AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg leser innlegg her inne der folk vurderer å sende bekymringsmelding til barnevernet for hver minste ting! Det er nesten skremmende for andre som vurderer å bli foreldre. Er det virkelig sånn at man må holde kjeft om hele sitt liv til enhver tid, aldri legge ut bilder av barnet og aldri betro seg om noe som helst etter at man har fått barn? Anonymkode: 58475...700 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Flertallet har det i kjeften. Jeg jobber med bl.a mottak og vurdering av meldinger i barneverntjeneste. Det er ikke slik at folk melder bekymring for alt mulig rart. Relativt få av meldingene vi mottar er fra privatpersoner og relativt få av de som er det, er åpenbar sjikane/rent visvas. Anonymkode: 4ec03...b74 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Det er bare tull, er bare på KG jeg har hørt at folk tenker på dette. Anonymkode: 10a4d...72b 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser innlegg her inne der folk vurderer å sende bekymringsmelding til barnevernet for hver minste ting! Det er nesten skremmende for andre som vurderer å bli foreldre. Er det virkelig sånn at man må holde kjeft om hele sitt liv til enhver tid, aldri legge ut bilder av barnet og aldri betro seg om noe som helst etter at man har fått barn? Anonymkode: 58475...700 Jeg jobber i barnevernstjenesten og kan si som så at sjikanerende meldinger gjennomskuer vi veldig lett, uansett hvor utspekulerte enkelte av melderne er. Så det er svært sjeldent de kommer så lang vei med å sende inn bekymringsmelding kun for å lage kvalme. Anonymkode: 68b0e...e8e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå