AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #81 Del Skrevet 3. oktober 2020 Får assosiasjoner til en ekkel blærumsgutt med rosa panneband. Anonymkode: d42d0...c8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #82 Del Skrevet 4. oktober 2020 So kvinne med et typisk harry navn som alltid kommer på topplistene her inne kan jeg fortelle deg at et slikt navn er svært belastende hvis du ønsker å bli tatt seriøst i enkelte kretser. Det går fint etter hvert som folk møter deg og blir kjent med deg, men det er ikke måte på hvilke fordommer som er ute og går når det kommer til første inntrykk. Hvis du elsker sønnen din og ikke vil gjøre livet unødvendig komplisert for han, dropp unge-mødre navnet. Anonymkode: be689...ebf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 4. oktober 2020 #83 Del Skrevet 4. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle venner kaller ham med navnet. Ingen kallenavn. Han har ikke begynt å spille fotball ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #84 Del Skrevet 4. oktober 2020 Hva med Leo-Matteo? Anonymkode: 6b9a4...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 4. oktober 2020 #85 Del Skrevet 4. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kall ham Nandor i stedet. Mye kulere, og jeg har bare møtt en som heter det i hele mitt liv. Anonymkode: 82177...bba Veldig utenlandsk. Noe jeg forventet en fra Spania eller Chile å hete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #86 Del Skrevet 4. oktober 2020 Takk for alle svar 😊 Leo er ute av bildet. Så da står det mellom Amadeus og bare Nathaniel, for meg. Mannen likte Ruben, hehe 😊 ts Anonymkode: a71b4...7ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 4. oktober 2020 #87 Del Skrevet 4. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Får assosiasjoner til en ekkel blærumsgutt med rosa panneband. Anonymkode: d42d0...c8a De heter ikke Leo Nathaniel de heller. Det er ikke et bærumsnavn.. Og hvorfor klarer du ikke skrive Bærum ? Er du misunnelig? 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Leo-Matteo? Anonymkode: 6b9a4...fa0 Fortsatt en million stavelser i navnet.. Ihvertfall 5. Se etter navn med maks 2-3 stavelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #88 Del Skrevet 4. oktober 2020 Begge er fine hver for seg men sammen blir det litt mye. Hvorfor dobbeltnavn? Kommer du til å bruke begge? Jeg ser ikke helt poenget med dobbeltnavn om man sier bare det ene, så sant det ikke er oppkalling etter besteforeldre e.l Anonymkode: 97771...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #89 Del Skrevet 4. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Får assosiasjoner til en ekkel blærumsgutt med rosa panneband. Anonymkode: d42d0...c8a Nei nei nei, Leo Nathaniel er ikke en med penger, det skriker lavere arbeiderklasse. Det er vår tids Ronny eller Kim André, det er de som fyller fengslene om tyve år. Anonymkode: 6ab67...2c4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #90 Del Skrevet 4. oktober 2020 Siden du spør: grusomt navn! Anonymkode: c69b3...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 4. oktober 2020 #91 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Atle er i bruk, jo. Atle er en middelaldrende mann med ølmage, dårlig jobb og ingen utdanning. Atle drikker for mye og er skilt to ganger. Ikke kall opp barn etter mislykka voksne. Anonymkode: 2da73...2a8 Atle er en erobrer østfra som er helt konge og er vant til å få alt han peker på. Endret 4. oktober 2020 av Klossmajor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #92 Del Skrevet 4. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar 😊 Leo er ute av bildet. Så da står det mellom Amadeus og bare Nathaniel, for meg. Mannen likte Ruben, hehe 😊 ts Anonymkode: a71b4...7ef Høres mye bedte ut med enkeltnavn! 😃 Anonymkode: c69b3...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #93 Del Skrevet 4. oktober 2020 2020s svar på Ken Ronny Anonymkode: 83e14...239 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #94 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg liker personlig ikke navnet jeg heller, men ble overrasket over hvor mye folk skulle si at de hatet navnet her i tråden! Hvis dere liker det så er jo det egentlig flott. Men jeg ville nok tenkt meg om to ganger likevel etter å ha lest alee svarene i tråden. Man skal jo også tenke på at barnet ikke skal måtte bli mobbet for navnet sitt. Anonymkode: bd80f...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 4. oktober 2020 #95 Del Skrevet 4. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar 😊 Leo er ute av bildet. Så da står det mellom Amadeus og bare Nathaniel, for meg. Mannen likte Ruben, hehe 😊 ts Anonymkode: a71b4...7ef Flott. Dropp a-ma-de-us. For et tungvint navn. Na-tha-ni-el .. Nei, dropp det også.. Ru-ben <-- DIng ding ding.. Bare 2 stavelser og et fint navn.. Dog, de jeg kjenner som heter det er litt snåle. Han ene drev med selvskading og han andre er bare rar, men det er sikkert bare tilfeldigheter! Alle fine navn har 2 eller 3 stavelser virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #96 Del Skrevet 4. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg las overskriften og trodde noen hadde postet noe om Paradise eller Sex on the Beach i feil kategori... Hvorfor ikke gi ungen navnet Leonard? Alle kommer til å kalle han Leo uansett. Anonymkode: 349b3...ad7 Leonard er mye finere! Anonymkode: 84f8b...b1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #97 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg synes Nathaniel er kjempefint. Gikk sammen med en på barneskolen for over 20 år siden som het det, han var en skjønn, flink og blid gutt. Lillebroren min hadde også en kamerat på vgs som het Nathaniel, så så uvanlig kan det umulig være. Anonymkode: d4179...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 4. oktober 2020 #98 Del Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leonard er mye finere! Anonymkode: 84f8b...b1a Heeeia leotard ... *resten av klassen ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #99 Del Skrevet 4. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar 😊 Leo er ute av bildet. Så da står det mellom Amadeus og bare Nathaniel, for meg. Mannen likte Ruben, hehe 😊 ts Anonymkode: a71b4...7ef Hva med et normalt/maskulint navn? Philip? Leonard? Erik? Fredrik? Kristian? Tenk om 20 år er babyen din en voksen mann. Hadde en kompis som het Sindre og hater det fordi det var så barnslig. Anonymkode: 84f8b...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. oktober 2020 #100 Del Skrevet 4. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så fint navn til gutten vi venter, mannen er ikke enig. Hva synes dere? Anonymkode: a71b4...7ef Forferdelig navn. Ikke fordi det er så stygt men fordi det er så... pretensiøst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå