AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har havnet i en veldig merkelig og vanskelig situasjon der jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og er for sliten til å gjøre noe som helst egentlig. For å gjøre en lang historie kort, så ble jeg syk, måtte adoptere bort hunden min og gi bort kattene mine, og flytte ut av huset der jeg bodde. Huset er fullt i mugg, så det er uaktuelt å bo der. Og det var nok en hel del av grunnen til at jeg ble syk også. Nå har jeg flyttet midlertidig inn på min husverts pensjonat, der jeg merker at det også er mugg. Planen var å bo her mens jeg rydder og pakker der jeg bodde (huset kommer ikke til å bli leid ut igjen, så jeg har god tid til å pakke), men nå vet jeg ikke lenger siden jeg føler meg dårlig her. Jeg er bare så sliten og psykisk knekt etter jeg mistet dyrene mine, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg: - Fortsette å bo her og satse på at jeg ikke blir syk igjen, mens jeg pakker og rydder ut av det forrige huset. - Finne et annet sted midlertidig mens jeg pakker, rydder osv. - Lete etter et permanent sted i nærheten (selv om jeg ikke har lyst å fortsette å bo i området). Jeg har også bil som jeg er avhengig av for å kjøre til det stedet som huset ligger. Og jeg vil gjerne fortsette å ha bil, da jeg syns det blir komplisert med dårlig helse og kollektivtrafikk. Bilen må imidlertid byttes ut nå, så jeg har det å tenke på også. Dårlig økonomi er også en faktor i dette, så jeg er redd for å flytte bort, fordi det er en som hjelper meg med bilen her. Jeg har ikke råd til vanlige verkstedregninger. Alt er så kaos og jeg har vanskelig for å tenke klart, særlig når jeg føler det brenner under føttene mine pga dårlig inneklima. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 0221f...fd2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Flytt til et permanent sted, snakk med den personen om han kan tenke seg å fortsatt hjelpe deg med bilen. Vet hvordan du har det, måtte selge hunden for å flytte. Knust hjerte. Men er ikke noe annet å gjøre en å fortsette, gjøre det som må gjøres. Så lot jeg tankene flomme over etter at alt var ordnet. For ellers ville jeg vært handlings lammet. Lykke til ! Anonymkode: 5f698...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå