AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Del Skrevet 3. oktober 2020 Kort sagt, har drevet og pratet litt med ei, men har kommet frem til at vi er alt for forskjellige, i tilegg så har jwg overhodet ingen interesse av henne. Nå virker jeg kanskje litt slem, men skjønnte faktisk ikke twgningwn før nå. Anonymkode: 7fddd...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Del Skrevet 3. oktober 2020 Bare si det som du føler det, at du ikke føler at kjemien er der, og at du vil være ærlig om det før det går for langt .. bla bla.. Anonymkode: ba26f...a01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 Vel, som du ser av flere av trådene her, er det i alle fall bedre at du sier noe enn å bare fordufte ;). Det er dritkjipt å sitte igjen når den andre bare forsvinner uten et ord. Har du truffet henne også, eller er det bare praten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 Si det som det er. Ingen skjønner hint. Hvertfall ikke jenter, de finner på all verdens unskyldninger på dine vegne. Anonymkode: 18481...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Del Skrevet 3. oktober 2020 Si det på en respektfull måte som gjør at hun ikke føler seg som dritt. Det er aldri hyggelig å bli avvist, men det går an å gjøre det på en måte som gjør at den andre skjønner at det ikke handler om henne som person. Altså at hun skjønner at hun er ok selv om du ikke får noen følelser. Verste sort er de som fader ut eller bare forsvinner. Det er fanken meg så stygt gjort. Anonymkode: 93491...820 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 3. oktober 2020 #6 Del Skrevet 3. oktober 2020 Bare skriv at du ikke er interessert, men at det var hyggelig å prate med henne og at du ønsker henne lykke til videre eller noe sånt. Ja, hyggelig og høflig uten å være frekk. Noen blir sure uansett hva man skriver, men de fleste godtar det eller svarer ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøfnugg_ Skrevet 3. oktober 2020 #7 Del Skrevet 3. oktober 2020 "Hei. Etter å ha kjent litt etter, så føler jeg dessverre at vi er for forskjellige og at jeg dessverre ikke har de rette følelsene for deg. Ønsker deg det beste videre." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Del Skrevet 3. oktober 2020 Bare å kutte kontakten helt. Enklest. Anonymkode: 7f110...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 3. oktober 2020 #9 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Bare å kutte kontakten helt. Enklest. Anonymkode: 7f110...8f3 NEI! Det er så slemt! Folk som ikke er voksne nok til å være reale bør holde seg unna all form for dating. 😡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hvor lenge har dere chattet? Anonymkode: d97c3...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor lenge har dere chattet? Anonymkode: d97c3...4c8 4 måneder.....Greia at jeg tar det her er fordi jeg ikke vil spørre de jeg vanligvis omgås. Og nei jeg har ikke tenkt til og ghoste. Anonymkode: 7fddd...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Del Skrevet 3. oktober 2020 Skikkelig fin kar du, som høster tips om hvordan du best skal si fra. Kanskje har hun det allerede litt på fornemmelsen. Om du tenker å gjøre det i en melding, synes jeg du kan skrive: Jeg har tenkt litt i det siste. Det kjennes ikke riktig for meg å fortsette det med oss. Tusen takk for fine stunder. Ønsker deg en fin høst videre. (ikke skriv noe dessverre, det høres bare ut som du tror det føles som et tap for henne. Det er sikkert tilfelle, men føles bare verre for henne) Anonymkode: 3f629...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #13 Del Skrevet 4. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 måneder.....Greia at jeg tar det her er fordi jeg ikke vil spørre de jeg vanligvis omgås. Og nei jeg har ikke tenkt til og ghoste. Anonymkode: 7fddd...e05 Bra at du har tenkt å oppføre deg fint. Det viser noe om deg som person. Jeg har tro på å være ærlig, men høflig og snill. Ville sagt til henne at du ikke har fått følelser etter de månedene dere har hatt kontakt, og at du i tillegg mener at forskjellene mellom dere viste seg å bli for store etter hvert som dere ble bedre kjent. Da har hun en forklaring på hvorfor du avslutter, i stedet for at hun går og grubler på hva som er grunnen. Så ønsker du henne det beste, og takker for en hyggelig tid sammen. Anonymkode: 71d69...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Del Skrevet 4. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 måneder.....Greia at jeg tar det her er fordi jeg ikke vil spørre de jeg vanligvis omgås. Og nei jeg har ikke tenkt til og ghoste. Anonymkode: 7fddd...e05 Har også en jeg har chattet med så lenge uten å møtes, men jeg har med vilje utsatt siden jeg egentlig hele tiden har sett at vi er dønn forskjellige. Døde egentlig litt ut for min del også etter at vi flyttet samtalen til Snapchat. Har en liten plan om å skrive til han at jeg takker pent for meg og synes virkelig han er en super fyr, men vi passer ikke sammen. Anonymkode: d97c3...4c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå