Dankert Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Demokratene anklages for å ha smittet Trump med vilje, Trump bare faker og er ikke syk, og QAnon mener Trump har gått i "karantene" mens høytstående demokrater, inkludert Hillary, er i ferd med å bli arrestert. https://apnews.com/article/election-2020-virus-outbreak-donald-trump-conspiracy-theories-melania-trump-50bfad6b0d2fef7ba65f54b7b8ea2a98 Tweets shared thousands of times claimed Democrats might have somehow intentionally infected the president with the coronavirus during the debates. Others speculated in Facebook posts that maybe the president was faking his illness. 13,000 retweets were related to a QAnon conspiracy theory that the president is going into quarantine while mass arrests of high-profile politicians like Trump’s former Democratic nominee Hillary Clinton are carried out... Endret 3. oktober 2020 av Dankert
stan Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Derfor bør vi heretter kalle det for Trump-viruset. 1
bluedot Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Ingen bombe det akkurat og folk biter nok på.
Dankert Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 7265f...ef6 Den dama er ikke helt god.
Hatsumomo Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 22 timer siden, Dankert skrev: 13,000 retweets were related to a QAnon conspiracy theory that the president is going into quarantine while mass arrests of high-profile politicians like Trump’s former Democratic nominee Hillary Clinton are carried out... Er jo bare å sitte seg stille tilbake i båten da og se på at Qanon driter seg ut.
I Grosny Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 At Trump ble smittet med vilje er en konspirasjonsteori som kan stemme med virkeligheten. Han har sikkert mange fiender. En annen sak om Trump og pressen. Jeg er skeptisk til Trumps politikk, men reagerer allikevel negativt på den massive pressedekningen som systematisk og konsekvent tegner et bilde av ham som en tosk. Hva med redelig og saklig kritisk journalistikk i stedet. Hvorfor ser jeg ikke det i media? 2
T-Rex Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg må innrømme at jeg tenkte at det var mulig at Trump ikke egentlig var smittet, og at nyheten bare var del i et politisk spill. Fra den kanten må man nesten forvente hva som helst... 1
amz Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Konspirasjonsteorier er livsfarlige. Dessverre mer vanlig enn vi tror. Vi i Norge er ganske heldige som er veldig opplyste her, og man lærer kritisk tekning. Hvis du ser på resten av verden eller mange andre land rundt om i verden. Det er scary hva folk tror på. Konspirasjonsteorier er ofte et bakteppe for usikkerhet, og at man har vansker for å akseptere virkeligheten som den er. Det gir en god trøst med å legge skylden over på noe annet. Endret 6. oktober 2020 av amz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå