Gå til innhold

Flere som synes at leker til gutter i alderen 5-9 år bare er overpriset «plast-drit»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så mye med å finne gode leker i gave til gutter i denne aldersgruppen. Det eneste «ordentlige» jeg kommer på må være Lego og Duplo, ellers er det bare overpriset plastikk og våpener.. Veldig synd 🙁

Anonymkode: 181a4...978

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er mye tull. Men det er like ille på jentesiden. My little Pony-husene for eksempel, der er det lite materie for en stiv pris. Hva med kinobilletter og en pose godteri til filmen, sparebøsse, stjernekikkert, akebrett, eller sånne byggesett med magneter, de er litt fine. 

Anonymkode: 6a876...c57

• Liker 1
Skrevet

Liker han å lese eller leke ute? Man trenger ikke all den plastskitten.

Anonymkode: 2dac6...f2d

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! Jeg sluttet å kjøpe leker da de ble for store for biler ol. Bare dyr søppel. Gi dem heller oplevelser, klær, bøker eller noe annet. Leker er såå dyrt og «billig».

Anonymkode: c9d42...96c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Jeg sluttet å kjøpe leker da de ble for store for biler ol. Bare dyr søppel. Gi dem heller oplevelser, klær, bøker eller noe annet. Leker er såå dyrt og «billig».

Anonymkode: c9d42...96c

Så enig med begge dere over her! 

Ts

Anonymkode: 181a4...978

Skrevet

Virkelig overpriset ja, men det er en selgers marked. 

Anonymkode: 9d700...45f

Skrevet

Noen leker er mer plastdritt enn andre, jeg ser an lekene. Noen plastleker er mer robuste. Har selv noen av mine plastleker fra jeg var liten. Tror de kan overleve en halv verdenskrig.

Antar allikevel at de fleste lekene er overpriset 👀

Anonymkode: 72178...faa

Skrevet

Tja....ikke alt er like ille. Sønnene mine lekte med Bakugan og Bayblade (?) da de var små. Og de lekene er like fine i dag. (Tross hard bruk)De er 15 og snart 18 år nå.

Anonymkode: 72164...b65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...