AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Hei! Jeg hadde noen timer å vente i en by jeg var på besøk i for noen år siden, og gikk på biblioteket der jeg begynte på en roman. Husker ikke tittel eller forfatter og lurer på om noen kan hjelpe meg å finne ut hvilken bok det er. Synes den var bra! - Mener forfatteren er en norsk kvinne. Ganske sikker på det. Ikke tidligere kjent navn for meg. - Nyere dato på boka, tror den er utgitt etter 2010 -mener coveret var hvitt med noe farger på Og så handlingen: en ung kvinne flytter til Canada eller Alaska i en slags jakt-hytte tror jeg. Husker ikke om hun skulle jobbe med turisme. Hun møter en mann og blir litt forelsket i mener jeg. Innser nå at jeg husket mindre av boka enn jeg trodde, men gjør et forsøk likevel 😁 Anonymkode: 3b28f...b84
Siljesil Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Høres ut som Ulveøya av Lajla Rolstad 😊 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Der var den! Tusen takk😃 Anonymkode: 3b28f...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå