å plukke med seg søppelet..

Gjest kruspersilletaco
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen synes heller ikke at jeg vasket klærne hans fort nok. Vi var en familie på 5, jeg vasket klær hver dag, men prioriterte klærne som ble lagt i skittentøyskurven fremfor de som ble slengt på gulvet. I stedet for å si fra at "nå har jeg 1 bokser igjen, så ventet han til han var tom. Tok på seg lange underbukser og slengte skapdøren hardt igjen. Vi var også på en sportsforretning. Da spurte han betjeneningen om hun hadde noen treningsbukser. Han trengte litt flere, for det ble ikke vasket klær så ofte hos oss.

Jeg plukker heller ikke opp klær ved siden av sengen hans lenger. Når han blir stresset før han skal noe, og finner ikke go-buksen, sier jeg bare "åh, nei, vet ikke hvor den er. Har du sett i haugen med klær jeg brettet i går?"... Vet jo godt at den ligger i skittentøyshaugen han har ved siden av sengen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...