AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Kan du anbefale noen? Lett å ta på, varme, vanntette - og kanskje ikke så tykke/ klumpete? Anonymkode: c6f40...949
atropos Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Hvor gammel er ungen? Jeg har god erfaring med hestra sin polvott til de minste. For de eldre barna har vi valgt todelt vott med tova ullvott og så en skallvott oppå der. (Hestra har en type, men innervotten er litt kald for min fireåring som fryser lett. Sjuåringen klager ikke) Ellers har reima en skikkelig god og varm vott. Tror modellen heter oti eller noe.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Hestra er fine. Vanntette, ikke klumpete, og om det gjelder en liten en, så er de med glidelås på siden SÅ mye mer praktisk, for da er det mulig å få tommelen inn i plassen sin 😅 Jobber i barnehage, og votter er jammen en kilde til frustrasjon både for store og små 😅 Anonymkode: 8661c...3b4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Nøstebarn sine er myke og varme. Anonymkode: 678ca...c64
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nøstebarn sine er myke og varme. Anonymkode: 678ca...c64 Blir så glad når barn i barnehagen jeg jobber (småbarnsavdeling) har disse vottene! Myke, holder seg på, tynne nok til at barnet kan bruke hånda, men samtidig holde varmen 😊 Anonymkode: c53e6...fc5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir så glad når barn i barnehagen jeg jobber (småbarnsavdeling) har disse vottene! Myke, holder seg på, tynne nok til at barnet kan bruke hånda, men samtidig holde varmen 😊 Anonymkode: c53e6...fc5 Holder vannet ute? Eller blir de fort våte inni? Anonymkode: d1ea5...447
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Har ørten par votter til ulik bruk. Til våte dager er det regnvotter med strikka votter som gjelder, de kaldeste dagene er det hestra sin vott med strikka votter inni som er best. Bruker da den hestra votten med uttagbart ullfor, bruker heller strikka votter inni, mye varmere. Utenom det brukes mye Didrikson biggles og Reimatec, samt div rimeligere votter fra xxl ol. Unngår konsekvent votter med glidelås i siden, de er MYE kaldere enn andre votter. Kjøper aldri regnvotter med fleecefor inni. Anonymkode: 18870...835
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Blir så glad når barn i barnehagen jeg jobber (småbarnsavdeling) har disse vottene! Myke, holder seg på, tynne nok til at barnet kan bruke hånda, men samtidig holde varmen 😊 Anonymkode: c53e6...fc5 Jeg har disse, men de er vel ikke varme nok om vinteren? Ikke vinteren her i nord i hvert fall.. Hestra er bra. Men den beste votten vi har er en vott med dunfyll, husker dessverre ikke merket Anonymkode: 6db8c...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå