AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #61 Del Skrevet 3. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg åpenbart ikke i din aldersgruppe og mann i tillegg. Men si det navnet sakte. Na Tha Ni El. Det er altså 4 stavelser. Er utrolig glad jeg ikke har gått rundt med 4stavelser hele mitt liv. Sleng på Leo i front?? Hva håper du kallenavnet blir blant kompiser?. For ingen gidder å bruke så langt navn hele Tiden. Sebastian blir Sebbe. Elisabeth blir Liz, Beth, Liza ol. Hva blir Nathaniel?? Nath, natta?? Ville du gått rundt og hatt et slikt navn i 75år?! Vær snill mot gutten🙂 Anonymkode: 83071...67e Min gutt heter Nathaniel og det er absolutt ikke tungvint og si. Alle venner kaller ham med navnet. Ingen kallenavn. Anonymkode: 3eef3...a06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #62 Del Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, Thyra skrev: Unngår navn med æ, ø eller å. Forsåvidt enig, men i dette tilfellet er navnet både i særklasse på norsk, og i tillegg lett å omskrive til Leo, når det behøves. Anonymkode: 83571...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #63 Del Skrevet 3. oktober 2020 Et svært pompøst navn etter min mening. Tenk på at denne babyen skal bli en voksen mann en gang. Anonymkode: 28469...71c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #64 Del Skrevet 3. oktober 2020 Vel.... Siden du spør om vår mening... Synes Leo er helt forferdelig. Samme med alle lignende navn som Leon, Leander, bla bla. Det lukter white trash og bloggere fra indre østland. Hjelper ikke om det er i kombinasjon med et annet navn. Anonymkode: fb74b...320 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #65 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 hour ago, colsey said: Jeg ville ikke spurt her inne dersom du liker navn som ikke er helt vanlige. Da skriker folk med en gang at navnet er «typisk unge mødre-navn», «White trash» og «rosablogger-navn». Jeg for min del synes det er topp at ikke alle velger samme navn. Det er jo mye kjedeligere Ironien er at alle velger nettopp disse navnene. Og disse spesielle navnene gikk ut på dato for 8 år siden og er nå ansett som svært harry Anonymkode: 2fe33...f9e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #66 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg åpenbart ikke i din aldersgruppe og mann i tillegg. Men si det navnet sakte. Na Tha Ni El. Det er altså 4 stavelser. Er utrolig glad jeg ikke har gått rundt med 4stavelser hele mitt liv. Sleng på Leo i front?? Hva håper du kallenavnet blir blant kompiser?. For ingen gidder å bruke så langt navn hele Tiden. Sebastian blir Sebbe. Elisabeth blir Liz, Beth, Liza ol. Hva blir Nathaniel?? Nath, natta?? Ville du gått rundt og hatt et slikt navn i 75år?! Vær snill mot gutten🙂 Anonymkode: 83071...67e Det blir Nate, helt vanlig engelsk navn. Anonymkode: 1651b...d13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 3. oktober 2020 #67 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så fint navn til gutten vi venter, mannen er ikke enig. Hva synes dere? Anonymkode: a71b4...7ef Mannen din har helt rett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #68 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ta til vettet, kvinne. Før du ødelegger barnet. Anonymkode: a5746...d39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 3. oktober 2020 #69 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hvis du har lyst til å være ekstra slem mot barnet, bruk bindestrek Da kan han ikke lenger velge å bruke bare Leo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. oktober 2020 #70 Del Skrevet 3. oktober 2020 For et grusomt navn! Uff! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destroyer Skrevet 3. oktober 2020 #71 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg synes navnet fremstår svært harry, men jeg tror du troller. Det er et ganske belastende navn for en unge - på samme måte som Roy, Roger, Ronny, Renee, Kenneth osv. er. Hvorfor ikke gå for et klassisk, fint navn? Fredrik, Christian, Marcus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. oktober 2020 #72 Del Skrevet 3. oktober 2020 Veldig 2008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #73 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med å kalle han Løve da? Det er nokså kult! Anonymkode: 83571...21f 1 time siden, Thyra skrev: Unngår navn med æ, ø eller å. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forsåvidt enig, men i dette tilfellet er navnet både i særklasse på norsk, og i tillegg lett å omskrive til Leo, når det behøves. Anonymkode: 83571...21f Eller kanskje han kan hete Løve på norsk, og Love på engelsk Anonymkode: 83571...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 3. oktober 2020 #74 Del Skrevet 3. oktober 2020 Leo syntes jeg er fint. Men helst alene. Nathaniel.. vel, det er nydelig på engelsk og ikke fullt så nydelig på norsk. Man kan like det eller ikke, men man forhåndsdømmes litt av navnet sitt. Og Leo Nathaniel er i samme gate som Nova Diamante, Minni Chanel, Channett-sophia-Chrystabelle. Navn som gir litt dårlige assosiasjoner. Nå ønsker ikke mannen din disse navnene heller, så da ville jeg gått for noe annet. Men det må ikke være Per-Gunnar liksom. Det finnes en middelvei her 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #75 Del Skrevet 3. oktober 2020 Kall ham Nandor i stedet. Mye kulere, og jeg har bare møtt en som heter det i hele mitt liv. Anonymkode: 82177...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #76 Del Skrevet 3. oktober 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er så fint navn til gutten vi venter, mannen er ikke enig. Hva synes dere? Anonymkode: a71b4...7ef Grusomt Anonymkode: deb4f...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #77 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Atle, Bjarte, Grunde. Fine navn som ikke er mye i bruk. Anonymkode: 83571...21f Atle er i bruk, jo. Atle er en middelaldrende mann med ølmage, dårlig jobb og ingen utdanning. Atle drikker for mye og er skilt to ganger. Ikke kall opp barn etter mislykka voksne. Kan jo like godt kalle han Johnny eller Ronny, da. Og melde han inn i FrP og sette han opp på uføretrygd. Navn plasserer barn i en sosioøkonomisk kontekst. Ts bør plassere barnet enten i sin egen eller i en høyere gruppe. Aldri i en lavere. Blir som å kalle jenter for «Molly» «Dolly» eller «Polly» eller andre sånne tullenavn (prostituert tidligere frisør som ble avhengig av heroin - litt av en skjebne å ønske et barn) Anonymkode: 2da73...2a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #78 Del Skrevet 3. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atle er en middelaldrende mann med ølmage, dårlig jobb og ingen utdanning. Nei, Atle er høyt utdannet og kjekk. Molly er oppegående og søt. Du har ingen peiling på navn. Heter sikkert Leo Nathaniel. Anonymkode: 83571...21f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #79 Del Skrevet 3. oktober 2020 Kanskje mannen din ikke liker fjasenavn like godt som deg. Han liker klassiske navn heller, som Magnus, Henrik, Håkon, Magne, Arne. Anonymkode: 204a1...c39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #80 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hvis du elsker barnet ditt, hør på mannen din. Anonymkode: 652ce...25f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå